Lukasz_G35 Opublikowano 12 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2017 (edytowane) Witam wszystkich! Na forum trafiłem za namową Coobcia, mówił że tu fajnie i w ogóle Chciałbym przedstawić swój garażowy projekt przy którym dłubie już od jakiegoś czasu. To już drugi silnik w tym aucie. Poprzedni (seryjny) rozpadł się z hukiem przy doładowaniu 0.8 bara Baza to: Infiniti G35 Coupe, 2005, VQ35DE Rev-Up, 300 KM, Manual Wszystkie prace takie jak mechanika, strojenie, spawanie i lakierowanie wykonane samodzielnie (poza obszywaniem skórą, tego jeszcze nie ogarniam ) Aktualne liczby: Moc - 536 KM Moment - 580 Nm 0-100 - 4.7 sek 100-200 - 8.9 sek 0-400m - 12.75 sek Nordschleife BTG - 8:29 Silnik: - Tłoki Wiseco 8.8:1 - Korby Eagle - Panewki ACL - Śruby ARP - Kompresor Vortech V3 Tuner Kit - Większy intercooler - Pompa paliwa Aeromotive - Regulator ciśnienia paliwa Aeromotive - Powrót paliwa - Przerobione listwy paliwowe - Zimniejsze świece - UpRev MAF - Wtryski GT-R R35 - Węże Samco - Innovate LC-2 - Chłodnica oleju Setrab - Pojemność oleju ok. 6,5 litra - Sterowanie silnika: UpRev Osiris - Strojenie we własnym zakresie, finalny szlif mapy na hamowni - Coobcio - olej Penrite 5W-50 - Ciśnienie doładowania 0.8-0.9 bar Przeniesienie napędu: - Sprzęgło i docisk Competition Clutch - Lekkie kolo zamachowe JWT Wydech: - Kolektory TopSpeed Pro-1 - Wydech True Dual TopSpeed Pro-1 - X-pipe - Katalizatory 200cpi – wlasny projekt - W sumie to wydech jest w czwartej konfiguracji. Z oryginalnego TopSpeeda zostały jedynie końcowe puszki - Średnica rur 2x2.25 cala Hamulce: - przód i tył Akebono zdjęte z 370Z i przemalowane - tarcze seria Akebono - klocki Akebono Performance - węże w stalowym oplocie - płyn Motul RBF 600 Zawieszenie: - Spreżyny Tein H-Tech dedykowane do 350Z - Regulowane wahacze przód Kinetix - Regulowane drazki tyl Kinetix (Camber) - Rozpórka przód Koła: Felgi TenzoR - przód 8,5x19 - tył 10x19 Opony Michelin Pilot Sport Cup2 - przód 235/40/19 - tył 275/35/19 Nadwozie: - Lampy przód polift, bi-xenon, środki pomalowane na czarno - Lampy tył polift od Nissan Skyline 350GT, fabrycznie żółte kierunki - Zderzak przód - K2 Remix - Dokładka zderzaka tył Nismo Style - Elektrycznie składane lusterka od 350Z - Klapa tył VIS Racing, Carbon Wnętrze: - Deska, kierownica, mieszek, ręczny obszyte skórą - Inna gałka zmiany biegów - Dodatkowe zegary: EGT, temperatura oleju, ciśnienie oleju, AFR, ciśnienie doładowania, ciśnienie paliwa - Wymienione wszystkie głośniki na Infinity - Wygłuszony środek I jeszcze kilka pomniejszych pierdół o których zapomniałem, bądź nie warto pisać Ogólnie fura cieszy i śmiga bezawaryjnie drugi sezon, ale na przyszły rok trzeba będzie pomyśleć o zwiększeniu mocy Najbliższe plany: - wymiana foteli na Recaro Sportster - pasy czteropunktowe - zmiana zawieszenia na KW Clubsport - sprzęgło dwutarczowe Exedy Carbon Edytowane 30 Października 2018 przez Thunder linki do zdjęć 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Batman Opublikowano 12 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2017 piękna i dopieszczona, widziałem na żywo rok temu na jap-battle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hot_rider Opublikowano 13 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2017 widać tu wysoką jakość wykonania , Wszystkie prace takie jak mechanika, strojenie, spawanie i lakierowanie wykonane samodzielnie lubię taką postawę! bardzo przyjemne auto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaktuss_ML Opublikowano 13 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2017 Batman, wyjąłeś mi to z ust. No robi wrażenie i jeszcze lepiej jeździ. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz83 Opublikowano 13 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2017 Piękna maszyna przyjemne cyfry wysoka jakość wykonania i super zdjęcia. Nie widziałem na żywo ale słyszałem o tym projekcie przy okazji budowy swojego. Gratulacje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GodISmE Opublikowano 13 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2017 Widzimy sie na Nurbie znowu w tym roku! Oby pogoda dopisala tym razem Lipiec/sierpien, jeszcze do ustalenia konkretna data. Z taka moca to ponizej 8:00 btg musisz zrobic! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz_G35 Opublikowano 14 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2017 Jak już mówiłem, na Nur zawsze chętnie, mam nadzieje że się w końcu jakaś większa ekipa zbierze Na seryjnym zawieszeniu to chyba poniżej 8 minut BTG nie zejdę, ale niskie 8:x jest jak najbardziej możliwe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TheMan Opublikowano 14 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2017 mogę prosić o nagranie jak brzmi zetka na kompresorze ? Najlepiej w miejscu i w ruchu Super projekt! