marekszczur 0 Posted April 23, 2017 (edited) Witam , Mam wielka prośbę do wszystkich fanów Z-ki , w samochodzie pojawiło się nadmierne kopcenie, nie czuć w spalinach oleju , ciśnienie na cylindrach jest ok , wiec oleju perscienie nie przepuszczają . Dodatkowo wyskakuje błąd P0300 radom is fire . Z informacji dodatkowych auto ma założoną instalacje LPG , na wolnych obrotach nie występuje kopcenie , posiada cały zmieniony wydech i auto stało 1.5 roku nie odpalane .. Proszę o pomoc i cenne rady Pozdrawiam Marek Edited April 23, 2017 by marekszczur Share this post Link to post Share on other sites
Gajowy102 0 Posted April 23, 2017 P0300 to wypadanie zapłonu, zobacz świece i sprawdź cewki. Share this post Link to post Share on other sites
marekszczur 0 Posted April 23, 2017 Tutaj link do filmku jak auto zachowuje sie na wysokich obrotach . cewki sprawdzone sa dobre tak samo jak swiece Share this post Link to post Share on other sites
Rolandinho 13 Posted April 23, 2017 P0300 na LPG to nic nowego, jest teraz zimo - reduktor nie opier*** tak jak powinien, jaki masz założony, gdzie jest wpięty ? Albo ssie termika albo za słaby - przy P0300 - czek powinno wywalać najpierw migający i jak nie przełączysz na PB to na stale, mam to samo +8 C autostrada 180 zapięte i wypadanie losowe zapłonu bo reduktor zamarza. Zrób testy na PB jak będzie OK to znaczy ze LPG do poprawki. PS nie Random is fire - bo tu nie ma ognia tylko "Random/Multiple Cylinder Misfire Detected" Share this post Link to post Share on other sites
jarek1111 18 Posted April 23, 2017 to dymienie to zwykła para wodna tak sie robi na lpg i nie ma prawa wywalać błędu p 300 i nie ma prawa zamarzać parownik Share this post Link to post Share on other sites
marekszczur 0 Posted April 23, 2017 To są objawy auta na paliwe . LPG nie działa póki co ponieważ nie ma reduktora założonego Share this post Link to post Share on other sites
jarek1111 18 Posted April 23, 2017 weż sobie kawałek lusterka odpal i przystaw do wydechu jak sie zacznie woda skraplać to para wbrew pozorom w wydechu jest sporo wody Share this post Link to post Share on other sites
Damii94 0 Posted April 23, 2017 Może uszczelka pod glowicą walnęła, ucieka płyn chłodniczy ze zbiorniczka wyrównawczego? Share this post Link to post Share on other sites
GodISmE 17 Posted April 23, 2017 O ja pierd...le jaka maszynka do robienia dymu! Zatrudnię cie na koncerty, będziesz nam klimacik robił!!! Share this post Link to post Share on other sites
Łukasz83 39 Posted April 23, 2017 O ja pierd...le jaka maszynka do robienia dymu! Zatrudnię cie na koncerty, będziesz nam klimacik robił!!! ha ha ha ha mistrzowski komentarz padłem ze śmiechu Share this post Link to post Share on other sites
k3dbe 1 Posted April 24, 2017 O k**wa stary, no dobra para wodna ? moja w -10 nie dawała tyle czasu co to na pewnie dobrym plusie. za***rdala tak że masakra ;D Share this post Link to post Share on other sites
polo32 105 Posted April 24, 2017 (edited) ... ciśnienie na cylindrach jest ok , wiec oleju perscienie nie przepuszczają . Dodatkowo wyskakuje błąd P0300 radom is fire . Z informacji dodatkowych auto ma założoną instalacje LPG , na wolnych obrotach nie występuje kopcenie , posiada cały zmieniony wydech i auto stało 1.5 roku nie odpalane ... Zawodniona benzyna. Już po 3 miesiącach z benzyny wytrąca się woda, a co dopiero po 1,5 roku. Użyj dobrego depresatora np. http://liquimoly.sklep.pl/pl/c/Dodatki-do-paliw-Benzyna/3 (byle nie denaturatu . W spalinach nie ma zapachu benzyny? Edited April 24, 2017 by polo32 Share this post Link to post Share on other sites
marekszczur 0 Posted April 24, 2017 Dziękuję za rady , spróbuje pokombinować z ta para wodna , użyje tego depresatora możne coś pomoże Autem dopiero wyjade w weekend i pojżedze troche , bede obserwował czy plynu chłodniczego nie ubywa Oby nie trzeba było uszczelek pod głowicami robić Share this post Link to post Share on other sites
Szachi 5 Posted April 24, 2017 wymień też olej silnikowy bo po pewnie świeżynka nie był zalany przed tym postojem i już stracił właściwości ochronne, jak to full syntetykiem nie był zalane to już w ogóle. A co do efektu białego dymu to skoro ciśnienie cylindrów było sprawdzane to po świecach byłoby widać czy nie pali płynu chłodniczego na którymś cylindrze.. jednak też przy P0300 nie powinny one wyglądać za dobrze już? Oglądałeś je?jak już ktoś wspomniał reduktor gazowy nie ma prawa zamarzać przy żadnej prędkości i temperaturze, dzieje się tak zazwyczaj w gównianym KME Goldzie, który należy wymienić jeśli objawy szarpania występują. Wystarczy podejrzeć w oprogramowaniu sterownika gazu jaką temp podczas jazdy osiąga, złapać się za głowę i wyrzucić taki reduktor na śmietnik. Większe dymienie (na biało) na jeszcze nie dogrzanym dobrze motorze na lpg jest normalne (zaraz po przełączeniu) ale ten efekt jest z 10 razy mniejszy niż na tym filmiku. Share this post Link to post Share on other sites
marekszczur 0 Posted April 24, 2017 Olej zalałem świeży dedykowany do nissana ,w metalowym pojemniku, nie pamiętam nazwy Świece jutro zamówię i profilaktycznie wymienię wszystkie , pojeżdżę z wyżej nadmienionymi zabiegami i mam nadzieje ze coś pomoże W ten weekend napisze czy coś pomogło . Jeżeli ktoś ma jakieś pomysły proszę pisać Share this post Link to post Share on other sites
antoni 0 Posted June 14, 2019 A dym CZARNY przy dużych obrotach,,co oznacza ??? Share this post Link to post Share on other sites
Grendel817 0 Posted December 10, 2020 W dniu 14.06.2019 o 15:41, antoni napisał: A dym CZARNY przy dużych obrotach,,co oznacza ??? Że masz 1.9TDI w Nissanie Share this post Link to post Share on other sites
Blinkey 8 Posted December 20, 2020 Nie nadąża dopalać paliwa. Share this post Link to post Share on other sites