Thunder Opublikowano 7 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2017 Za wibracje często odpowiada wewnętrzny przegub. Zewnętrzne byłoby słychać na zakrętach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chudson Opublikowano 7 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2017 Za wibracje często odpowiada wewnętrzny przegub. Zewnętrzne byłoby słychać na zakrętach. Popieram. Miałem wibracje w x-trailu dwa razy. Pierwszym razem był to wewnętrzny prawy przegub ( wibracje przy przyspieszaniu ) a drugim zapieczona prowadnica tylnego zacisku ( wibracje losowe, bo raz przytrzymywał a raz odpuszczał ) . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 7 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2017 Właśnie mało kto zwraca na nie uwagę i... często wymienia się niepotrzebnie pół zawiechy. Aczkolwiek to tylko przypuszczenia do przypadku auta "Piotra z dziewiątkami" Ja w sobotę wymieniałem, ale w "choince" zewnętrzne przeguby. Na prosto było bez wibracji, lecz na serpentynach już tak, a po czasie charakterystyczne trzaski. Nyska póki co twardo się trzyma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomekX-TRAIL Opublikowano 8 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2017 Takich podpowiedzi oczekiwałem łożysko było robione rok temu skf-a więc trzeba będzie przegubom się przyjrzeć no i od razu osłony gumowe nowe na przeguby Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karibox1 Opublikowano 22 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2017 (edytowane) Koledzy jest u mnie drżenie kierownicy mocne przy HAMOWANIU. Mocniejsze im szybciej jadę. Może to powodować tarcza przód z wyraźnym rantem czy raczej przegub lub piasta? Powtarzam tylko przy hamowaniu! Edytowane 22 Kwietnia 2017 przez karibox1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 22 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2017 Rant lub zwichrowanie. Przetoczyć i jakiś czas będzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek3 Opublikowano 22 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2017 Przez sam rant nie będzie drżenia. Opisany objaw najbardziej wskazuje na krzywe tarcze.Czasem nawet i nie dokrecone koło tez daje takie objawy czy wyrobione gumy na wachaczach... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rado_KR Opublikowano 22 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2017 Też stawiam na winę krzywych tarcz, miałem przypadek że po miesiącu nowe tarcze się pokrzywiły i było trzeba kupić nowe. Niestety tak się dzieje kiedy bierzemy towar z dolnej półki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek3 Opublikowano 22 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2017 Też stawiam na winę krzywych tarcz, miałem przypadek że po miesiącu nowe tarcze się pokrzywiły i było trzeba kupić nowe. Niestety tak się dzieje kiedy bierzemy towar z dolnej półki Tarcze mogą być z najwyższej pólki ale np.w połączeniu z budżetowymi klockami ,przy pierwszym ostrym hamowaniu sporo powyżej 100km/h moga ulec deformacji. Z dwojga złego jak już ktoś koniecznie chce przyoszczędzić to lepszą opcją są tańsze tarcze ale sprawdzone klocki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rado_KR Opublikowano 22 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2017 Ja wolę wydać więcej (wiadomo boli) ale mieć spokój na dłużej. Tarcze i klocki z górnej półki. Jednak hamulce to ważna sprawa dla bezpieczeństwa naszego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karibox1 Opublikowano 22 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2017 (edytowane) Kupilem najdroższe, były Bosche, TRW i teraz ATE, z wcześniejszymi też tak było po 20 tys. Będzie na nich bicie bo jak mocno zahamuje to jest ok. Zatem rant i rdza poniżej klocka tak? Toczyć czy nowe tarcze? ...A może klocek, prowadnice? Edytowane 22 Kwietnia 2017 przez karibox1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 22 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2017 Przerabiałem ATE i Textar. Obie się pokrzywiły. Przetaczanie pomogło na chwilę, dłużej Textary. Teraz mam Brembo i na chwilę obecną jest ok. A prowadnice i jarzma były zawsze w idealnym stanie. Tokarz przewidział że tak będzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karibox1 Opublikowano 23 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2017 (edytowane) Szlag...jadę zatem na przetaczanie na samochodzie. Potem się zobaczy Edytowane 23 Kwietnia 2017 przez karibox1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chudson Opublikowano 24 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2017 A sprawdzaliście bicie czujnikiem zegarowym ? Mi wyszło na lewym kole na granicy dopuszczalności i miałem lekkie bicia przy mocniejszym hamowaniu. Wczoraj rozkręciłem ( jedną prowadnicę przesmarowałem bo już zaczynała trzymać ) przesmarowałem blaszki ślizgowe od klocków, wyczyściłem piasty oraz felgi w miejscu styku z tarczą i dzisiaj testując nie zauważyłem jakiegokolwiek bicia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 24 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2017 Trza mieć takie cudo Mnie wystarczyła opinia toczącego, że było niewiele na nożu, ale jak materiał podatny na wygięcie to wnet się powtórzy. W moich heblach prowadnice czy blaszki w jarzmach zawsze były nasmarowane i czynne Gabaryt auta i małe tarcze=materiał musi być dobry. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karibox1 Opublikowano 25 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2017 Zrobiłem jak kazał Grzmotu. Brembo kpl. 800 od dostawcy. Wiem drogo, na alle są po 500 ale moje są półkę wyżej, płyn i duperele. 900 wyszła mnie ta przyjemność. Do tego klocki się zapiekły z tych kowadełkach czy jak to się nazywa i stały. Czyszczenie prowadnic i smar miedziany. Teraz to ja rozumiem. Te tarcze są rozmiarem podobne do tych z golfa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chudson Opublikowano 27 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2017 Czemu miedziany ? Jest wiele nowoczesnych smarów do układów hamulcowych produkowanych przez boscha , ate czy nawet K2 a użyłeś przestarzałego rozwiązania , które nie jest dobre bo smar ten szybko twardnieje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 27 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2017 Dokładnie, miedziany to lipa trochę. Mnie polecono ten co jest na fotorelacji w ZTSie, niby nie do tego, ale stosuję już kilka lat i bez problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.