beny16xd Opublikowano 5 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2017 Witam was serdecznie. Jestem zainteresowany zakupewm Murano nie chce jak wszyscy jezdzic x5, x3 , Touaregiem. Teraz moje pytanie czy faktycznie skrzynie są takie awaryjene jest to moja jedyna obawa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beny16xd Opublikowano 6 Lutego 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2017 Lipiec sierpień to troche późno. To powiedz mi czemu polowe postów na tej stronie to problem z cvt. Jakie sa ogólne koszty utrzymania tego auta? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beny16xd Opublikowano 6 Lutego 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2017 Z tego co wiem pasuje również olej Ravenol NS-2/J1 który jest połowę tańszy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wkar Opublikowano 7 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2017 Witaj. Opinię o Murano tworzą użytkownicy. W znacznej części są to właściciele starych lub bardzo starych aut. To w Europie drogie auto (cła chroniące "naszych" - niemieckich producentów). W USA auto o połowę tańsze. Sam sprawdź ceny. Dlatego na rynku jest dużo samochodów "po przejściach". Z nieznanym przebiegiem, sposobem użytkowania, serwisu itd. W większości auta "walone", składane z ćwiartek, na siłę uruchomionych do sprzedaży. Skrzynia firmy JATCO, to całkiem udana konstrukcja. Znacznie mniej awaryjna od konstukcji niemieckich. Sprzedano tych skrzyń ponad 30 mln. sztuk. Stosowane w wielu samochodach różnych marek. Żywotność na poziomie 200-300 tyś. km. W naprawach drogie, często nieopłacalne. Kupując stary egz. nie wiesz ilu "kowali" majstrowało przy dość wyrafinowanej technice. Poza tym, Murano w naprawach dosyć drogie, ale nie odbiegające zbytnio od średniej. Problemem jest natomiast brak obycia fachowców z tym modelem, bo to jednak auto niszowe. Serdecznie polecam, ale tylko nowe lub prawie nowe z pewną historią. Stare - skarbona! Pozdrawiam. Świece (irydowe) wymieniasz co 170 tyś. km. wkar Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazik_R52 Opublikowano 7 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2017 Problem Murano to niestety szroty, powypadkowe, popowodziowe(duzo Murano trafilo po Catrinach i innych). Murano znacznie tansze w utrzymaniu od x3/5,Q3/5, MLa. Brak w nim bardzo skomplikowanych rozwiazan wymagajacych przy naprawie tylko ASO. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.