Gość Cartman Opublikowano 1 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2005 Czy jest możliwość sprawdzenia stanu sprzęgła w P10 bez zdzierania skrzyni ?? czy można się zorientować po położeniu dźwigni sprzęgła ?? Przerabiał może już ktoś ten temat ?? był bym wdzięczny za informacje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dylson Opublikowano 1 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2005 Jezeli sprzeglo lapie wysoko to moze oznaczac ze juz czas na zmiane. A jesli jeszcze lapie w miare nisko to mozna jezdzic. Ja przynajmniej tak sprawdzam. Mozliwe ze sa jakies inne metody. Ale jesli sa to napewno ktos Ci je opisze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Cartman Opublikowano 1 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2005 sprawa wygląda tak na regulacji jest skręcone na Maksa (z pozostawieniem luzu ) a pedał bierze w samej podłodze jest ułożone równolegle do osi skrzyni ( inaczej mówiąc prostopadle do tarczy sprzęgła!! ) Mam pytanie ?? : czy w miarę zużycia sprzęgła popuszcza się na regulacji czy skręca ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 1 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2005 skręca :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ruda Opublikowano 1 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2005 Czy jest możliwość sprawdzenia stanu sprzęgła w P10 bez zdzierania skrzyni ?? czy można się zorientować po położeniu dźwigni Jak Ci się nie ślizga, to jeździj, dokąd się da. Po co bawić się w zwalanie skrzyni bez sensu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dżodżo Opublikowano 1 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2005 Im bardziej naciagasz linke, tym coraz wyzej lapie sprzeglo. Im bardziej luzujesz linke, tym sprzeglo lapie coraz nizej. Jesli masz calkiem poluzowana linke i pedal lapie przy samym koncu, to masz raczej do wymiany sprzeglo, a bynajmniej sama tarcze. No i w miare zuzycia powinno sie popuszczac linke wtey sprzeglo lapie coraz nizej. POZDRAWIAM..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MacKo Opublikowano 28 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2006 rozumiem ze sprzegło jak w każdym aucie można wyregulowac? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dżodżo Opublikowano 28 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2006 Sa linki z tzw. samoregulacja, ale w Primerkach sa zwykle linki i mozna je samemu regulowac. POZDRAWIAM..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
INC Opublikowano 11 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2006 przy spalonym sprzegle wymiana calego czy tylko tarczy ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość misiek_83 Opublikowano 11 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2006 Gdzie ta linka,jak sie to luzuje??U mnie bierze juz przy samej gorze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KURCZAK Opublikowano 11 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2006 Naj prostszy sposób sprawdzenia sprzegła to taki: ZACIAGASZ RECZNY WRZUCASZ PIERWSZY BIEG I PRóBUJESZ RUSZYC Z ZACIAGNIETYM RECZNYM JESLI SAMOCHóD PODCZAS TAKIEJ PRóBY ZGASNIE SPRZEGłO JEST JESZCZE DOBRE A JESLI BEDZIE CHCIAł JECHAC I NIE ZGASNIE TO ZNACZY ZE SPRZEGłO JUZ JEST NA WYKOńCZENIU I NIE ROZłACZA SIE PRZENIESIENIE NAPEDU. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość misiek_83 Opublikowano 11 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2006 Naj prostszy sposób sprawdzenia sprzegła to taki: ZACIAGASZ RECZNY WRZUCASZ PIERWSZY BIEG I PRóBUJESZ RUSZYC Z ZACIAGNIETYM RECZNYM JESLI SAMOCHóD PODCZAS TAKIEJ PRóBY ZGASNIE SPRZEGłO JEST JESZCZE DOBRE A JESLI BEDZIE CHCIAł JECHAC I NIE ZGASNIE TO ZNACZY ZE SPRZEGłO JUZ JEST NA WYKOńCZENIU I NIE ROZłACZA SIE PRZENIESIENIE NAPEDU. Albo swiadczy to o slabym recznym :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KURCZAK Opublikowano 11 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2006 no raczej nie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DAX85 Opublikowano 18 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2011 Gdy kończy się sprzęgło to przy ruszaniu na pół-sprzęgle autko szarpie, to znak że sprzęgło jest do wymiany. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Rejczel Opublikowano 5 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2013 Z góry sory ze piszę w starym temacie ale za groma nie moge znależć gdzie zakłada się nowy. Przychodzę do was z problemem. Mam Nissana Primere disel 1,9, którym dziś ciągnełam Fiata Doblo na lince bo rozładował się akumulator. Niestety były same kobiety i tylko ja wiedziałam jak go odpalić dałam mamie aby pociągneła mnie moim nissanem i gdy ciągneła prawdopodobnie przepaliła sprzęgło bo pojawiło się strasznie dużo dymu pod klapą i straszny smród który jest do teraz. Przejechałam się kawałek i na pierwsz rzut oka jest wszyko ok ale smród nadal. Czy mogą być jakieś problemy ? Lub czy szybciej może mi sprzęgło paśc albo paść na dniach? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adambyw Opublikowano 6 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2013 Przypaliliście tarczę sprzęgłową. Szybciej Ci się skończy sprzęgło, może zacząć ślizgać lub szarpać i tyle. Jak cięgnie to jeździć i się nie przejmować aż zaczną występować wcześniej wspomniane objawy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
efej1 Opublikowano 6 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2013 dokładnie tak ,jak już będzie się ślizgać ,zawsz możesz podciągnąć linkę to taka opcja tania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 9 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2013 Mam Nissana Primere disel 1,9 Raczej 2.0 TD a dokłądniej CD20T Mamusia spaliła sprzęgło Jak działa to jeździj a jak zauważysz że z trudem wchodzą biegi,szarpie to wtedy wymiana Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bartek9108 Opublikowano 12 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2013 Biegi też mogą wchodzić ciężko przez milion innych rzeczy Najprościej depnąć auto na 2 od dołu i zauważysz ślizganie jeśli jest coś nie tak ze sprzęgłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość paweł6488 Opublikowano 31 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2013 Witam Kurczak, według mnie opisałeś sposób na sprawdzenie hamulca ręcznego i tak po za tym to drugi bieg się wrzuca:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.