Jump to content
Części Nissana - iParts.pl
marekszczur

Nissan 350z nadmierne dymienie

Recommended Posts

marekszczur

Witam , 

Mam wielka prośbę do wszystkich fanów Z-ki , w samochodzie pojawiło się nadmierne kopcenie, nie czuć  w spalinach oleju ,

ciśnienie na cylindrach jest ok , wiec oleju perscienie nie przepuszczają . Dodatkowo wyskakuje błąd P0300 radom is fire .

Z informacji dodatkowych auto ma założoną instalacje LPG , na wolnych obrotach nie występuje kopcenie , posiada cały zmieniony wydech i auto stało 1.5 roku nie odpalane .. Proszę o pomoc i cenne rady :)

 

Pozdrawiam 

Marek

Edited by marekszczur

Share this post


Link to post
Share on other sites
Gajowy102

P0300 to wypadanie zapłonu, zobacz świece i sprawdź cewki.

Share this post


Link to post
Share on other sites
marekszczur

Tutaj link do filmku jak auto zachowuje sie na wysokich obrotach .

 

 

 

cewki sprawdzone sa dobre tak samo jak swiece :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Rolandinho

P0300 na LPG to nic nowego, jest teraz zimo - reduktor nie opier*** tak jak powinien, jaki masz założony, gdzie jest wpięty ? Albo ssie termika albo za słaby - przy P0300 - czek powinno wywalać najpierw migający i jak nie przełączysz na PB to na stale, mam to samo +8 C autostrada 180 zapięte i wypadanie losowe zapłonu bo reduktor zamarza.

 

 

Zrób testy na PB jak będzie OK to znaczy ze LPG do poprawki.

 

PS nie Random is fire - bo tu nie ma ognia tylko "Random/Multiple Cylinder Misfire Detected"

Share this post


Link to post
Share on other sites
jarek1111

to dymienie to zwykła para wodna   tak sie robi na lpg  

i nie ma prawa wywalać błędu p 300  i nie ma prawa zamarzać parownik 

Share this post


Link to post
Share on other sites
marekszczur

To są objawy auta na paliwe . LPG nie działa póki co ponieważ nie ma reduktora założonego :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
jarek1111

weż sobie kawałek lusterka odpal i przystaw do wydechu  jak sie zacznie woda skraplać to para wbrew pozorom w wydechu jest sporo wody 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Damii94

Może uszczelka pod glowicą walnęła, ucieka płyn chłodniczy ze zbiorniczka wyrównawczego?

Share this post


Link to post
Share on other sites
GodISmE

O ja pierd...le jaka maszynka do robienia dymu! Zatrudnię cie na koncerty, będziesz nam klimacik robił!!! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Łukasz83

O ja pierd...le jaka maszynka do robienia dymu! Zatrudnię cie na koncerty, będziesz nam klimacik robił!!! ;)

ha ha ha ha mistrzowski komentarz :D  padłem ze śmiechu :jump:

Share this post


Link to post
Share on other sites
k3dbe

O k**wa stary, no dobra para wodna ? moja w -10 nie dawała tyle czasu co to na pewnie dobrym plusie. za***rdala tak że masakra ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites
polo32

 

... ciśnienie na cylindrach jest ok , wiec oleju perscienie nie przepuszczają . Dodatkowo wyskakuje błąd P0300 radom is fire .

Z informacji dodatkowych auto ma założoną instalacje LPG , na wolnych obrotach nie występuje kopcenie , posiada cały zmieniony wydech i auto stało 1.5 roku nie odpalane ...

 

 

Zawodniona benzyna. Już po 3 miesiącach z benzyny wytrąca się woda, a co dopiero po 1,5 roku.

Użyj dobrego depresatora np. http://liquimoly.sklep.pl/pl/c/Dodatki-do-paliw-Benzyna/3  (byle nie denaturatu :)

W spalinach nie ma zapachu benzyny?

Edited by polo32

Share this post


Link to post
Share on other sites
marekszczur

Dziękuję za rady , spróbuje pokombinować z ta para wodna , użyje tego  depresatora możne coś pomoże :) Autem dopiero wyjade w weekend i pojżedze troche , bede obserwował czy plynu chłodniczego nie ubywa :)

Oby nie trzeba było uszczelek pod głowicami robić :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Szachi

wymień też olej silnikowy bo po pewnie świeżynka nie był zalany przed tym postojem i już stracił właściwości ochronne, jak to full syntetykiem nie był zalane to już w ogóle. A co do efektu białego dymu to skoro ciśnienie cylindrów było sprawdzane to po świecach byłoby widać czy nie pali płynu chłodniczego na którymś cylindrze.. jednak też przy P0300 nie powinny one wyglądać za dobrze już? Oglądałeś je?

jak już ktoś wspomniał reduktor gazowy nie ma prawa zamarzać przy żadnej prędkości i temperaturze, dzieje się tak zazwyczaj w gównianym KME Goldzie, który należy wymienić jeśli objawy szarpania występują. Wystarczy podejrzeć w oprogramowaniu sterownika gazu jaką temp podczas jazdy osiąga, złapać się za głowę i wyrzucić taki reduktor na śmietnik. Większe dymienie (na biało) na jeszcze nie dogrzanym dobrze motorze na lpg jest normalne (zaraz po przełączeniu) ale ten efekt jest z 10 razy mniejszy niż na tym filmiku.

Share this post


Link to post
Share on other sites
marekszczur

Olej zalałem świeży dedykowany do nissana ,w metalowym pojemniku, nie pamiętam nazwy :)

Świece jutro zamówię i profilaktycznie wymienię wszystkie , pojeżdżę z wyżej nadmienionymi zabiegami i mam nadzieje ze coś pomoże :)

W ten weekend napisze czy coś pomogło .

Jeżeli ktoś ma jakieś pomysły proszę pisać :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Szachi

i jakie wieści :) ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
antoni

A dym CZARNY przy dużych obrotach,,co oznacza ???

Share this post


Link to post
Share on other sites
Grendel817
W dniu 14.06.2019 o 15:41, antoni napisał:

A dym CZARNY przy dużych obrotach,,co oznacza ???

Że masz 1.9TDI w Nissanie :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Blinkey

Nie nadąża dopalać paliwa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×