Gość MAKA Opublikowano 4 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2012 (edytowane) witam wszystkich prosze o pomoc, mam nissana x-trial 2,0 benzyna ( QR20) rocznik 2002r. i zdarza się ze gaśnie na wolnych obrotach. Nie jest to reguła jednak tworzy nerwowy klimat poczas jazdy tym autem. Ddatkowo przy ostrzejszej jeżdzie zapaliła się kontrolka awarii/błedu sterowania silnikiem. W serwisie wykryto: P0011 - regulacja położenia wałka rozrzadu po stronie dolotu - za mocno wyprzedzony ( bank1) P1110 - zawór sterujacy fazami rozrządu zaworów dolotowych - rząd 1 -nieciągły Brak kodów usterek Edytowane 7 Czerwca 2012 przez MAKA 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin478 Opublikowano 16 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2013 witam wszystkich serdecznie mam pytanie do znawców w moim iksie zapalił sie check po kilku dniach zgasł a teraz znów sie zapalił po odczytaniu błedów wyskoczył P0011 - kąt ustawienia wałka rozrządu A 9 blok,cylindry nr 1) ustawienie rozrządu za wcześne innych błedów brak auto jeździ normalnie co może być przyczyną tego błędu czytam wszytskie tematy z tym związane i dostaje już mętliku od czego zacząc diagnoże usterki ?? z przyczyn które znalazłem na formu pojawia sie wyciągnięty łańcuch i konieczność wymiany całego rozrządu , uszkodzenie koła regulatora faz rozrządu ?uszkodzony tylko czujnik - zawór faz rozrzadu i jego wymiana czy ktoś może cos podpowiedziec od czego zacząc diagnoze ewentualnie jakie jeszcze przyczyny mogą być ww. błędu ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej330 Opublikowano 16 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2013 Przyczyn może być wiele. Najważniejsze wymieniłeś. Może to Ci pomoże http://nissanhelp.com/diy/obd_codes/p0011_nissan.html Słyszałem, że nawet przez brudny olej może wyskakiwać taki błąd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin478 Opublikowano 17 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2013 dzieki kolego Diabeł tego szukałem brudny olej raczej wykluczam niedawno zmieniałem na mobila 10w40- taki też był wcześniej czyli mamy mozliwości: uszkodzenia czujnika położenia wału korbowego albo wałka rozrzadu różnica odczytów wywala błąd albo uszkodzony czujnik zawór faz rozrządu przypuszczający olej albo wyciągniety łańcuch co powoduje róznice odczytów czujnika wałka rozrządu i czujnika wału korbowego dziwi mnie tylko że jeśli łańcuch byłby wyciągnięty to popierwsze by dzwonił a czegoś takiego nie ma po drugi kontrolka by nie gasła po dwóch dniach a błedu by nie dało sie skasować bołąńcuch sie nie skurczy a wczoraj bład skasowałem odpaliłem dziś rzejechałem ze 20 km i nie ma zresztą po skasowaniu za pierwszym razem też minęlo kilka dni zanim sie pojawił a co z kołem regulatora faz rozrządu jakie są bjawy jego uszkodzenia ? czy ktoś wie jak sprawdzić te trzy czujniki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
XTrolek Opublikowano 12 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2016 i jaki był finał tego wszystkiego? witam wszystkichprosze o pomoc, mam nissana x-trial 2,0 benzyna ( QR20) rocznik 2002r. i zdarza się ze gaśnie na wolnych obrotach. Nie jest to reguła jednak tworzy nerwowy klimat poczas jazdy tym autem. Ddatkowo przy ostrzejszej jeżdzie zapaliła się kontrolka awarii/błedu sterowania silnikiem. W serwisie wykryto:P0011 - regulacja położenia wałka rozrzadu po stronie dolotu - za mocno wyprzedzony ( bank1)P1110 - zawór sterujacy fazami rozrządu zaworów dolotowych - rząd 1 -nieciągłyBrak kodów usterek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borge Opublikowano 15 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2016 zerknij na profil autorki posta i bedziesz wiedzial ze ostatni raz byla na forum 10.06.2012 i raczej nie odpowie na Twoje pytanie pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kalapan Opublikowano 19 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2016 a szkoda, bo jeżeli chodzi o błąd P 0011, to raczej bardzo mało na tym forum można znaleźć, szczególnie gdy występuje on "solo", czyli sam - bez innego dodatkowego błędu. Ja po miesiącu walki z tym błędem postanowiłem kompletnie wymienić rozrząd, auto akurat stoi w warsztacie.Ciekawe czy po jego wymianie wreszcie błąd zniknie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baq84 Opublikowano 24 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2017 Doszedles kolego do tego ? Ja wymieniłem kolo faz rorzadu łańcuch dwa pozotale kola czujnik faz rozrządu czujnik położenia walka wszystko orginalne z serwisu i nic to nie dali Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baq84 Opublikowano 28 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2017 (edytowane) Witajcie, mam problem cały czas wyskakuje mi błąd P0011 -regulacja połozenia wałka rozrządu po stronie dolotu -za mocno wyprzedzony. W styczniu wymeiniłem cały rozrząd części z serwisu, oraz wariator(koło zmiennych faz) też oryginalny nissana. wymieniony tez został czujnik wałka oraz czujnik( na używany) faz rozrządu i nie przyniosło to efektu. Autko cały czas traci moc na podjazdach pod górki, oraz chwilami w czasie jazdy spada z obrotów. Nie wiem co teraz juz jest grane także mechanik rozkłada ręce. Prosze o pomoc . Może ktos miał taki przypadek i doszedł do tego. Wymenione także: przepływomierz sonda I rząd wyczyszczona przepustnica kompresja po 11.0 ilośc spalin w normie regenerowany katalizator przy sądach Edytowane 28 Lutego 2017 przez baq84 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carbomer Opublikowano 1 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2017 W oplu kuzyna takie objawy robił zjechany element blokujący na wałku rozrządu w miejscu mocowania zębatki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baq84 Opublikowano 2 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2017 (edytowane) Wymieniłem pompę oleju i błąd zniknął okazało sie ze miałem za niskie ciśnienie oleju kilka dni wcześniej wstawiony nowy rozrząd wraz z wariatorem z serwisu i bład cały czas był po wymianie jeszcze sie nie pojawił na szczęscie Edytowane 2 Marca 2017 przez baq84 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszgibas85 Opublikowano 8 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2018 (edytowane) Witam zrobiłem luzy zaworowe ponieważ wypadał błąd wypadanie zapłonu po złożeniu samochód jeżdzi lepie tylko wypada błąd p 1110. co to oznacza. proszę o pomoc silnik 2.0 140km 2001r Edytowane 8 Lipca 2018 przez lukaszgibas85 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karibox1 Opublikowano 8 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2018 przeplywomierz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszgibas85 Opublikowano 15 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2018 Witam problemu jeszcze nie rozwiązałem teraz jeszcze doszło szarpaniem przy jeżdzie. dlaczego obstawiasz przepływomierz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karibox1 Opublikowano 15 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2018 Błąd o tym numerze oznacza problem z przepływomierzem. To bym sprawdził najpierw. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszgibas85 Opublikowano 16 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2018 Karibox jak można sprawdzić tą przepływkę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karibox1 Opublikowano 16 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2018 Trzeba go najpierw obejrzeć. Może da się wyczyścić? są tam jakieś piny ale które do czego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chudson Opublikowano 16 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2018 uwaga na czyszczenie przepływki bo to bardzo kruchy element , tylko spray i bez dotykania elementu wykonawczego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.