grzesiek_1986 Opublikowano 3 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2018 Cena nie całe 350 zł z mapą na sd i tu uwaga w trzy dni był u mnie :). Majfrend miał magazyn w Niemczech. Przesyłka Dhl darmowa. Gra tylko na 4 głośnikach w drzwiach. Czy są Ori szczerze nie wiem. Dźwięk w pełni mnie zadowala a jestem dość wybredny w tej kwestii. Sterowanie z kierownicy da się podłączyć, ja niestety nie mam takowego u siebie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 14 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2018 Jeszcze nic nie zrobiłem, ale zaraz trza zakasać rękawy. Jak widać bieda z nędzą... Tak dla porównania Klocki na miejscu. Przy okazji ręczny wyregulowany. Zacisk na warsztat. Nowy tłoczek z gumkami już na miejscu. Stary tłoczek. Był zapieczony tak, że musiałem wyrywać go kluczem do rur Jeszcze odpowietrzenie i na dziś koniec. Reszta jutro. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek3 Opublikowano 14 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2018 " Stary tłoczek. Był zapieczony tak, że musiałem wyrywać go kluczem do rur " Normalnie -przez wciśnięcie pedału hamulca nie chciał wyjść?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 14 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2018 Nie chciał wyjść. Miał lekki skok ale jak widać na fotce był cały zardzewiały. Płyn wchłania wodę i są efekty. Dobrze byłoby przelać układ nowym płynem co jakiś czas. Gdzieś czytałem że co dwa lata. Troszkę zaniedbałem Xsa i się naskładało. Jutro wymiana tłoczków w lewym przednim bo się poci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek3 Opublikowano 14 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2018 Normą jest wymiana płynu hamulcowego do 2 lata. Ale ilu kierowców to czyni? Dla mnie tylko bardzo dziwne jest ,ze tłok ie wyszedł pod wpływem cisnienia płynu hamulcowego ,ktore siega 100 bar a przy pomocy klucza hydraulicznego.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 15 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2018 Możesz sobie wyobrazić tłok z wżerami, który do momentu gdy ograniczają go klocki jeszcze trzyma ciśnienie, później to ciśnienie wychodzi bokiem. Miałem już kłopoty z tym zaciskiem: https://forum.nissanklub.pl/topic/103603-t30doraźna-naprawa Ale jak to w życiu wszystko odkłada się na później Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borge Opublikowano 15 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2018 20 godzin temu, Thunder napisał: Jeszcze nic nie zrobiłem, ale zaraz trza zakasać rękawy. Jak widać bieda z nędzą... Klocki na miejscu. Przy okazji ręczny wyregulowany. Zacisk na warsztat. teraz bedzie 'brzytew' ; ) serio to wazne ze bedzie bezpiecznie dla Ciebie i innych, plusik 10 godzin temu, piotrek3 napisał: Normą jest wymiana płynu hamulcowego do 2 lata. zapomniales dopisac ze w ASO ; ) norma powinno byc badanie punktu wrzenia plynu hamulcowego i zapewniam Cie ze po wiecej niz 2 latach spelnia on normy to czy tak jest czy nie zalezy np. od klimatu w jakim uzytkowane jest auto, szczelnosci ukladu hamulcowego i stopnia absorbcji H2O przez plyn Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek3 Opublikowano 15 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2018 23 minuty temu, borge napisał: teraz bedzie 'brzytew' ; ) serio to wazne ze bedzie bezpiecznie dla Ciebie i innych, plusik zapomniales dopisac ze w ASO ; ) norma powinno byc badanie punktu wrzenia plynu hamulcowego i zapewniam Cie ze po wiecej niz 2 latach spelnia on normy to czy tak jest czy nie zalezy np. od klimatu w jakim uzytkowane jest auto, szczelnosci ukladu hamulcowego i stopnia absorbcji H2O przez plyn W pełni zgadzam sie z Tobą . Ale w tym przypadku ,biorac pod uwagę nie wielkie koszta płynu i jego wymiany nie zaszkodzi zastosowac sie i wymieniac płyn co 2 lata.