Gość Primera.SLX.99 Opublikowano 1 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2005 Mam problem bo cieknie mi na dywanik od strony pasażera kiedy pada deszcz. Po zdjęciu nogi z gazu obroty nie spadaja do jałowych od razu, dopiero po kilku sekundach ale czasem zostają na 1200obr i nie chca spaść, w czym tkwi problem? Jakieś dziwne lekkie migotanie świateł. Sądze ze akumulator jest słaby. Bo jak sie jedzie na obrotach jest ok. Tylko na luzi wystepuje ten efekt. :/ UPDATE: a i jeszcze prędkościomierz jakoś dziwnie wskazuje prędkość. Za wolno spada. Ja juz stoje na światłach a on pokazuje 10km/h i dopiero po chwili opada do 0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ruda Opublikowano 1 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2005 1.Zdejmij osłonę podszybia i uszczelnij spinki podszybia 2.Sprawdź czujnik luzu w skrzyni biegów lub pompę wtryskową 3.Alternator 4.? Co to za samochód? Benzyna czy diesel? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ruda Opublikowano 1 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2005 :oops: Sorry, nie zauważyłam. :oops: Czy prędkościomierz się zacina? Puknij go od góry i zobacz czy wtedy spadnie wskazówka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brysik Opublikowano 2 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2005 Mrugające światła na wolnych obrotach = słaby kontakt masy. Może być na akumie lub na przewodzie masowym na styku do karoserii lub silnika. Przerabiałem ten temat niedawno. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Primera.SLX.99 Opublikowano 2 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2005 Mrugające światła na wolnych obrotach = słaby kontakt masy. Może być na akumie lub na przewodzie masowym na styku do karoserii lub silnika. Przerabiałem ten temat niedawno. i jak sobie poradziłeś z tym problemem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafp11 Opublikowano 2 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2005 odnośnie obrotów to może pomóc czyszczenie krokowca Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pjfox Opublikowano 6 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2005 a jak wykonać czyszczenie krokowca? wyjąć rozebrać i po prostu przeczyścić? bo u mnie wariują obroty, prawie do gaśnięcia silnika co ciekawe dzieje się tak tylko na benzynie na gazie jest ok - taka ciekawostka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafp11 Opublikowano 6 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2005 właśnie tak : wyjąć, rozbrać, wyczyścić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość frobek Opublikowano 6 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2005 Witam!!! Ad 1. Pomaga też uszczelnienie kołków montażowych znajdujących się nad wlotem powiertza do wentylatora, lubi tam sobie zaciekać. Ad 3. Sprawdź szczotki alternatora, a może przede wszystkim napiecie ładowania na wolnych obrotach, może też być uszkodzona jedna dioda w alternatorze, trzeba to sprawdzić. Jeżeli masz za niskie napiecie ładowania, albo spaloną diodę lub uszkodzony regulator napięcia a przy tym słaby akumulator to pozostałe problemy moga byc skutkiem niewłasciwego napięcia w instalacji auta. Pozdrawiam Robert Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.