Jimmi Opublikowano 10 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2017 Witam, czy jest możliwość odblokowania w komputerze pokładowym funkcji informującej o chwilowym spalaniu? Jeżeli tak to w jaki sposób? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sq9mcs Opublikowano 12 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2017 Nie ma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
voivode Opublikowano 26 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2019 Witam. Mam d40 2,5 king poliftową i miałem chwilowe spalanie, średnią prędkość itp. Po skasowaniu błędu airbag funkcje te się zablokowały i mam teraz tylko przebieg dzienny który mogę wyzerować więc musi być jakiś sposób na odblokowanie i przywrócenie do pierwotnego stanu. Reset błędu poduszki został wykonany przy pomocy kluczyka od zapłonu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sq9mcs Opublikowano 26 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2019 Reset błędu poduszki kluczykiem od zapłonu? A skąd ta metoda? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
voivode Opublikowano 27 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2019 Ogólno dostępna na każdym anglojęzyczny forum lub na skróty na YouTube. Działa i w moim przypadku po rozszyfrowaniu błysków kontrolki wyszło że jest przerwa w połączeniach systemu airbag. Po sprawdzeniu kostek połączeń i szukaniu w newralgicznych miejscach okazało się że najprawdopodobniej poprzedni właściciel wymieniał tylne drzwi no i poszedł na łatwiznę. Zamiast zdemontować wiązkę od napinacza przeciął ją między karoserią a drzwiami (w tej gumowej harmonijce) i skręcił przewody i zaizolował. Połączenie puściło i "poduszka" zaczęła migać. Teraz mam wstawiony nowy odcinek wiązki od wtyczki do wtyczki i jest ok. Pozostaje mi przywrócić funkcje komputera pokładowego. Pamiętam że w np. BMW można było wejść w tryb serwisowy też za pomocą kombinacji kluczyka wpisać za pomocą pokręteł licznika chyba 4 ostatnie cyfry VIN i się odblokowywały ukryte funkce OBC np. prędkość w formie cyfrowej, temp. oleju itp. Myślę że w Nissanie może być podobnie. Mam trochę mało czasu i szukanie idzie wolno a w dodatku mam polifta i wiele kombinacji w trybie serwisowym jest innych niż w przdliftach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
voivode Opublikowano 27 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2019 Kojarzę że na forum ktoś pisał że radio ma coś wspólnego przełączaniem funkcji BC. Przypomniałem sobie że u mnie faktycznie było odpięte firmowe radio (to z bluetooth) podczas wymiany żarówek podświetlenia nawiewu, temperatury, dmuchawy. Spróbuję poszukać rozwiązania pod tym kątem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sq9mcs Opublikowano 27 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2019 Jeśli przycisk trip nie reaguje to trzeba wpiąć adapter sterowania z kierownicy w fabryczną wiązkę. U mnie był taki właśnie problem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
voivode Opublikowano 28 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2019 Problem rozwiązany. Wprawdzie u mnie nie ma przycisku "trip" ale jest "i" (chyba spełniają tą samą funkcję) i to nim udało się odblokować dystans do tankowania, średnią prędkość, średnie spalanie itd. Łobuz nie działał ponieważ jeden z pinów wtyczki modułu zaśniedział(wyszło podczas rozłączania w celu wpięcia bezpośrednio w wiązkę wg sugestii)Po oczyszczeniu podłączeniu i naciśnięciu go na wyświetlaczu zaczęły pojawiać się informacje wcześniej zablokowane. Teraz jak dawniej można te informacje zmieniać prawym paliczkiem w liczniku no i dodatkowo tym przyciskiem "i" w kierownicy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.