mysliwy2 Opublikowano 20 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2017 Witam Wszystkich Na Forum Należy się wielki szacunek dla takich osób jak : przede wszystkim AZM-61 jak i Dario88 Z taką wiedzą jak i chęcią pomocy jaką mają Ci Panowie to szukać jak igły w stogu siana. Naprawdę nigdzie i nigdy nie spotkałem się z takim podejściem pełnym profesjonalizmu jak i znajomością techniczną i nie tylko aut typu Terrano, spotkało to moją osobę właśnie teraz i tutaj na forum. A jestem początkującym Forumowiczem . Dzięki AZM-61 , oraz przy pomocy także Dario 88 rozwiązałem poważny problem mojego autka, bez zbędnych wydawania pieniędzy. Co opiszę w innym poście który dotyczy błędu 21. Od takich osób to tylko się uczyć, a taka jest prawda że człowiek się uczy całe życie!!! Jeszcze raz Wielkie Dziękuje i Pełen Szacunek Dla Was Panowie. Z poważaniem Robert Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chudy__ Opublikowano 20 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2017 rowniez sie moge do tego tematu dopisac bo AZM-61 nie raz juz mi pomogl, super gosc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
azm-61 Opublikowano 21 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2017 Zastanawiałem się czy zabierać głos w tym wątku ale stwierdziłem, że w takiej sytuacji wypada Wam Koledzy podziękować za Wasze uznanie. DZIĘKUJĘ. Mało kogo stać na taki gest jakim Wy się wykazaliście. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pltz Opublikowano 21 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2017 Jak to przeczytałem to bez chwili zastanowienia muszę tu dopisać Lemmyego. Jakby nie on to moim Terrano pewnie już dawno byśmy się golili. Także publicznie dodam jeszcze Lemmy, wielkie dzięki Chapeau bas za wiedzę, profesjonalizm i chęć pomocy Wysłane z mojego E5603 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...