dre83 Opublikowano 29 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2017 Na wstępie witam wszystkich użytkowników forum. Od razu przejdę do rzeczy. Od jakiegoś czasu pojawiał się problem ze skrzynią ( chyba...) - tzn nie dało się wejść na obroty i samochód nie rozwijał prędkości powyżej 100 km/h Po zgaszeniu silnika wszystko wracało do normy. Dziś jednak pojawił się inny problem. Przy prędkości 120 km/h próbowałem szybko przyśpieszyć jednak udało mi się dociągnąć maksymalnie do 130 km/h i 3 tyś obrotów... wyżej się nie dało... Nie działa też poprawnie "kick down" a dokładniej nie działa praktycznie wcale. Co dziwne, na biegu "n" po dodaniu gazu normalnie wskakuje na pełny zakres obrotów... Proszę wybaczyć lakoniczny język mojej wypowiedzi ale może ktoś podpowie o co może chodzić... X-Trail T31, 2.0dci, 150 km, skrzynia automatyczna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marinero Opublikowano 29 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2017 Może wypada wymienić olej w skrzyni? zgaduję teraz bo nie wiem czy był wymieniany i czy coś było robione mechanicznie ani jak długo masz pojazd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dre83 Opublikowano 31 Marca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2017 (edytowane) pojazd mam może miesiąc... oleju ja nie wymieniałem i nie mam pojęcia czy był wymieniany. ( obstawiam, że nie ) a taki może być objaw? wczoraj znów 500 km zrobione i ten sam objaw. ustawiłem tempomat na 120 i przejechałem jakoś ale przyśpieszenie do wartości większej jak 130 km/h było niemożliwe. Edytowane 31 Marca 2017 przez dre83 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borge Opublikowano 31 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2017 (edytowane) taki moze byc objaw jest zasada ze po kupnie auta, jesli nie mamy 100% pewnosci ze wszystkie czynnosci serwisowe byly wykonywane zgodnie z zaleceniami, wymieniamy w aucie WSZYSTKIE 'plyny ustrojowe' oczywiscie mozna zmierzyc punkt zamarzania plynu chlodniczego i zweryfikowac jego klarownosc czy zmierzyc punkt wrzenia plynu hamulcowego i zawartosc wody ale w przypadku oleju nalezy go wymieniac bezwzglednie: w silniku, mostach, skrzyni - tym bardziej jesli skrzynia jest automatyczna musisz zreszta od czegos zaczac wyeliminowanie przypadlosci Twojego auta a wymiana oleju powina byc podstawa, zreszta jesli mieszkasz daleko od 'cywilizacji' to tez nie bedzie proste znalezienie warsztatu ktory zrobi to prawidlowo pozdrawiam Edytowane 31 Marca 2017 przez borge Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dre83 Opublikowano 31 Marca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2017 ok, to może inaczej. nie do końca się dobrze i precyzyjnie wyraziłem. znam historię tego auta w kraju. wiem, że olej w skrzyni nie był wymieniamy na pewno od roku ( wcześniej był za granicą i nie mam pojęcia ) inne płyny są ok. chodzi mi tylko i wyłącznie o ten dziwny objaw. mieszkam całkiem blisko cywilizacji co nie zmienia postaci rzeczy, że na 5 telefonów do warsztatów z prośbą o wycenę wymiany oleju mam wrażenie, że każdy chce mnie okraść. znacie kogoś kto w okolicach Warszawy mógłby to zrobić dobrze i przy okazji abym nie zbankrutował ( przedział cenowy ofert od 500 do 1500 z tych wydzwonionych... ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borge Opublikowano 31 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2017 czytasz to forum i uzywasz opcji szukaj probujac rozwiazac swoje problemy, czy tylko ograniczasz sie do zadawania pytan? ; ) klik klik nasz forumowy kolega Berni32 polecal a Izabelin jest chyba niedaleko Wawy pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dre83 Opublikowano 31 Marca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2017 chwilowo ograniczam się do pytań nie ma w tym złośliwości, po prostu liczę na to, że ktoś coś podrzuci co może okazać się pomocne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karibox1 Opublikowano 31 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2017 Na pewno to nie o olej chodzi. Skrzynia jest padnięta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dre83 Opublikowano 31 Marca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2017 (edytowane) rozwiązanie? naprawa? wymiana? co? PS - dziś badanie komputerowe wykazało błąd P2263 - turbo? ( jak potwierdzić czy jest ok czy nie?) Edytowane 1 Kwietnia 2017 przez dre83 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marinero Opublikowano 1 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2017 no to co najmniej 2 lub 3 tysie pójdą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dre83 Opublikowano 2 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2017 na co? wyczytałem na angielskim forum, że może być to czujnik podciśnienia turbo a nie samo turbo. jak sprawdzić co jest walnięte? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borge Opublikowano 2 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2017 cieplo, cieplo, szukaj dalej jako podpowiedz podam ze przyczyn moze byc kilka pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dre83 Opublikowano 2 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2017 niezła podpowiedź, a może by tak coś bardziej konkretnie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.