Breeg Opublikowano 21 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2017 (edytowane) Witam 2 dni temu założyłem ledy firmy flex 630 czy coś takiego koszt 70zl. Wszystko ladnie działa ale na wieczór zauważyłem że nie gasna do końca jak mam włączone mijania. Gasna/mrugaja tak do 1/10 swojej mocy. Automat biały postojowki Czarny masa aku na karoserii też nie rozlacza do końca Czerwony pod wtryski po zapłonie. Edytowane 21 Maja 2017 przez Breeg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TESTER 1956 Opublikowano 22 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2017 Do postojówek do plusa podłączyłeś ..??? Spróbuj podłączyć zasilanie pod inny bezpiecznik, jeśli będą się tak samo zachowywały oznaczać będzie że moduł nimi sterujący jest walnięty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Breeg Opublikowano 22 Maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2017 (edytowane) Tak do plusa postojowek . Sprawdzę pod akumulatorem i dam znać Edit Sprawdziłem w kilku miejscach gdzie dochodzi + i jednak nie rozlacza ten automat do końca. Co w takim przypadku mogę zrobić? Znalazłem opcję z przekaznikiem proszę o opinie czy to zda egzamin Zrobił bym to tak że wywalił bym biały z moich drl (zostawił nie podlaczony) A teraz reszta z przekaznikiem czyli 30 + ze stacyjki pociągnął bym od wtryskow 86 masa z Aku lub karoserii 87 czerwony od ledow który szedł pod wtryski po zapłonie 85 swiatla mijania Dobrze to wszystko zrozumiałem?? Wysłane z mojego SM-J500F przy użyciu Tapatalka Edytowane 22 Maja 2017 przez Breeg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TESTER 1956 Opublikowano 22 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2017 Rozpisz kolorami + numerek z opisu jak miałeś/masz podłączone, bo rozumiem że biały to 87a ..?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Breeg Opublikowano 22 Maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2017 Ze schematu wychodzi że białego ma nie być przekaznik chyba sam rozlacza wtedy Wysłane z mojego SM-J500F przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skit Opublikowano 22 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2017 Powyższy schemat podłączenia będzie działał poprawnie, a powiedz jeszcze czy jak podłączysz biały przewód bezpośrednio do + akumulatora to też nie gasną do końca? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Breeg Opublikowano 22 Maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2017 Też nie gasna tylko przygasaja ale już mam przekaznik jutro montaż; ) dam znać jak wyszlo Wysłane z mojego SM-J500F przy użyciu Tapatalka Jeszcze pytanko jak mam tam masę podłączyć to od ledow i od Aku dam razem i tam wpiac Tak? Wysłane z mojego SM-J500F przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skit Opublikowano 22 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2017 Tak pociągnij ją bezpośrednio z akumulatora i i podłącz do ledów i przekaźnika. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Breeg Opublikowano 22 Maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2017 A więc podłączyłem i d*pa na 1 schemacie nic nie ruszyło Na 2 już było lepiej ale też jakieś pomieszane to Na 1 nic zero reakcji Na 2 zapaliły się ale dopiero jak włączyłem mijania. Co ja robię nie tak może ktoś podpowiedzieć? Wysłane z mojego SM-J500F przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skit Opublikowano 22 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2017 (edytowane) Podam na podstawie opisu styków na twoim przekaźniku, bo podejrzewam że to jego faktyczne zdjęcie: 85 - masa z akumulatora 86 - (+) z postojówek 30 - (+) po zapłonie 87a - (+) do ledów (-) do ledów podłączony na stałe do akumulatora, bądź wzięty ze styku 85 przekaźnika i to musi działać, bo teraz widzę że masz jakiś inny opis na przekaźniku a inny na tych schematach. A działanie tego ma wyglądać tak: Styki 87a i 30 są na stałe zwarte, czyli w momencie pojawienia się (+) po zapłonie na styku 30, jest przekazywany dalej na styk 87a i tym samym powinniśmy mieć (+) i (-) do zasilania ledów, w momencie włączenia postojówek na styku 86 cewki przekaźnika pojawi się napięcie i zadziała przekaźnik powodując rozwarcie styku 87a i 30 a zwarcie styków 87 i 30 odłączając tym samym (+) od ledów. Jeżeli wszystkie (+) i (-) są poprawne to musi to działać. --edit-- jeżeli powyższe nie zadziała to znaczy że moduł załącza się po wykryciu wzrostu napięcia w instalacji, więc będziemy kombinować wtedy inaczej. Edytowane 23 Maja 2017 przez skit Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Breeg Opublikowano 23 Maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2017 Wczoraj podłączyłem w ten sposób 85 - masa z akumulatora 86 - (+) z postojówek 30 - (+) po zapłonie 87a - (+) do ledów I zaczęły świecić dopiero jak włączyłem mijania i zaczynam się zastanawiać czy przekaznik 541 jest dobry ponieważ gdzieś wyczytałem że powinien być zastosowany 561 Wysłane z mojego SM-J500F przy użyciu Tapatalka Na 1 zdjęciu 541 na 2 561 Wysłane z mojego SM-J500F przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skit Opublikowano 23 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2017 A masz jakiś miernik, czy chociażby kontrolkę najzwyklejszą, posprawdzaj czy masz na pewno napięcie tam gdzie powinno być Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TESTER 1956 Opublikowano 23 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2017 Te światełka które podłączyłeś mają swój moduł sterujący, czy to jedynie same światełka były ..??