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borge Opublikowano 15 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2018 w pelni sie z Toba zgadzam, w tym przypadku ; ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 15 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2018 7 godzin temu, borge napisał: serio to wazne ze bedzie bezpiecznie dla Ciebie i innych Oczywiście, będzie bezpieczniej Ta operacja " wisiała nade mną" już od dawna, zdawałem sobie z tego sprawę. Dobra, druga tarcza z tyłu zmieniona. Tam wszystko bangla poprawnie. Teraz przód lewy o którym pisałem. Przed naciśnięciem hamulca... ... i po naciśnięciu. Widoczny na focie prawy stoi. Powód wibracji pedału hamulca? Po kilku wciśnięciach... Ciekawostka... Beztłocze Z przodu jest inne rozwiązanie. Na gumkach przeciwpyłowych brak pierścienia dociskowego. W zestawie naprawczym też brak, czyli normalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borge Opublikowano 15 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2018 nawet nie wiedzialem ze z przodu w zacisku sa 2 tloczki, swietnie ze zrobiles fotki pewnie zalezalo Ci na czasie ale szkoda ze majac zaciski na wierzchu nie oczysciles ich i nie pomalowales, ze nie wspomne o proszkowym ; ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 15 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2018 Jeszcze jestem w trakcie pracy. Fotki wrzucam na bieżąco. Nie będę się bawił w picowanie zacisków. Ma działać i to mi wystarczy Umyte, wciskam gratki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 15 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2018 W tylnych zaciskach łatwiej jest osadzić uszczelkę p.pyłową. Tu trza się nakombinować. Zakładamy ją na sam koniec tłoczka, by warga gumki mogła wpaść w rant na zacisku. Inaczej będzie wyskakiwać przy wyciskaniu tłoczka. Wszystko na miejscu, teraz trza zdjąć ścisk z przewodu i próba wysunięcia tłoczków. Wyłażą równo Teraz trza zamontować na jarzmo, odpowietrzyć i próba na drodze Podsumowanie. Zestaw naprawczy tył 67 zł. Przód 62 zł. Oba firmy Autofrem. Tarcze TRW 133 zł/sztuka. Klocki TRW 87 zł/kpl. Jazda próbna wyszła ok Nie czuć wibracji na pedale hamulca. Ręczny w końcu trzyma jak należy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borge Opublikowano 16 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2018 gdybys mial oceniac efektywnosc hamowania po dokonanej wymianie i przed nia, w skali 1-10, jakie oceny bys postawil? nie wiem jak jest w T30 ale mnie caly czas meczy ze w T31 efektywnosc hamulcow, przy tak duzej masie pojazdu, nie jest do konca zadowalajaca rozmawialem nawet z mechanikiem nad kwestia montazu tarcz o wiekszej srednicy ale 'to nie sa tanie rzeczy' jak mawia klasyk, praktycznie nalezaloby przebudowac rowniez inne elementy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 16 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2018 Co się zmieniło w kwestii hamowania to brak pulsowania pedału hamulca i drganie kierownicy. Dotąd myślałem że to wina tarcz hamulcowych przednich. Zmieniałem, przetaczałem i to pomagało na chwilę. Teraz bez przetaczania ale po zmianie tłoczków w lewym przednim zacisku pomogło od ręki. Tylne heble teraz poprawione, więc jest dużo lepiej. Ręczny trzyma od drugiego ząbka. Przyłożyłem się do wyregulowania w tarczobębnach. Co do skuteczności hebli w tym aucie to tak jak Ty uważam że jest słabo jak na takie auto. To takie spowalniacze, ale czego się spodziewać po tak małej średnicy tarcz? Śmiem przyznać, że w Citroenie którego używam na co dzień w pracy hamulce są wiele lepsze. Jutro jadę na przegląd to się zobaczy co z tego wyszło Co do oceny w skali 1-10 to ciężko mi się jednoznacznie określić. Auto jest używane przez moją ślubną, ja tylko zasiadam za kółkiem Xsa od święta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borge Opublikowano 5 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2018 nowe kapcie, M+S i 3PMSF w pakiecie : ) przy okazji wymienione maszynki pojechalem na sprawdzenie zbieznosci i okazalo sie ze tuleje wahaczy z przodu wypada wymienic trzeba sie bylo umowic na nastepny tydzien, co prawda na starych oponach widzialem ze tylko prawy przod delikatnie 'wybrany' od wewnetrznej ale po prostu trzeba miec sprawne auto a nowe 'kapcie' maja miec komfort Lemforder wystarczy czy polecicie jakas inna firme? