Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

[P11/WP11] Kilka problemów. Jak je rozwiązać?


Guest Primera.SLX.99

Recommended Posts

Guest Primera.SLX.99

Mam problem bo cieknie mi na dywanik od strony pasażera kiedy pada deszcz. Po zdjęciu nogi z gazu obroty nie spadaja do jałowych od razu, dopiero po kilku sekundach ale czasem zostają na 1200obr i nie chca spaść, w czym tkwi problem?

Jakieś dziwne lekkie migotanie świateł. Sądze ze akumulator jest słaby. Bo jak sie jedzie na obrotach jest ok. Tylko na luzi wystepuje ten efekt. :/

UPDATE:

a i jeszcze prędkościomierz jakoś dziwnie wskazuje prędkość. Za wolno spada. Ja juz stoje na światłach a on pokazuje 10km/h i dopiero po chwili opada do 0

Link to comment
Share on other sites

1.Zdejmij osłonę podszybia i uszczelnij spinki podszybia

2.Sprawdź czujnik luzu w skrzyni biegów lub pompę wtryskową

3.Alternator

4.?

Co to za samochód? Benzyna czy diesel?

Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

:oops: Sorry, nie zauważyłam. :oops:

Czy prędkościomierz się zacina? Puknij go od góry i zobacz czy wtedy spadnie wskazówka.

Link to comment
Share on other sites

Mrugające światła na wolnych obrotach = słaby kontakt masy. Może być na akumie lub na przewodzie masowym na styku do karoserii lub silnika. Przerabiałem ten temat niedawno.

Link to comment
Share on other sites

Guest Primera.SLX.99
Mrugające światła na wolnych obrotach = słaby kontakt masy. Może być na akumie lub na przewodzie masowym na styku do karoserii lub silnika. Przerabiałem ten temat niedawno.

i jak sobie poradziłeś z tym problemem?

Link to comment
Share on other sites

a jak wykonać czyszczenie krokowca?

wyjąć rozebrać i po prostu przeczyścić?

 

bo u mnie wariują obroty, prawie do gaśnięcia silnika

 

co ciekawe dzieje się tak tylko na benzynie

na gazie jest ok - taka ciekawostka

Link to comment
Share on other sites

Witam!!!

Ad 1. Pomaga też uszczelnienie kołków montażowych znajdujących się nad wlotem powiertza do wentylatora, lubi tam sobie zaciekać.

Ad 3. Sprawdź szczotki alternatora, a może przede wszystkim napiecie ładowania na wolnych obrotach, może też być uszkodzona jedna dioda w alternatorze, trzeba to sprawdzić. Jeżeli masz za niskie napiecie ładowania, albo spaloną diodę lub uszkodzony regulator napięcia a przy tym słaby akumulator to pozostałe problemy moga byc skutkiem niewłasciwego napięcia w instalacji auta.

Pozdrawiam

Robert

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...