michalb Opublikowano 24 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2018 Ok, czyli koszt akumulatora. A elektronika, która padnie? to już jakieś poważne koszty? Zadaje sobie po prostu pytanie, czy jest sens się bawić w system S/S i oszczędzać paliwo (nawet nie wiem ile bym go oszczędził). Abstrahuje tutaj od ekologii, bo to też ważna sprawa, ale odkładając to na bok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 24 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2018 Ja SS po prostu wyłączyłem...na stałe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafi78 Opublikowano 3 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2018 Ja SS po prostu wyłączyłem...na stałe.Jak to zrobiłeś ???Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 3 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2018 Poczytaj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafi78 Opublikowano 3 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2018 Nie mogę otworzyć. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 3 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2018 To jeszcze raz .. Przeczytaj od strony 26,a na 28 jest to co ja zrobiłem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiekj26 Opublikowano 2 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2019 Czy u was razem z błędem systemu start stop wyskakuje żółta kontrolka silnika i błąd sondy lambda? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Smakor Opublikowano 2 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2019 W dniu 3.06.2018 o 07:45, Rafi78 napisał: Jak to zrobiłeś ??? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Można kupić gotowe zestawy, które podpina się pod przycisk SS i umożliwiają decydowanie o tym, czy ma działać czy nie (innymi słowy umożliwiają włączanie lub wyłączanie SS na stałe, albo ustawiania go w wersji fabrycznej - np. na przegląd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
glino Opublikowano 15 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2019 Cześć, podłączę się do tematu, bo właśnie dzisiaj zaświeciła się mojej żonie kontrolka silnika i informacja o usterce SS. Sprawa o tyle dziwna, że usterka pojawiła się podczas pokonywania nie krótkiego odcinka (40km postój i w drodze powrotnej się zaświeciło). Przejechałem się autem, silnik pracuje normalnie, ale kontrolka silnika na desce irytuje... Zgaszenie i ponowne odpalenie silnika nic nie zmieniło. Jak można stwierdzić czy to sonda sonda zdechła czy akumulator pada? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Smakor Opublikowano 15 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2019 Miałem takie coś w QQ, po jakimś czasie znikała aż do czasu kiedy auto przestało jechać... ledwo na parking zjechałem. Choinka na desce. Na 1 biegu nie chciało jechać. Wezwałem Assistance, przyjechał gościu lawetą z "poleceniem uruchomienia auta". Odpaliliśmy i wszystko działało bez zarzutu.... Olałem temat. Auto miałem w najmie i miesiąc albo dwa później je oddałem historia się nie powtórzyła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vahanar Opublikowano 15 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2019 U mnie też doś często takie przypadki występowały z tym systemem, nie było to ograniczone do jakikolwiek tras . ale częściej do krótkich i miasto.co 2 do 3 miesięcy.Na początku irytacja,po prostu nie lubię jak coś mi pokazuje że jest żle z czymś. Kasowałen ten błąd kilkukrotnie i chyba zgadzam się z tymi co to robili.Mówili że komputer odłącza systemy które nie wpływają na bezpieczeństwo by chronić akumulator.Po badaniu i wymianie akumulatora mam spokój do dziś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miro54 Opublikowano 30 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2019 Cześć wszystkim. Od kilku dni również mam ten problem, ale oprócz komunikatu "stop/start system fault" nie świeci żadna kontrolka, a jedynie mruga napis "auto" obok licznika z przebiegiem. Ponadto świeci się kontrolka na przycisku wyłączania tego systemu. Stało mi się to kiedy wyjeżdżałem w