Gość Remoo Opublikowano 3 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2005 Jak w Sunnym N14 wylaczyc ABS?? Podobno powinno dac sie poprzez wyjecie bezpiecznika od absu ale gdzie on jest? Bo w puszce pod kierownica nie ma takowego? Gdzie szukac? Pod maska a moze kolo komputera od ABSu?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KeriSR Opublikowano 3 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2005 pod maską jest skrzynka z przekażnikami ,właściwie to jest ich kilka,chodzi o tę pod szybą od strony pasażera ,tam gdzie pompa abs,drugi przekaźnik od szyby na 90 procent ,nie mam jak w tej chwili sprawdzić po 15 strzele edit,w każdym razie powinno się wtedy zaświecić na desce no cyba że i tak ci świec,potem trzeba zdemontować deske i wjąć żaroweczke po daje po oczach :!: :!: :!: :!: :!: pomyłka :!: :!: :!: :!: :!: nie chodzi o skrzynke z przekaźnikami tylko wiązke miejsce to samo nad pompą abs pod maską ,wyłącz pierwszą od szyby po prawej ,z czterema kabelkami,u mnie jest wyłączona od miesiąca tzn., odkąd go mam :wink: po włączeniu abs działa ale raz dobrze a raz odbija samoczynnie prawie i zapowietrza układ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość --Mlody-- Opublikowano 3 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2005 jak najbardziej polecam usuniecie tego swinstwa bo tylko denerwuje, szczegolnie glupieje na deszczu i sniegu, po paru hamowaniach z predkosci 30 km/h i zatrzymaniu sie po 15 albo 20 metrach na lodzie stwierdzilem ze gowno wart jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KeriSR Opublikowano 3 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2005 Hejka UWAGA nie wyłączaj przekaźników tylko pierwszą wiązkę pod szybą to taka kwadratowa kostka z czterema bodajrze przewodami obok niej jest z pojedyńczym kablem :wink:,jak coś to odezwij się na gg to Ci wkleje fotke bo tu nie umiem , :oops: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Remoo Opublikowano 3 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2005 Fakt ze to ustrojstwo dziwnie reaguje .. potrafu zglupiec rowniez na nierownosciach przed skrzyzowaniem i spowodowac ze ciezko zahamowac na swiatlach :twisted: A teraz mu zupelnie glupieje i dziala nawet na suchym powodujac ze auto w ogole nie hamuje :? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KeriSR Opublikowano 3 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2005 tylko po odłączeniu sprawdź co i jak żeby nie było bum Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Remoo Opublikowano 3 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2005 Jak mozesz to pusc mi fotke mailem. Thx Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dr0m Opublikowano 3 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2005 U mnie chodzi OK, chociaz fakt nie mam duzego doswiadczenia w autkach wyposazonych w ABS. Nierownosci przed swiatlami? - fakt u mnie jest tak samo -- to efekt twardego zawieszania Juz dwa razy uratowal mi tylek... pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nowikg Opublikowano 3 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2005 Po co wyłączać jakieś kostki. Obok akumulatora jest skrzynka bezpieczników i tam jest jeden oznaczony ABS coś tam. W zupełności wystarcza. Ja mam abs i działa bardzo dobrze szczególnie po tym jak ostatnio wyregulowałem hamulce. Jeśli są takie objawy jak piszecie to radze najpierw pojechać na diagnostykę i dokładnie skontrolować hamulce (ale nie na rolkach bo to nic nie da!!!), Dokładnie chodzi tu o stosunek rozdziału sił przód tył. Powinno być 80 - 20. Takie objawy jak piszecie to są powodowane min nieprawidłowym rozdziałem sił, więc może przed wyłączeniem abs warto usunąć przyczynę a nie skutek. 2 sprawa. Załączanie na nierównościach przed światłami świadczy o nadmiernym zużyciu amortyzatorów. Układ działa PRAWIDŁOWO !!!! koło podskakuje na nierównościach i przy hamowaniu gdy amorki nie trzymają natychmiast się zatrzymuje jak nie ma kontaktu z asfaltem => skutek => reakcja układu abs Panowie zadbajcie o swoje i innych bezpieczeństwo. Najpierw amorki i hamulce a potem bierzcie się za ABS Ja ABS wyłączyłem tylko raz jak uszkodził mi się amortyzator. Miałem takie objawy jak pisze KeriSR i Remoo, bałem się, że komuś w tyłek wjadę i miałem wyłączony do czasu wymiany amorków. Potem jak ręką odjął Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rafio Opublikowano 4 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2005 Hej Panowie, nowikg ma racje - najperw sprawdźcie amortyzatory. A jeżeli chodzi o tarkę przed skrzyżowaniami to niestety musimy brac poprawkę na fizjonomię 'naszych' dróg. Jest jeszcze jedna kwestia - jak wyłączycie ABS to na śliskiej nawierzchni może przy hamowaniu obrócić autko - zawieszenie w GTi jest twarde i jak tył auta się niewystarczająco podniesie to mechaniczne regulatory ciśnienia mogą nie zmniejszyć siły hamowania tylnych kół, a w konsekwencji wyłączonego ABS'u kała zostaną zablokowane. To tyle. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KeriSR Opublikowano 4 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2005 jak działa ABS to chyba wiemy ,jeśli komuś przeszkadza jego brak to oczywiście należy to naprawić ,ja wolę jeździć bez ,swego czasu przejeździłem zime motorem z przednim hamulcem tarczowym bez ABS :wink: ,kiedyś nie było ABS-u ,opon zimowych i innych wynalazków ,jeśli ktoś ma w miare poukładane w głowie to da sobie rade bez tego systemu i myślę że często nawet lepiej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość --Mlody-- Opublikowano 4 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2005 jeśli ktoś ma w miare poukładane w głowie to da sobie rade bez tego systemu i myślę że często nawet lepiej that`s right. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Remoo Opublikowano 4 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2005 Co oznacza "ABS MTR" a co "ABS SOL" w puszce bezpiecznikow ? EDIT: Wylaczylem oba .. postkutkowalo A amorki mam w dobrym stanie 80% i nie jakies badziewie ale oryginalne Kayaby. Po prostu zawieszenie jest tak twarde ze ABS potrafi zglupiec i nie jest to wina stanu technicznego auta. Jak ktos nie ma GTI to po prostu nie wie o czym mowie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.