carbomer Opublikowano 4 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2017 Pozwoliłem sobie założyć taki temat w tym dziale. Jest podobny na "ogólnym", ale dobrze byłoby mieć taki na "naszym" forum Mam nadzieję że kolega @carbomer nie ma nic przeciwko, że jego post został wykorzystany jako pierwszy. Pozdro, Thunder Zrobiło się cieplej x zaczął puszczać czarne bąki przy dodawaniu gazu. Jak zwykle przy takiej okazji miałem wizję lejących wtrysków i lekki wqrw ale, że to nie pierwszy raz zanabyłem drogą kupna: Filtr powietrza, spray do tarcz hamulcowych, poxiline i poxipol, i pod maskę. Najpierw wymiana przykurzonego filtra i spsikanie lekko brudnej przepływki sprayem do czysta. Dolot i filtr bez śladów oliwy z odmy. Dalej dokręcenie wszystkich cybantów rur dolotu. Czas na uszczelnienie lekko spoconego intercoolera przerobionego już wcześniej przez VALDIasa. Po zdjęciu ramki i odtłuszczeniu najlepszym na świecie sprayem lekki szlif bezprzewodową szlifierką makity lewej strony icka, jeszcze raz spray. Po odtłuszczeniu pierwsza warstwa poxipolu na nią poxilina i na wszystko jeszcze raz poxipol - papudractwo jak się patrzy ale działa. Na koniec czyszczenie EGR poprzedzone zdjęciem podszybia. Tu oprócz spray przydatny był WD 40 do rozruszania chromowanej spiralki - popychacza wychodzącego z silniczka EGR'u. Poskładane. Odpalone i po brzydkich kulach bąkach śladu niema. Jako, że widmo lejących wtrysków nadal gdzieś się kołacze zakupiłem liquymolly do czyszczenia wtrysków i nowy filtr paliwa zamierzam go zalać ww. środkiem, wkręcić i odpalić co by się profilaktycznie przeczyściło. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 4 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2017 Szkoda że nie zrobiłeś fotek dla potomnych. Sam będę musiał przeczyścić EGR kiedyś tam, i dobrze byłoby wiedzieć od czego zacząć. Co prawda jest w ZTS opis do 2,2 dci z Almery Tino, ale fotki szlag trafił, bo były z hostingu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carbomer Opublikowano 5 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2017 Przy tej robocie łapy są tak uwalone, że nie miałem serca brudzić skórzanej obudowy mozo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kalapan Opublikowano 6 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2017 (edytowane) A ja dzisiaj zakończyłem akcję "pomaluj felgę" w swoim Felixie W związku z tym, że lakier z moich felg złaził praktycznie płatami, w końcu dorwałem się do roboty.Oddałem felgi do piaskowania, bo skrobać raczej mi się nie chciało Po piaskowaniu wyglądały tak : Po szlifowaniu: Przyznam szczerze, że nie spodziewałem się, że po piaskowaniu będzie aż tyle roboty ze szlifowaniem.Mimo wszystko alusy to nie felgi stalowe, na drugi raz będę o tym pamiętał i zanim alu wypiaskuję spróbuję jednak zdzierać farbę, choćby w sposób chemiczny.W sumie to chyba by było mniej roboty. Ale trudno, na błędach się człowiek uczy.Po dwóch dniach szlifowania felg rzuciłem podkład epoksydowy, a na niego dwa razy podkład akrylowy. Następnie zabrałem się za szlifowanie na mokro podkładu, to już poszło jak po maśle i felgi były gotowe do lakierowania.Następnie położyłem bazę w fajnym srebrnym metaliku i na koniec bezbarwny.Nawet wyszło, nie trzeba było nic polerować i to cieszy:) A na aucie wygląda to tak: No cóż - lakierowanie proszkowe to nie jest, ale myślę że jakiś czas wytrzyma.W sumie wiele osób lakierowało tradycyjnie felgi i mieli na parę lat spokój, mam nadzieję, że i moich szlag nie trafi.A jak trafi, to jeszcze raz przemaluję i tyle Edytowane 6 Kwietnia 2017 przez Kalapan 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek3 Opublikowano 6 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2017 Gdybyś zlecił uzycie sody zamiast piasku ,to powierzchnia felgi potem nie wymagałaby tyle pracy. O wiele lepszy jest jeszcze efekt polerowania wibracyjnego ,wtedy felga aluminiowa błyszczy jak psu j..a. Ale to juz kosztuje min.250 zł/felga. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carbomer Opublikowano 6 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2017 Mam chyba tydzień dobroci dla X. Dzisiaj dostał nową kierownicę. 70 zeta, godzina roboty i ile szczęścia. Wielorowki w obu kierownicach są min. inaczej ułożone i będzie trzeba ustawić na nowo zbieżność. Z lenistwa ustawiałem kierownicę bez poduszki na odpalonym silniku i musiałem przejść procedurę kasowania błędu srsa, ale z pomocą przyszło forum i post kariboxa. Foto starej i nowej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrekustka Opublikowano 6 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2017 Mi ktoś dziś coś zrobił. Dziura na dwie pieści na szczęście to "tylko" zderzak ale boli bardzo. Jutro będę szukał winnego. Auto stało w tym czasie na dwóch parkingach z monitoringiem. Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karibox1 Opublikowano 7 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2017 A ja dzisiaj zakończyłem akcję "pomaluj felgę" w swoim Felixie (...) Zuch. Podpowiem, że lakier schodzi tylko w niektórych miejscach (wada fabryczna i podobne efekty przyniesie samo szlifowanie, mocno tylko te miejsca odłażące. Reszta matowienie. Musisz dać im trochę wyschnąć i stwardnieć (nawet 7 dni). