Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

PoMoCy: k11 Z rańca nie chce odpalać :(


Guest maacieq
 Share

Recommended Posts

Guest maacieq

Witam wszystkich!może ktoś wie co dzieje się z moją micra gdzy jest nie palona pare godzin i jest w nocy cholernie zimno jak teraz :) Mam gazik ale i tak startuje na benzynce wiec nie w tym rzecz. Normalnie rozrusznik odpala mi w pół sekundy, ale przy w/w sytuacji trza go piłować, za chwilę gaśnie... no i na farta odpala po 5-6 sekundach piłowania! zgroza. Nie wiem czy to przewody winią, czy autossanie,czy cos tam wilgotnieje. wkazdym razie przejade 2 min i normalnie pali. Pliz o pomoc bo mam ta micre 2 miechy tylko i nie czaje co tam siedzi w tym litrowym silniku. pozdro :roll:

Link to comment
Share on other sites

Jeśli jeździ się stale (prawie stale) na gazie, to w zbiorniku z benzyną może odkładać się woda pochodząca ze spalania gazu. Jeśli od dawna nie tankowałeś benzyny, to spróbuj wyjeździć ją prawie do końca i zatankować nowej. Jeśli to pomoże, to rób tak raz na jakiś czas.

Link to comment
Share on other sites

Nie "wyjeżdżaj" benzyny do końca! NIGDY!!! Staraj się aby zawsze w zbiorniku było 1/4 wachy. W innym przypadku twoja pompa paliwa może przedwcześnie dokonać żywota.

Na Twoim miejscu sprawdził bym kopułkę i palec rozdzielacza.

Link to comment
Share on other sites

PRAWIE do końca - tak, żebyś mógł wlać ze 2-3 razy więcej nowej benzyny, niż masz starej...

A całkiem do końca to faktycznie lepiej nie ryzykuj :)

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
Guest Adam_Sz

Witam, mam podobny problem. Za poltora tygodnia bede wymienial swiece bo mam zestaw NGK i zobacze czy to cos da. Ale objawy mam identyczne, zawsze bylo w porzadku, pozniej zrobilem duza trase (jakies 1000 km w 1 dzien) i auto stalo same przez tydzien bez odpalania. Po powrocie zauwazylem ze czasami przy uruchamianiu silnika troche sie z tym meczy ale jak juz raz odpali to z pozniejszym odpalaniem nie ma problemu. Kable wysokiego napiecia mam nowe, tak wiec teraz wymienie swiece i zobacze o co chodzi.

Link to comment
Share on other sites

Ale chyba w aucie z gazem można raz na jakis zcas pojezdzic na benzynie az do rezerwy zeby syf z baku wypłukac ??

Link to comment
Share on other sites

Guest johny_fellow
Jeśli jeździ się stale (prawie stale) na gazie, to w zbiorniku z benzyną może odkładać się woda pochodząca ze spalania gazu. Jeśli od dawna nie tankowałeś benzyny, to spróbuj wyjeździć ją prawie do końca i zatankować nowej. Jeśli to pomoże, to rób tak raz na jakiś czas.

 

Ja tylko się wypowiem co do zbieranie się wody w zbiorniku. Woda w zbiorniku wydziela się z benzyny, nie z powodu spalania w silniku gazu :!: Żeby wody w baku było jak najmniej trzeba jak najczęściej tankować samochód do pełna.

Link to comment
Share on other sites

Guest profes

Im mniej paliwa w baku, tym więcej powietrza. Przy zmianie temperatur np. dzień-noc na wewnętrznych ścianach baku ma prawo skraplać się para wodna. Dlatego najlepiej jeżdżąc na gazie mieć trochę bynki :) I jeżdżąc tylko na benzynie też nie wypalać jej do sucha :) Po pyfffku jakoś tak lekko się pisze... :oops:

Link to comment
Share on other sites

Guest johny_fellow
Im mniej paliwa w baku, tym więcej powietrza. Przy zmianie temperatur np. dzień-noc na wewnętrznych ścianach baku ma prawo skraplać się para wodna. Dlatego najlepiej jeżdżąc na gazie mieć trochę bynki :) I jeżdżąc tylko na benzynie też nie wypalać jej do sucha :) Po pyfffku jakoś tak lekko się pisze... :oops:

 

No z tym sie jak najbardziej zgadzam. A na pewno nie z tym, że ta woda pochodzi ze spalania gazu. Woda ze spalania gazu odkłada sie w układzie wydechowym nie paliwowym.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
Guest gyloosh

Mam problem z odpalaniem z rana podczas dużej wilgotności powietrza (rozrusznik kręci). Kiedy w stacyjce kluczyk jest na pozycji 3, spod maski dobiega miarowe tykanie. Zlokalizowałem je w kostce z napisem cont eng. Czy ktoś ma jakieś doświadczenia z takim problemem? Na razie mam zamiar wymienić przewody.

Link to comment
Share on other sites

Guest Gołąb
Mam problem z odpalaniem z rana podczas dużej wilgotności powietrza (rozrusznik kręci). Kiedy w stacyjce kluczyk jest na pozycji 3, spod maski dobiega miarowe tykanie. Zlokalizowałem je w kostce z napisem cont eng. Czy ktoś ma jakieś doświadczenia z takim problemem? Na razie mam zamiar wymienić przewody.

 

sprawdz kopułke rozdzielacza zaplonu, tzn taka mala skrzyneczke co wchodza do niej kable od swiec - w niej zbiera sie wilgoc... popsiukaj jakism specyfikiem od wilgoci... najpierw ja osusz

 

polecam ISOL

 

pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...