figer Opublikowano 11 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2017 Dzien dobry, Czy ktoś z Was orientuje się jakie były obowiązkowe akcje serwisowe dla Primery P12 i PW12? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skyller Opublikowano 12 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2017 Stukające (w wyniku "rozwulkanizowania") tulejki wahaczy były przypadłością jedynie egzemplarzy z początku produkcji. Po przeprowadzonej na gwarancji wymianie części, problem znikał. Przed zakupem auta z roku 2002 dobrze jest więc sprawdzić, czy dotychczasowy właściciel taką wymianę wykonał. W niektórych egzemplarzach wyposażonych w kamerę cofania pojawiało się czasem zwarcie, skutkujące aktywacją kamery podczas jazdy do przodu. I ten problem był usuwany w akcji serwisowej. Dla Nissana Primery trzeciej generacji ogłoszono jedną serwisową akcję przywoławczą pod koniec 2003 r. Dotyczyła ona wadliwych czujników, które mogły powodować przerwy w pracy silnika. Tyle znalazłam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dados32 Opublikowano 12 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2017 Osobiście doświadczyłem miesiąc temu takiej akcji z kamerą :-D Mechanik powiedział że to przez masę z tylnej lampy Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skyller Opublikowano 12 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2017 Przez tę masę, to różne hocki klocki się dzieją w P12 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
figer Opublikowano 13 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2017 Dzięki. Mam właśnie model z 2002 więc będę dzwonił do serwisu. Czytałem gdzieś na temat akcji z wadliwymi katalizatorami i ich wymianą. Wie ktoś coś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kcroot Opublikowano 14 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2017 Osobiście doświadczyłem miesiąc temu takiej akcji z kamerą :-D Mechanik powiedział że to przez masę z tylnej lampy Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka Daj znać która to konkretnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
figer Opublikowano 20 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2017 Zaden serwis Nissana nie chce podać telefonicznie żadnej informacji na temat akcji serwisowych zasłaniając się tajemnicą danych osobowych - dane dotyczące przebytych napraw i przeglądów są własnością właściciela przeprowadzającego je - i aby dostać taką informację muszę się stawić osobiście w serwisie z pisemną zgodą poprzedniego właściciela na udostępnienie tych danych. Wychodzi na to, że jeżeli chciałbym poznać historię serwisową mojego auta od początku, powinienem zdobyć zgody od trzech poprzednich właścicieli!!! Chore Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.