Darek735 Opublikowano 10 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2017 Witam.Jak w temacie.Przy prędkości ok. 80 km/h auto zgasło.Po zatrzymaniu ,kręci ale nie odpala.Co mogło paść?????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 10 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2017 przebieg??, może łańcuch juz czas wymienić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darek735 Opublikowano 10 Lutego 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2017 Przebieg 209 tysi.Ale tak nagle by zgasł?Możliwe ,żeby immo się rozkodowało? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 10 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2017 możliwe, ze łańcuch wyciągnięty taka wada Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 10 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2017 W jakich okolicznościach zgasł? Może przeskoczył rozrząd, stąd nie odpala. Łańcuch się rozciągnął, to i całkiem możliwe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darek735 Opublikowano 11 Lutego 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2017 Możliwe ,żeby przeskoczył o tyle zębów ,żeby nawet nie zagadał?Prędzej przy paskach tak się dzieje.Auto zgasło podczas jazdy ,tak jak w temacie.Miałem z 80 km/h na szafie i nagle BUUUUUUUUUUUUUUUUUUU i stoję na poboczu.I lipa ,już nie odpalił. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ferguson Opublikowano 11 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2017 Sprawdź czujnik położenia wału. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kolbek Opublikowano 11 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2017 (edytowane) Wygląda to poprostu na padniętą pompe paliwa lub jej bezpiecznik. Jeśli fura odpala na zimny, ale na ciepłym już nie to jak kolega wyzej czujnik położenia wału (podkreślam wału nie wałka). Ale podstawa, czy są jakies błędy? Edytowane 11 Lutego 2017 przez kolbek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kangurek i Ping Opublikowano 11 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2017 Witam.Jak w temacie.Przy prędkości ok. 80 km/h auto zgasło.Po zatrzymaniu ,kręci ale nie odpala.Co mogło paść?????? Miałem to samo, choć przy 15/h... Padł sterownik pompy wtryskowej. Od września w naprawie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darek735 Opublikowano 12 Lutego 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2017 Czujnik położenia wału zmieniony 2 tygodnie temu Miałem to samo, choć przy 15/h... Padł sterownik pompy wtryskowej. Od września w naprawie... Wygląda to poprostu na padniętą pompe paliwa lub jej bezpiecznik. Jeśli fura odpala na zimny, ale na ciepłym już nie to jak kolega wyzej czujnik położenia wału (podkreślam wału nie wałka). Ale podstawa, czy są jakies błędy? Nie odpala wcale.Stwierdziłem brak iskry. Dzisiaj sprawdzałem.BRAK ISKRY.I od czego teraz zacząć????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kolbek Opublikowano 13 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2017 Sczytaj błędy za pomocą pedału gazu i kluczyka (opis na forum). Jest kilka opcji, brak masy silnika, przerwa w przewodach cewek, same cewki, odpięty/przerwany obwód czujnika wałka itp. W takiej sytuacji na 100% wywaliło błąd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darek735 Opublikowano 15 Lutego 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2017 Mam ELM-a jutro podepnę ,oblukam ,czy coś pokazało. Auto sprawdzane profesjonalnym komputerem.Brak błędów, a silnik nie odpala-brak iskry Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kangurek i Ping Opublikowano 22 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2017 Czujnik położenia wału zmieniony 2 tygodnie temu Nie odpala wcale.Stwierdziłem brak iskry. Dzisiaj sprawdzałem.BRAK ISKRY.I od czego teraz zacząć????? Wysłane z mojego GT-N7100 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nismo Opublikowano 6 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2017 brak masy 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darek735 Opublikowano 8 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2017 brak masy Tak było kolego.Cewki straciły masę.Teraz jest pociągnięta bezpośrednio od silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nismo Opublikowano 9 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2017 cieszę się że pomogłem troszku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Voyth Opublikowano 10 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2018 Witam, podobna sytuacja, pomóżcie w diagnozie....przy niewielkich obrotach na trasie, silnik zaczyna przerywać, trochę go gazuję, żeby nie tracił mocy jednak po chwili kilka drgań i silnik gaśnie, próbuję odpalić i mimo świcących kontrolek rozrusznik nawet nie drgną...po wstępnych oględzinach mechanika cyt. "coś z elektryka!" , diagnostyka komputerowa wykazała błąd P0605-sterownik błąd pamięci, oraz zerwana masa na akumulatorze, więc prośba do forumowiczów o namiary na sprawdzonego elektronika najlepiej na śląsku lub okolicach..jak mamcie jakieś pomysły lub podobne przypadki -problem może być z głównym komputerem....? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michaell Opublikowano 11 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2018 oczywiście, że mechanik ma racje ponieważ gdyby to było uszkodzenie mechaniczne to byś słyszał jakieś stuki w silniku itp. W fordzie focusie 1,6 była taka sytuacja i okazało że alternator do regeneracji oraz nowy akumulator do kupienia. P0605 to jest błąd modułu sterującego masz niskie napięcie na alternatorze i jest problem. Spróbuj odpalić auto na innym akumulatorze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.