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Breeg Opublikowano 23 Maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2017 Światełka mają 3 przewody Czerwony Czarny Biały Czerw po stacyjce Czarny masa Biały postojowki + I w takim układzie gasly ale nie do końca Jeszcze wyczytałem że biały mogę ominąć, czerwonym dam na + po zapłonie (wtryski) a masę bezpośrednio pod postój i przy wyłączonych postojowych będzie łapać masę z (zarowki) a jak dostane prąd na postój to sie rozlaczy z braku masy .Już niemam pomysłu. Skit posiadam miernik później coś popatrzę.. Wysłane z mojego SM-J500F przy użyciu Tapatalka Najprościej czerwony pod zapłon wtryski, masa pod plusa postojowek jak prąd pójdzie na postój ledy zgasna a jak postojowki off fto ledy będą świecić tak to moze być podłączone czy nie bo nie chce żeby mi się buda zjarala za tydzień. Wysłane z mojego SM-J500F przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skit Opublikowano 23 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2017 W teorii powinno to tak zadziałać, ale ja osobiście bałbym się tak podłączyć. Sprawdź te podłączenie które opisałem wyżej podłączając się tylko do akumulatora i zobacz czy zadziała, bo może być tak że moduł włącza ledy dopiero powyżej 13,5V czyli jak pojawi się ładowanie, dlatego mogło to nie działać wcześniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TESTER 1956 Opublikowano 24 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2017 , bo może być tak że moduł włącza ledy dopiero powyżej 13,5V czyli jak pojawi się ładowanie, Tylko to powinno być w opisie - instrukcji zaznaczone i opisane. Dotychczas nie zdarzyło mi się aby podłączone światełka nie działały bo ich podłączenie jest bardzo proste a podłączałem już kilka. Najlepiej było by je sprawdzić na krótko podłączając jedynie do aku i z aku dać plus jakoby od postojowych by poszedł sygnał by zgasły. Kolega pisał że podłączał na różne sposoby i pod różne bezpieczniki i działają tak samo więc coś z modułem jest nie tak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skit Opublikowano 24 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2017 Lepiej żeby nie było tak jak piszesz, bo kolega będzie miał "półkownika" w garażu, podejrzewam że moduł jest ukryty w jednej z lampek a wtedy będzie ciężko pozbyć się tego ustrojstwa. Niech jeszcze posprawdza na samym akumulatorze bo bardzo często jakość połączenia i to skąd bierzemy napięcie ma bardzo istotny wpływ na pracę urządzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Breeg Opublikowano 2 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2017 A więc temat do zamknięcia WsZystkie nasze próby kończyły się nie powodzeniem ponieważ przekaznik był zepsuty i auto poszło koniec z koncow do elektryka a u elektryka się dowiedziałem że ledy są zepsute bo nie rozlaczaja do końca i gdzieś tam krąży napięcie Nawet dioda kierunkowa nie pomogła. Pozdrawiam Wysłane z mojego SM-J500F przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TESTER 1956 Opublikowano 2 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2017 Moja diagnoza z pierwszego postu sprawdziła się w 100% 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Breeg Opublikowano 2 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2017 Dzięki za pomoc Wysłane z mojego SM-J500F przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TESTER 1956 Opublikowano 2 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2017 zaniemaco ...!!! To konstrukcja prosta jak budowa cepa więc trudno nie wiedzieć co szwankuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ferguson Opublikowano 5 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2017 Na przekaźniku pin 87 i 87a nie mogą być złączone. Ten przekaźnik jest do d.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TESTER 1956 Opublikowano 6 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2017 Na przekaźniku pin 87 i 87a nie mogą być złączone. Ten przekaźnik jest do d.... Grunt to dobrać właściwy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polo32 Opublikowano 6 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2017 Przede wszystkim takich świateł nie kupuje się - zbędny wydatek (jeśli nawet zadziałają to na krótki okres czasu, a później do kosza). Jeśli już DRL to f-my Philips lub Osram, ostatecznie jak ktoś uprze się - to NCCS (ale to PRC). Fakt - są droższe, ale bezproblemowe w eksploatacji. Głównie chodzi tu o odprowadzenie ciepła (radiator aluminiowy) oraz szczelność obudowy. Zastanawiam się, kto wydaje na takie coś homologację. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysztofixm Opublikowano 17 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2018 Witam.Jak mogę się podłączyć i spytać o to jak odłączyć stale świecące się światła mijania zaraz po odpaleniu x traila t30?Chcąc zamontować i podłączyć światła led do jazdy dziennej muszę się z tym uporać! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.