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kalapan Opublikowano 7 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2017 Zuch. Podpowiem, że lakier schodzi tylko w niektórych miejscach (wada fabryczna i podobne efekty przyniesie samo szlifowanie, mocno tylko te miejsca odłażące. Reszta matowienie. Musisz dać im trochę wyschnąć i stwardnieć (nawet 7 dni). No to u mnie ta wada fabryczna była dość duża, bowiem felgi prawie lakieru już nie miały Można było cudaczyć i próbować szlifować i ewentualnie podlakierowywać, ale na dłuższą metę to szajs nie robota. A tak przynajmniej jakoś to wygląda - nie wiem na jak długo, ale trzeba być dobrej myśli Dałem im 10 dni na wyschnięcie i dopiero zakładałem opony i udało się ranty zachować w całości. Co prawda dla pewności okleiłem ranty felg taką plastikową dość śliską taśmą izolacyjną przy zakładaniu opon.Taśma do końca się utrzymała i w żadnym miejscu opona jej nie ściągnęła. Nie wiem czy to coś dało, ale ranty mam całe i to ważne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 11 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2017 Spotkanie ze słupkiem Na szczęście zderzak cały, tylko lakejros już nie.Zaraz jedzie do lakiernika. ================ W międzyczasie wymiana oleum i filtrum 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borge Opublikowano 11 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2017 tez zrobilem wymiane oleju i filtrow, uzupelnilem Archoil AR9100, do ukladu chlodzacego poszlo Febi pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karibox1 Opublikowano 12 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2017 No ja dałem olej k2 i świeczki ngk platynowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 15 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2017 Zderzak na miejscu. Lakierowanie 170 Pln (po znajomości ). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karibox1 Opublikowano 15 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2017 jak z lakierem to ok. Mam chyba tydzień dobroci dla X. Dzisiaj dostał nową kierownicę. 70 zeta, godzina roboty i ile szczęścia. Wielorowki w obu kierownicach są min. inaczej ułożone i będzie trzeba ustawić na nowo zbieżność. Z lenistwa ustawiałem kierownicę bez poduszki na odpalonym silniku i musiałem przejść procedurę kasowania błędu srsa, ale z pomocą przyszło forum i post kariboxa.Foto starej i nowej. Przy wymianie poduszki nie było problemu oprócz przyuczenia? Wyjąłeś i włożyłeś? Czy jakieś są specjalne sposoby? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carbomer Opublikowano 16 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2017 Prosta robota. Jak robisz wszystko przy odłączonym aku nie ma żadnych komplikacji. Ja odpaliłem auto bez podłączonej poduszki i dlatego musiałem skasować błąd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karibox1 Opublikowano 16 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2017 a ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
herson Opublikowano 22 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2017 Umyłem, wysuszyłem, wywoskowałem i wypolerowałem. W środku zawsze mam czysto, ale umyłem szyby, wyczyściłem plastiki, nasmarowałem skóry i odkurzyłem. Przy okazji zatankowałem trzy Staroprameny, żebym nie czuł się gorszy od auta.Na drugie woskowanie zabrakło już motywacji, ale może jak się posilę, wieczorkiem w garażu przelecę drugi raz, jakieś browary w domu jeszcze zostali przeca dom bez alkoholu to jaka patologia albo inne degrengolada Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karibox1 Opublikowano 22 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2017 Uważam, że Herson dobrze zrobił. Zuch... Niestety popełnił jeden błąd. 3 Staroprameny to stosunkowo za mało jak na taką robotę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
herson Opublikowano 22 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2017 zapewniam Cie, że to nie było moje ostatnie słowo dzisiaj, ale motywacji i tak zabrakło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rado_KR Opublikowano 4 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2017 Wymieniłem świece zapłonowe i autko zaczęło lepiej odpalać i wchodzić w obroty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DarekEss Opublikowano 7 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2017 Dziś zebrałem chęci i zmontowałem teleskopy do maski z przodu. Całkiem fajnie to działa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carbomer Opublikowano 9 Maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2017 Ja przyprowadziłem X starszą siostrę 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borge Opublikowano 9 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2017 Prelude IV, ladnie utrzymana R4 2,2 VTEC? ile kucykow? pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karibox1 Opublikowano 10 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2017 Marzenie młodości lat 90. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carbomer Opublikowano 10 Maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2017 Niestety nie H22 tylko F20A4, łatwiej o zadbany egzemplarz. 136KM automat, full elektryk, klima, plusz i mega frajda z jazdy. Kilka lat temu miałem taką samą - białą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.