Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Proste pytania - Szybkie odpowiedzi


Adriel
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

J11 Tekna + to cena mniej wiecej T32 N-Connecta .. ale fakt J11 strasznie ciasny jest... T32 to nadmuchany J11, ale to jego plus.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

X-Trail ma dla mnie jeden podstawowy minus. To wielkość. Pewnie wielu z Was zacznie pukać się w czoło, jednak ja mam bardzo ciasny parking z wąskimi miejscówkami i akurat QQ to wg. mnie optimum. Poza tym dwóch dorosłych + jedno dziecko, myślę że QQ wystarczy. 

Jedyny minus jaki dostrzegam w QQ to trochę mniejszy bagażnik od tego który mam obecnie. A moja połowica nie ma żadnych problemów z zapełnieniem bagażem dowolnej przestrzeni :)

Edytowane przez Dezet
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

X-Trail ma dla mnie jeden podstawowy minus. To wielkość. Pewnie wielu z Was zacznie pukać się w czoło, jednak ja mam bardzo ciasny parking z wąskimi miejscówkami i akurat QQ to wg. mnie optimum. Poza tym dwóch dorosłych + jedno dziecko, myślę że QQ wystarczy.

Jedyny minus jaki dostrzegam w QQ to trochę mniejszy bagażnik od tego który mam obecnie. A moja połowica nie ma żadnych problemów z zapełnieniem bagażem dowolnej przestrzeni :)

W pełni się zgadzam i chociaż X bardziej mi się podobał to ze względu że auto używa tylko żona jej wybór padł na QQ.

Akurat w tym przypadku wielkość nie miała znaczeni

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mialem ten sam dylemat z X jak zmienialem z QQ 2007. Ale jednak jak przejechalem sie w salonie nowym Q i nowym X dylematu juz nie bylo. Roznica w cenie z tym samym silnikiem i wyposazeniem to "raptem" 10 tys. było w 2015 a teraz doceniam bagaznik. Wyjazd we 4 na żagle w końcu nie stanowi problemu z zapakowaniem :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś może wie od czego są dwie puszki z osprzętem elektrycznym w komorze silnika przy lewym błotniku? Potrzebuję się podłączyć do "+" po stacyjce i nie wiem czy mogę skorzystać z przewodu w jednej z puszek, tej która jest wyżej umiejscowiona.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślałem, że wymiana opon to dla ASO prosta sprawa. Pytanie co zepsuli mi w ASO wymieniając opony?

Wymienili opony na letnie fabryczne Continentale 19" i samochód ściąga na prawo...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

eee by musieli rzucic nim z podnośnika.

Zmieniła się geometria? musiałby rurą - dźwignią odblokować śruby.mocno.

Wyważenie, krzywo założona powinna " bić " a nie ściągać.

Albo mosz mało luftu. Ale wtedy by piszczały czujniki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli zrobili gorzej niż jakby samemu sobie wymienić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiesz a pytasz:)

 

a poważnie - jesteśmy strasznie nakręceni że aso robi źle.

Ja zresztą też. Bo od 3 tyg czekam na odpowiedź dlaczego źle słychać w zestawie głośnomówiącym.

I nie wiedzą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po wymianie opon sprawdziłem ciśnienie i w ASO wbili 2.6 przód i 2.5 tył... musiałem upuścić na stacji.

Jestem umówiony na poniedziałek do serwisu, zobaczymy co wynajdą.

Boję się na przegląd do ASO jechać czy ogólnie na naprawy gwarancyjne ;)

 

Opony były oznaczone tj. ich wcześniejsze miejsce, są to opony kierunkowe, gdyby np. pomylili i założyli oponę która wcześniej była na przodzie na tył to jest szansa, że może dlatego ściąga?

 

@Brzyk - co do tego, że ASO robi źle, wczoraj byłem z reklamacją, kierownik serwisu musiał się przejechać żeby stwierdzić, że faktycznie ściąga i teraz uwaga co się dowiedziałem ->

1. "a wie pan to, że ściąga to nie wpływa na bezpieczeństwo"

- musiałem wyprowadzić pana kierownika z błędu

2. "możemy spróbować przełożyć opony, będzie trzeba prawdopodobnie programować czujniki"

- i tu również musiałem pana wyprowadzić z błędu... raz, że są to opony kierunkowe i nie można ich zamieniać miejscami jak się chce a dwa, że czujników nie trzeba programować...