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karibox1 Opublikowano 6 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2018 lemforder jest najlepszy i najdroższy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borge Opublikowano 14 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2018 (edytowane) telefonowalem do ASO i zaproponowano mi caly wahacz po 1 000 PLN za sztuke, na moje naleganie stwierdzono ze ewentualnie moga zamowic tuleje po 150 PLN za sztuke i wymienic, za prace chcieli 300 PLN, ustawienie zbieznosci 250 PLN pojechalem do prywatnego warsztatu, kazalem zalozyc Meyle HD, robocizna 200 PLN, zbieznosc 160 PLN Edytowane 14 Grudnia 2018 przez borge Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek3 Opublikowano 14 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2018 W 2015 roku wymieniałem komplet tulei na obu wahaczach z przodu i kosztowały mnie -komplet strona 115 zl czyli oba 230 zł.. Nie pamietam jakiej f-my ale pomimo,ze bardzo dużo jeżdże w terenie do tej pory jeszcze trzymaja się dobrze. Robota mechanika też 200 zl(całość)zbiezność 120 zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borge Opublikowano 20 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2018 nowe tarcze hamulcowe i klocki na przednia os, komplet Zimmermanna po nowym roku powtorka na tylna os Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spowiednik Opublikowano 20 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2019 zafundowałem mu zabezpieczenie podwozia - krown i wymianę oleju po 10k na OLEJ LQM 5W-40 TOPTEC 4100 złożyłem solenną obietnice wymiany oleju co każde 10k lub co rok( w zależności co szybciej się zrobi) oraz wymianę filtrów ( powietrza, klimy ) co pół roku pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek_1986 Opublikowano 22 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2019 Jeszcze kilkaset km do serwisu olejowego ale już zbieram fanty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borge Opublikowano 23 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2019 W dniu 20.01.2019 o 15:50, spowiednik napisał: zafundowałem mu zabezpieczenie podwozia - krown i złożyłem solenną obietnice wymiany ... filtrów ( powietrza, klimy ) co pół roku @spowiednik jak oceniasz zabezpieczenie podwozia? nie wyplukalo sie zanim dojechales do domu? ; ) dali jakis rabat? z ta wymiana filtrow nie wpadaj w paranoje, raz w roku wystarczy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spowiednik Opublikowano 23 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2019 nie zaglądałem pod podwozie (nie mam gdzie). zabezpieczyłem też profile zamknięte dali rabat 100 pln dla kolejnej osoby jeśli w ciągu miesiąca zrobi u nich zabezpieczenie - ale nikt ze znajomych nie potrzebował - więc się przeterminował kolejny rabat 100 pln jak zrobię w przeciągu 13 miesięcy ponowne zabezpieczenie podłogi w garażu nie wybrudziłem - więc zrobione profesjonalnie - nic nie ciekło - trochę śmierdziało w pierwszym tygodniu jak jeździłem co do filtrów - 99% tras to miasto i zawsze się dziwie, że nie jeżdżę po lasach a filtr zawsze uwalony - filtry to wydatek 50pln Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek3 Opublikowano 23 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2019 Flitry powietrza i klimy powinno wymieniac sie wg potrzeby. Ja akurat duze jeżdze po drogach nieutwardzonych i czasem flitry(szczegónie powietrza) wymieniałem i co miesiąc. Dlatego przeszłem na K&N . W Xtrailu dostep do filtra powietrza nie jest trudny ,wystarczy zajrzec co jakis czas profilaktycznie i wszystko bedzie widać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.