cmarek Opublikowano 7 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2017 Witam Szanownych kolegów, Path jak w temacie postu - i powtarzający się na benzynie (tylko na benzynie) błąd P0302, Wymieniłem : - cewkę (była uszkodzona) błąd przenosił się na inne cylindry po przestawieniu cewki na inny - wtrysk benzynowy (profilaktycznie) - świecę na nową (kilka sztuk testowane) Ciśnienie na cylindrach pomierzone - jest OK , w normie Autko odpala poprawnie na benzynie, i jest szarpanie silnikiem, jak popracuje na wolnych obrotach i przełączy się na gaz jest OK, podczas jazdy na gazie wszystko OK , jeśli przełączę na benzynę na rozgrzanym motorze szarpie. Już brak mi pomysłów co jest nie tak. Może ktoś z Was miał podobny przypadek albo ma jakiś pomysł co jeszcze sprawdzić zweryfikować ? Ewentualnie poleci dobrego "magika" dla takiego auta w Wawie lub okolicach, który podjąłby się diagnozy usterki oraz naprawy. Z góry dziękuję za podpowiedzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 7 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2017 zakręć butlę od gazu i zobacz co będzie, moze masz nieszczelny wtrysk lub reduktor uszkodzony i zalewa silnik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cmarek Opublikowano 7 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2017 zakręć butlę od gazu i zobacz co będzie, moze masz nieszczelny wtrysk lub reduktor uszkodzony i zalewa silnik OK , zweryfikuję, tylko czy jest szansa że wyłączony sterownik do gazu (zamknięty elektrozawór) może coś podawać ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 7 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2017 w reduktorze zawsze jest gaz i powoli może sobie pyrkać, dlatego aby być pewnym należy zakręcić butlę i wypalić gaz do końca aż się przełaczy na PB i tak pojeździć i zweryfikować czy coś się zmieniło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cmarek Opublikowano 7 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2017 w reduktorze zawsze jest gaz i powoli może sobie pyrkać, dlatego aby być pewnym należy zakręcić butlę i wypalić gaz do końca aż się przełaczy na PB i tak pojeździć i zweryfikować czy coś się zmieniło Przetestowane, efekt taki sam jak po przełączeniu na gaz, błąd 0302 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 7 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2017 Przetestowane, efekt taki sam jak po przełączeniu na gaz, błąd 0302 Path jak w temacie postu - i powtarzający się na benzynie (tylko na benzynie) błąd P0302, to wreszcie na gazie czy na PB ten błąd?? sprawdź luz zaworowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cmarek Opublikowano 7 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2017 to wreszcie na gazie czy na PB ten błąd?? sprawdź luz zaworowy zapłon wypada na benzynie, na razie tylko zmierzone ciśnienie na cylindrach - do zaworów jeszcze się nie dobierałem thx za pomoc polecisz może jakiś solidny warsztat w warszawie, który by się zajął głowicą ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 7 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2017 to jak wypada na PB i zakręcenie butli (po wypaleniu całego gazu) nie pomogło, to powinno tez wypadać na LPG, sprawdź zawory, warsztatów w Wawie nie znam podpytaj miejscowych u mnei koszt 2 głowic (V6) do mojego wyszedł około 2500zł z tego co pamiętam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cmarek Opublikowano 7 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2017 to jak wypada na PB i zakręcenie butli (po wypaleniu całego gazu) nie pomogło, to powinno tez wypadać na LPG, sprawdź zawory, warsztatów w Wawie nie znam podpytaj miejscowych u mnei koszt 2 głowic (V6) do mojego wyszedł około 2500zł z tego co pamiętam sorki zamotałem się, tak po zakręceniu butli i wypaleniu gazu auto jechało na benzynie i błąd wystąpił. zawory hmm zmartwiłeś mnie dzięki za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 7 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2017 można jeszcze podłączyć miernik (oscyloskop) i zobaczyć jaki jest sygnał na tym wtrysku, może leje a nie podaje tak jak trzeba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cmarek Opublikowano 7 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2017 można jeszcze podłączyć miernik (oscyloskop) i zobaczyć jaki jest sygnał na tym wtrysku, może leje a nie podaje tak jak trzeba wymieniłem testowo 2 sztuki wraz z przełożeniem wtrysku na inny cylinder , błąd występuje tylko na jednym (2 cylindrze) Gdyby problem był po stronie zaworów to problem powinien występować i na PB i na LPG, poza tym ciśnienie w cylindrze byłoby niewłaściwe w tej sytuacji juz zgłupiałem , pozostaje jeszcze prześledzić wiązkę elektryczną czy czasem nie na jakiś przetarć na przewodach ) \ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 7 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2017 chodzi własnie o wiązkę, czy coś gdzieś nie wisi, sprawdź przy lutowaniu się wiązką LPG może coś zwierać i jest cały czas otwarty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PATEK Opublikowano 8 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2020 Cześć cmark, nam ten sam problem, czy udało znaleźć przyczynę? Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.