 

Ręce opadają.

Edytowane przez blackpazner
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Opony były oznaczone tj. ich wcześniejsze miejsce, są to opony kierunkowe, gdyby np. pomylili i założyli oponę która wcześniej była na przodzie na tył to jest szansa, że może dlatego ściąga?

 

 

Nie mówię że to napewno to ale jest jakiś procent że może być to przyczyną właśnie. Jeśli zamienili opony i dali tylne na przód i ściąga to jest podstawa do sprawdzenia zbieżności. Te które były na przodzie mogły się do złej zbieżności dopasować i nie odczuwałeś ściągania a gdy założone zostały nowe, w sensie że inne jak te które były, musi upłynąć trochę czasu by te również się dopasowały a wówczas przestanie ściągać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut roboty i juz jest logicznie...nie można tak od razu w fabryce? (chodzi o to, żeby przyciski były w jednym rzędzie obok siebie..)

post-110829-0-13709300-1524465811_thumb.jpg

Edytowane przez Pavllo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po 2 tys opony się jeszcze nie ułożyły żeby ściągały na bok.

 

A co do przycisków.

Może to zamierzone . Abyś w czasie jazdy nie patrząc nie wyłączył sobie czujnika pasa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut roboty i juz jest logicznie...nie można tak od razu w fabryce? (chodzi o to, żeby przyciski były w jednym rzędzie obok siebie..)

 

A jak je bezboleśnie "wydłubać" ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak je bezboleśnie "wydłubać" ?

 

absolutnie nie dłubać - odkręcasz dwie śruby po klapkami do otwierania maski i wlewu paliwa.

odciągasz cały plastik/obudowę i masz swobodny dostep do paneli przycisków, które są przykręcone do tej obudowy- odkręcasz je i potem bez problemu podważając przyciski się je wyjmuje i zamienia miejscami (trzeba  odłączyć od nich wtyczki)

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

absolutnie nie dłubać - odkręcasz dwie śruby po klapkami do otwierania maski i wlewu paliwa.

odciągasz cały plastik/obudowę i masz swobodny dostep do paneli przycisków, które są przykręcone do tej obudowy- odkręcasz je i potem bez problemu podważając przyciski się je wyjmuje i zamienia miejscami (trzeba  odłączyć od nich wtyczki)

 

Dzięki za info, pytam bo przymierzam się do założenia w którymś z tych wolnych miejsc przycisku do otwierania bram wjazdowej i garażowej. 

A tym "dłubaniem" to żarcik był :devil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak Ci się to uda to pokaż fotki i podziel się info...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oddałem dzisiaj na serwis w sprawie ściągania na prawo, jutro samochód ma być do obioru.

Dostałem na czas naprawy QQ po FL, wolę swojego :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też ostatnio jeździłem poliftem.

Przy kupnie kierownica m8 się bardziej podobała.

Pojezdzilem i widzę że dla mnie bardziej praktyczna jest stara.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlaczego sprzed FL bardziej pasuje?. Ja mialem odwrotnie. FL wydawal mi sie jednak bardziej dopracowany. Moje odczucie jednak dotyczy 30 dniowego uzywania wersji z 2015 i 2 dniowego po FL.

Co do kierownicy a scislej uzywania przyciskow to sie zgodze. Nowa tez mi nie lezy ale pewnie to kwestia przyzwyczajenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@JackSet

Wygląd po FL mi nie pasuje, nowy przód wygląda dla mnie jak renault, dlatego spieszyłem się z zakupem aby wyrwać jeszcze starą wersję (kwestia gustu oczywiście) :)

Kierownica wolę starą ale to pewnie tak jak piszesz kwestia przyzwyczajenia. W starej wersji czasami przyciski na kierownicy wpadają w drgania i wydają jakieś dziwne dźwięki ale nie przeszkadza mi to specjalnie.

Fotele wg. mnie są trochę wygodniejsze w nowym QQ.

Co do wyciszenia podobno w nowym jest z tym lepiej natomiast jedyne co zauważyłem przez te kilka km to, że jest ciszej od tylnych kół.

Wydaje mi się natomiast, że silnik chodzi głośniej niż u mnie przed FL :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut roboty i juz jest logicznie...nie można tak od razu w fabryce? (chodzi o to, żeby przyciski były w jednym rzędzie obok siebie..)

 

A to ma jakieś większe znaczenie? Ile razy korzystałeś z tych przycisków?....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...