Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[P11/WP11] Średnio 1l/1000 km.


Gość fir

Rekomendowane odpowiedzi

Problem jest taki że mój silnik bierze litr oleju na 1000km.Zrobiłem cała głowice razem z wymianą uszczelniaczy. Bo porady ekspertów na to wskazywały a ciśnienie na cylindrach 12,3 na każdym. Po remoncie jest to samo. Teraz nic innego nie pozostaje niż pierścienie bo wycieków z silnika niema. Mam pare pytań do was:

Czy jeżeli wymienie same pierścienie będzie ok?

Czy trzeba robić szlif ?

Jakie są koszty takiej operacji?

Czy jest możliwe że jak stał (jakieś pół roku zanim go kupiłem) to pierścienie sie przykleszczyły w tłokach? Bo jeden znajomy mi mówił że tak mogło się stać.

Dzieki za wszystkie porady.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie chce Cię martwić, ale miałem podobną sytuację i skończyło się wymiana silnika... Kasę wpakowanę w robienie głowicy uważam do dziś za bezsensowny wydatek, dlatego nie pchałem się się pierścienie, cylindry, itp. Same części w dobrej jakości kosztowałyby więcej niż motor, a pewność, że naprawa zostanie wykonana w 100% rzetelnie i fachowo to już zupełna utopia... Mój, tuż przed śmiercią, potrafił wciągnąć 1,5 litra...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co robiłeś w głowicy? Uszczelniacze zaworów?

 

Co do zakleszczenia to raczej bym to wykluczył. To jest efekt silników które stoją od bardzo dawna, np. oldtimery jakies gdzieś w stodołach czy krzakach.

 

Co do tego czy będzie Ci potrzebny szlif to dowiesz sie dopiero jak tłok wyciągniesz. Jeśli mozno już spracowany sprzęt to niestety trzeba szlifować i dopasowywać wszystko. Jeśli tylko pierścienie (a raczej myślę, że tylko tyle) to nie powinno być strasznie.

 

Ile masz już przebiegu na tym silniku?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Robiłem dokładnie to samo przy okazi strzelenia uszczelki pod głowicą.

 

Za legalny silnik z papierami (z rozbitka ze Szwecji) zapłaciłem 3500 PLZ (to było jeszcze przed naszym wejściem do UE).

Źródło (podwarszawskie) chyba godne polecenia, ponieważ pierwszy silnik po wymianie miał jakiś defekt w rozrządzie (miarowy stuk, jakby o płozę) i wymienili mi bez szemrania na inny egzemplarz.

 

Podobno od parunastu dni silnik jest traktowany jako część zamienna i nie ma korowodów z numerem...

 

Jeśli interesuje Cię namiar na firmę od silników, odezwij się na priva.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...