karibox1 Opublikowano 12 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2015 (edytowane) tłumik nie jest większy, są te same, weź miarkę drewno Edytowane 12 Września 2015 przez karibox1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoos Opublikowano 12 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2015 (edytowane) Widzę ze sie temat rozkręcił. Nic u siebie jeszcze nie wymieniałem ale patrząc na inne x-y wydaje mi sie ze u mnie d*pa trochę niżej siedzi. moze taki efekt ogółu przez zamontowane progi? Nie znalazłem w historii zapisu omamienie sprężyn czy amorów? czy to mozliwe żeby oryginalne wytrzymały 10lat i 126 tys przebiegu. Edytowane 12 Września 2015 przez michoos Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chudson Opublikowano 13 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2015 126 tyś to niewiele na te elementy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 13 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2015 Wg tego katalogu do 2003r tłumik końcowy jest ten sam. Po 2003r jest już inny. https://partsouq.com/en/catalog/genuine/pick?c=Nissan&model=X-TRAIL&ssd=%24WiVLBgQ%24 Widać z resztą że w dieslu jest grubszy komin. Nie da się u mnie wsadzić metra między rury. Takie pomiary to też faja. Wystarczy że gumy od wieszaka sparciały i już jest rura niżej. Od opony do rantu błotnika, pod warunkiem ze mamy te same rozmiary opon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karibox1 Opublikowano 13 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2015 (edytowane) wsadz miarkę między rury jak to zrobił Micki i ja Wynika z tego, że Mickiemu tylko się wydaje, że d*pa siadła Edytowane 13 Września 2015 przez karibox1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 13 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2015 Napisałem wyraźnie że nie wejdzie. Widać z resztą że w dieslu jest grubszy komin. Nie da się u mnie wsadzić metra między rury. Jak wcisnę między rury to metr będzie pod skosem więc co z takiego pomiaru ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karibox1 Opublikowano 13 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2015 U nas też było pod lekim skosem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 13 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2015 Kari, porównaj zdjęcia... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karibox1 Opublikowano 13 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2015 no może tak, teraz jak mówisz... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoos Opublikowano 13 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2015 Zmierzyłem dzisiaj wysokość dolnej krawędzi błotnika od ziemi. Na każdym kole jest tyle samo czyli około 75 cm. Opony mam standard czyli 16" profil 65 Mimo tego wydaje mi się ze wydech siedzi nisko. Nie jeden van ma lepszy prześwit patrząc na tylna oś p.s. Dzisiaj na własnej skórze przekonałem się ze to nie jest auto w teren. Zamiast was posłuchać wjechałem tu i tam i tak skończyło sie na lataniu po okolicy w poszukiwaniu ciągnika i taplania sie w błocie po kostki. Teraz juz wiem gdzie nie jechać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 13 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2015 Dzisiaj na własnej skórze przekonałem się ze to nie jest auto w teren. A masz 4x4? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoos Opublikowano 13 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2015 A mam, ale opony tez mam takie jak widać a błotko było konkretne wiec troche sie narobiło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 14 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2015 Tu gdzie Ty masz 75 ja mam 78. Widzę że masz hak, wiec tu jest powód wszystkiego. I nie chodzi mi o ciężar haka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karibox1 Opublikowano 14 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2015 Micky a wozisz cos regularnie albo chociaż nieregularnie ale ciężkiego (przyczepa kempingowa)? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoos Opublikowano 14 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2015 nie ciągami nic na haku poza rowerami ale tez nie regularnie 2,3 razy roku. raz w miesiącu wożę pellet do ogrzewania domu około 300-320 kg. Grzmot a co ma hak do tego? masz na myśli to ze tył jest obciążany przez przyczepę? Raz załadowałem na przyczepę gruz po budowie i na wysypisku wyszło mi 1200 kg, od tego czasu nie wożę nic ciężkiego, może z 2-3 razy 700kg na przyczepie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 14 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2015 Masz auto od nowości? Każdy hak ma dopuszczalną siłę nacisku. Nie znam się na tym ale wiem że są różne wartości. Nie da się ukryć że sprężyny masz już "sklepane". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoos Opublikowano 14 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2015 Auta od nowości nie mam ale hak zakładałem ja. Najwyżej sprężyny do wymiany i nie przeginać z hakiem A z przodu tez powinno być 78 nie 75 cm? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 14 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2015 Ja nie wiem czy tyle powinno być, zmierzyłem dla porównania z Twoim autem. Fotki odpowiednio przód i tył. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoos Opublikowano 14 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2015 Dzięki. p.s. oponki z tyłu chyba czas wymienić ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 14 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2015 Dzięki. p.s. oponki z tyłu chyba czas wymienić ? Przyszła na nie już pora. Niedługo założę zimówki a na wiosnę trza coś kupić Komplet rzecz jasna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoos Opublikowano 14 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2015 To jak, podsumowując waszym zdaniem, sprężyny do wymiany nie amory? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 14 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2015 To jak, podsumowując waszym zdaniem, sprężyny do wymiany nie amory? Ja już swoje powiedziałem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karibox1 Opublikowano 14 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2015 I amory i sprężyny, wieczorem i ja zmierzę. Zmierzyłem, u mnie po wymianie amorków mam ponad 78. Opony standard 65. Niech inni też zmierzą to coś będzie wiadomo Ciekawe czy 4wd ma wyższy prześwit? Zakładam, że też miałem 75. Jakby tu jeszcze 5 zmierzyło to byśmy coś wiedzieli. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fikolek2 Opublikowano 14 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2015 (edytowane) Do niektórych aut można kupić amortyzatory gazowo-olejowe np.kangoo i one troche cisną bude do góry. Niestety nie wiem czy do Xów są takie dostępne, trzeba by zasięgnąć jezyka w hurtowni. No i sprawdziłem pierwsza lepsza hurtownia i dowolny model Xa i są dostępne gazówki http://www.motocentrum.pl/amortyzator,nissan,x-trail-t30,2-5-4x4-165km,80-4784-17194-100121-0-71-g54050,pr Edytowane 14 Września 2015 przez fikolek2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 14 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2015 Zgodzę się że gazówki odbijają, ale nie na tyle by dźwignąć budę. Właśnie po tym poznać uszkodzony amortyzator gazowy że nie odbija. Miałem gazówki w ręce i po wciśnięciu tłok wraca do góry, ale nie z jakaś zawrotną siłą zdolną podnieść cokolwiek 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.