dłuższą trasę i po kilkunastu kilometrach chciałem stanąć żeby zdjąć kurtkę. I wtedy po zatrzymaniu silnik się wyłączył, a po naciśnięciu sprzęgła odpalił i pojawił się ten komunikat. Tydzień temu podładowywałem akumulator automatycznym prostownikiem bez odpinania kabli. Dziś napięcie na akumulatorze w stanie spoczynku jest 12,0 V. Auto pali i jeździ bez problemów, tylko ten komunikat mnie denerwuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Emjot Opublikowano 31 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2019 (edytowane) Warto czasami porządnie naładować akumulator ale takim prostownikiem, który rzeczywiście potrafi przywrócić mu jego pojemność. Nie wszystkie to potrafią a wbrew pozorom te procesorowe praktycznie wcale. Poszukajcie na YouTube testów prostowników robionych przez mrAkumlator. Jak dla mnie bardzo ciekawe wnioski z tych testów wypływają. Taki przypadek akumulatora AGM z nissana Quashqai z systemem start stop Edytowane 1 Stycznia 2020 przez Emjot Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Smakor Opublikowano 4 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2020 (edytowane) Czy jest ogólnie wiadomo czy przycisk wyłączania S/S działa na zasadzie złączenia/rozłączenia czy "impulsu" bo to zmienia postac rzeczy co do elektroniki wymaganej aby SS oszukać. (jak ktoś go wymontował to pewnie wie) - ok doczytałem tamtego posta do momentu gdzie się wyjaśniło, że to nie j est zwykły pstryczek i płytka działa... tylko to narusza gwarancję auta więc pozostanę przy nawyku "auto on" "ss off". Edytowane 4 Stycznia 2020 przez Smakor Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 4 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2020 Smakor,miałem na gwarancji i założyłem przekaźnik by wyłączał SS zaraz po odpaleniu.Nikt w serwisie nie zwrócił na to uwagi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Smakor Opublikowano 4 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2020 Hmm znajomy odbierał Mazdę 6 i powiedział, że jak nie wyłączą SS to nie odbiera ;P Niestety uświadomili go, że podobno przed FL dało się łatwo wyłączyć system "w zaprzyjaźnionym ASO" a teraz to już jest jakaś magia... I po co to wszystko? Gdybym nie miał automatu to może by mnie to tak nie irytowało ale z automatem jest to dość dziwne. Wjeżdżam do garażu, staję i silnik się wyłącza, a ja bym chciał zmienić z D na P i go całkiem wyłączyć, masakra. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 5 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2020 Jeżeli masz możliwość ręcznego wyłączenia,to i da się przekaźnik założyć,żeby robił to za Ciebie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Emjot Opublikowano 6 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2020 (edytowane) W dniu 4.01.2020 o 20:36, Smakor napisał: Wjeżdżam do garażu, staję i silnik się wyłącza, a ja bym chciał zmienić z D na P i go całkiem wyłączyć, masakra. To co za problem? Zmień z D na P, naciśnij stacyjkę i wysiądź z samochodu. Na pewno się nie włączy. W manualu, jak wyłączy się silnik przez S/S to w tym momencie możesz spokojnie opuścić samochód i na pewno się nie włączy. Oczywiście musi być luz i ręczny zaciągnięty. Edytowane 6 Stycznia 2020 przez Emjot Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Smakor Opublikowano 6 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2020 No tak tylko generalnie nie macha się wajchą podczas wyłączonego silnika... Bo skrzynia zdaje się wtedy nie ma odpowiedniego smarowania ;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek_nitro Opublikowano 14 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2020 Witam, dziś dopadł mnie chyba ten sam problem. X-Traila mam od końca sierpnia , już 13000KM najechane. W pierwszy dzień z temperatura -6 stopni rano (w blaszaku gdzie garażuje było -2) po odpaleniu świecił check. Auto jeździło normalnie. Ale z uwagi na fakt iż od 12,5 tys km zaplaił mi się komunikat o wymianie oleju umówiłem serwis na 15.01 (taki był pierwszy wolny termin). Dziś wieczorem po odpaleniu auta po ok 25 KM trasy pod