marekszczur Opublikowano 23 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2017 (edytowane) Witam , Mam wielka prośbę do wszystkich fanów Z-ki , w samochodzie pojawiło się nadmierne kopcenie, nie czuć w spalinach oleju , ciśnienie na cylindrach jest ok , wiec oleju perscienie nie przepuszczają . Dodatkowo wyskakuje błąd P0300 radom is fire . Z informacji dodatkowych auto ma założoną instalacje LPG , na wolnych obrotach nie występuje kopcenie , posiada cały zmieniony wydech i auto stało 1.5 roku nie odpalane .. Proszę o pomoc i cenne rady Pozdrawiam Marek Edytowane 23 Kwietnia 2017 przez marekszczur Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gajowy102 Opublikowano 23 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2017 P0300 to wypadanie zapłonu, zobacz świece i sprawdź cewki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marekszczur Opublikowano 23 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2017 Tutaj link do filmku jak auto zachowuje sie na wysokich obrotach . cewki sprawdzone sa dobre tak samo jak swiece Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rolandinho Opublikowano 23 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2017 P0300 na LPG to nic nowego, jest teraz zimo - reduktor nie opier*** tak jak powinien, jaki masz założony, gdzie jest wpięty ? Albo ssie termika albo za słaby - przy P0300 - czek powinno wywalać najpierw migający i jak nie przełączysz na PB to na stale, mam to samo +8 C autostrada 180 zapięte i wypadanie losowe zapłonu bo reduktor zamarza. Zrób testy na PB jak będzie OK to znaczy ze LPG do poprawki. PS nie Random is fire - bo tu nie ma ognia tylko "Random/Multiple Cylinder Misfire Detected" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 23 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2017 to dymienie to zwykła para wodna tak sie robi na lpg i nie ma prawa wywalać błędu p 300 i nie ma prawa zamarzać parownik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marekszczur Opublikowano 23 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2017 To są objawy auta na paliwe . LPG nie działa póki co ponieważ nie ma reduktora założonego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 23 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2017 weż sobie kawałek lusterka odpal i przystaw do wydechu jak sie zacznie woda skraplać to para wbrew pozorom w wydechu jest sporo wody Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damii94 Opublikowano 23 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2017 Może uszczelka pod glowicą walnęła, ucieka płyn chłodniczy ze zbiorniczka wyrównawczego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GodISmE Opublikowano 23 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2017 O ja pierd...le jaka maszynka do robienia dymu! Zatrudnię cie na koncerty, będziesz nam klimacik robił!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz83 Opublikowano 23 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2017 O ja pierd...le jaka maszynka do robienia dymu! Zatrudnię cie na koncerty, będziesz nam klimacik robił!!! ha ha ha ha mistrzowski komentarz padłem ze śmiechu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k3dbe Opublikowano 24 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2017 O k**wa stary, no dobra para wodna ? moja w -10 nie dawała tyle czasu co to na pewnie dobrym plusie. za***rdala tak że masakra ;D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polo32 Opublikowano 24 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2017 (edytowane) ... ciśnienie na cylindrach jest ok , wiec oleju perscienie nie przepuszczają . Dodatkowo wyskakuje błąd P0300 radom is fire . Z informacji dodatkowych auto ma założoną instalacje LPG , na wolnych obrotach nie występuje kopcenie , posiada cały zmieniony wydech i auto stało 1.5 roku nie odpalane ... Zawodniona benzyna. Już po 3 miesiącach z benzyny wytrąca się woda, a co dopiero po 1,5 roku. Użyj dobrego depresatora np. http://liquimoly.sklep.pl/pl/c/Dodatki-do-paliw-Benzyna/3 (byle nie denaturatu . W spalinach nie ma zapachu benzyny? Edytowane 24 Kwietnia 2017 przez polo32 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marekszczur Opublikowano 24 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2017 Dziękuję za rady , spróbuje pokombinować z ta para wodna , użyje tego depresatora możne coś pomoże Autem dopiero wyjade w weekend i pojżedze troche , bede obserwował czy plynu chłodniczego nie ubywa Oby nie trzeba było uszczelek pod głowicami robić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szachi Opublikowano 24 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2017 wymień też olej silnikowy bo po pewnie świeżynka nie był zalany przed tym postojem i już stracił właściwości ochronne, jak to full syntetykiem nie był zalane to już w ogóle. A co do efektu białego dymu to skoro ciśnienie cylindrów było sprawdzane to po świecach byłoby widać czy nie pali płynu chłodniczego na którymś cylindrze.. jednak też przy P0300 nie powinny one wyglądać za dobrze już? Oglądałeś je?jak już ktoś wspomniał reduktor gazowy nie ma prawa zamarzać przy żadnej prędkości i temperaturze, dzieje się tak zazwyczaj w gównianym KME Goldzie, który należy wymienić jeśli objawy szarpania występują. Wystarczy podejrzeć w oprogramowaniu sterownika gazu jaką temp podczas jazdy osiąga, złapać się za głowę i wyrzucić taki reduktor na śmietnik. Większe dymienie (na biało) na jeszcze nie dogrzanym dobrze motorze na lpg jest normalne (zaraz po przełączeniu) ale ten efekt jest z 10 razy mniejszy niż na tym filmiku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marekszczur Opublikowano 24 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2017 Olej zalałem świeży dedykowany do nissana ,w metalowym pojemniku, nie pamiętam nazwy Świece jutro zamówię i profilaktycznie wymienię wszystkie , pojeżdżę z wyżej nadmienionymi zabiegami i mam nadzieje ze coś pomoże W ten weekend napisze czy coś pomogło . Jeżeli ktoś ma jakieś pomysły proszę pisać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szachi Opublikowano 11 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2017 i jakie wieści ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
antoni Opublikowano 14 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2019 A dym CZARNY przy dużych obrotach,,co oznacza ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grendel817 Opublikowano 10 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2020 W dniu 14.06.2019 o 15:41, antoni napisał: A dym CZARNY przy dużych obrotach,,co oznacza ??? Że masz 1.9TDI w Nissanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blinkey Opublikowano 20 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2020 Nie nadąża dopalać paliwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.