sklepem komunikat Start-Stop system fault , kontrolka na guziku świci cały czas a symbol S&S mruga na desce. Powyżej 3 tyś obrotów auto "hamuje" samo silnikiem tzn nie ma pełnej mocy. Troche jestem przerażony bo przesiadłem się z E61 która miałem od nowości 10 lat i mimo opinii panującej o tym aucie nie miałem większych problemów a sprzedając miałęm 430tys KM... Niby serwis jest zdziwiony bo pierwsza wymiana oleju miała być po 20tyś i tak też mam we wklejce w książce serwisowej. Troche drobnych pierdół już mi wyszło. Przy 9 tyś. zapchał się DPF ale trasa Czwa- Pyrzowice autostradą pomogła. Stuka fotel kierowcy. Przy wrzuceniu 1 i ruszaniu lewarek chodzi przód -tył itp. Też tak macie w swoich iksach? Najgorsze jest że szykuje mi się wyjazd w niedziele i nie wiem czy zrobią mi go do soboty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
glino Opublikowano 28 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2020 U mnie padła sonda nr 2 za katalizatorem. Auto jeździło normalnie, nie było różnicy w spalaniu ale błąd na desce irytował. Z racji tego że cena sondy nie jest mała mój mechanik postanowił się upewnić co do właściwego modelu sondy i po wykręceniu szukał takiej samej sondy po numerze fabrycznym. Okazało się że taka sama sonda Boscha jest do samochodów Renault i jest o połowę tańsza (300 zł). Różnica jest w kształcie kostki gdzie trzeba odciąć piórko prowadzące żeby weszła. Jeżdżę już ponad miesiąc i wszystko jest ok. :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dzeriusz Opublikowano 28 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2020 3 godziny temu, glino napisał: U mnie padła sonda nr 2 za katalizatorem. Auto jeździło normalnie, nie było różnicy w spalaniu ale błąd na desce irytował. Z racji tego że cena sondy nie jest mała mój mechanik postanowił się upewnić co do właściwego modelu sondy i po wykręceniu szukał takiej samej sondy po numerze fabrycznym. Okazało się że taka sama sonda Boscha jest do samochodów Renault i jest o połowę tańsza (300 zł). Różnica jest w kształcie kostki gdzie trzeba odciąć piórko prowadzące żeby weszła. Jeżdżę już ponad miesiąc i wszystko jest ok. :-) Czyżby skrzynia automat? W automatach mi się zdarzyło, że padają po 30 tys. W manualu nie zauważyłem tego problemu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
glino Opublikowano 29 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2020 Manual 1,6. Europejskich benzynowych przedliftowych wersji nie było w automacie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robert_B Opublikowano 1 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2020 (edytowane) Ponieważ potrzebuję kilka zdjęć, aby uzupełnić instrukcję instalacji modułu inwersji systemu S&S w Nissan X-Trail T32, pierwsza osoba, która zadeklaruje się w wiadomości prywatnej do mnie, że wykona dla mnie takie zdjęcia otrzyma link do zakupu modułu w cenie 1 zł + koszty wysyłki. Moduł jest w całości zaprojektowany i wykonany przeze mnie. Sprawdzony w Nissanach Qashqai. Szczegółowa instrukcja: https://www.blaszczak.pl/wp-content/uploads/2020/07/Instrukcja-użytkowania-i-instalacji-modułu-ADSS-Nissan-Qashqai-J11.pdf Koszty wysyłki: Płatność On-line (Dotpay): Odbiór osobisty 0,00 zł Paczkomaty InPost 10,37 zł Kurier FedEx 14,88 zł Płatność przy odbiorze: Odbiór osobisty 0,00 zł Paczkomaty InPost 13,43 zł Kurier FedEx 18,39 zł Edytowane 1 Sierpnia 2020 przez Robert_B 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Macko263 Opublikowano 5 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2021 Witam, U mnie problem jest natury, że auto najpierw zaczyna szarpać (nie pomaga redukcja na nizszy/wyższy bieg...i zapala się system start/stop fault powodując, że turbo nie działa oraz klapa bagażnika po zamknięciu sama się otwiera. Ktoś coś wie co to może być? Dodam, świece wymienione, akumulator roczny żelowy, zawor egr wyczyszczony. Na komputerze pokazuje, że za małe ciśnienie paliwa w pompie wysokiego ciśnienia ( tankuje tylko i wyłącznie na BP, Lotos) Dziekuje za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.