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 15 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2017 Na tym nagraniu widać dużo Łukaszowego sprzęta: Maszyna jak na doładowana i taką moc pięknie zapitala, turbo z podobną mocą by było wolniejsze na ćwiartkę ale szybsze z rolki: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TheMan Opublikowano 15 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2017 nic prawie nie słychać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 16 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2017 fajnie że zawitałeś na nasze forum , świetny projekt i to wykonany samodzielnie, wielkie brawa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GodISmE Opublikowano 18 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2017 Ogromny ten zestaw! Jakies sa dokladnie roznice (wady vs. zalety) w porownaniu turbo i takiego superchargera? Np. jesli chodzi o jazde po torze: koszt, wage, bezawaryjnosc, przegrzewanie sie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 18 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2017 Kompressor mniej grzeje spaliny, znacnzie lepszą reakcje na gaz ma i bardzo łagodnie narasta moc i najwazniejsze nie wypada boost po zmianie biegów i nie generuje takich temperatur pod maską. Turbo więcej ciosu i to z samego dołu, kompresor jednak potrzebuje obrotów by produkować moment no i w turbo na każdym biegu można mieć inna moc kompresor na każdym tyle samo dmucha... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Asesino Opublikowano 18 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2017 Ta z pojedynku coobcio to Twoja zeta? ładnie się odpycha jak na taką różnicę w mocach. Projekcik fajny, ale rzeczywiście jak na kompresor to prawie nic nie słychać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 18 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2017 Bo katalizatory ma ktore tak wyciszaja... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz_G35 Opublikowano 22 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2017 Dziękuje za uznanie. Chciałem edytować pierwszy post i dorzucić wykres ale coś nie idzie, więc wrzucę tutaj Tak to wygląda po finalnym strojeniu u Coobcia w porównaniu z serią. Tutaj jako ciekawostka taki wykresik zmajstrowany przeze mnie pokazujący (mniej więcej) ile dmucha Vortech w stosunku do obrotów. Tak jak już Coobcio napisał, wydech jest dość cichy. Najwięcej hałasu robi kompresor, ale tylko wtedy gdy zdejmie się nogę z gazu i zawór upuszcza powietrze Postaram się wrzucić jakiś filmik... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Batman Opublikowano 22 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2017 ale ładnie ciągnie do końca i wykres taki równy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elczupakadra Opublikowano 22 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2017 łał, kreski za***iste, fajnie musi podawać fura. Jak z trakcją? Przełożenia skrzyni są ok do tej charakterystyki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Asesino Opublikowano 22 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2017 Fajnie jak wrzucisz jakiś filmik, bo często jak się ogląda zetki i tym podobne z kompresorkiem, to ten dzwięk tego kompresora wydaje się irytujący. Jestem ciekaw jak to jest u Ciebie (w kabinie i poza) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 23 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2017 O dziwo dosc kulturalnie pracuje kompresor choć do rotexa na kulku wielorowkowym sporo jednak mu jeszcze brakuje... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OsobaNN Opublikowano 24 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2017 Piękne Infiniti. Takie pytanko.. skrzynia biegów to orginał czy coś zmieniałeś ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz_G35 Opublikowano 23 Września 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Września 2017 Skrzynia biegów to oryginał, daje spokojnie rade. Fajnie jak wrzucisz jakiś filmik, bo często jak się ogląda zetki i tym podobne z kompresorkiem, to ten dzwięk tego kompresora wydaje się irytujący. Jestem ciekaw jak to jest u Ciebie (w kabinie i poza) Mam tylko coś takiego. Jeden z hamowni u Coobcia i drugi z kabiny (szyba kierowcy jest uchylona). Generalnie w środku za bardzo nie słychać, jedynie szum wyrzucanego powietrza przez zawór, trochę jakby niedomknięta szyba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Asesino Opublikowano 23 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2017 Jak dla mnie chodzi bardzo fajnie Dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz_G35 Opublikowano 3 Stycznia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2021 (edytowane) Widzę, że na forum w dziale projekty za wiele to się nie dzieje. Za to u mnie kilka zmian. Silnik wyjąłem z auta jakoś w 2018 i wisiał na stojaku ponad rok. Zabrałem się za to jakoś pod koniec 2019 roku. Zastanawiałem się czy turbiny od GTR będą pasować do VQ35DE Ogólnie w sieci nie było żadnych informacji, więc nie zostało nic innego jak zakupić takie dwie sztuki i sprawdzić samemu. Tak naprawdę to mam je już chyba od około 3 lat w garażu Tak więc, co pasuje, a co nie: Kanały w głowicy są identyczne jak w kolektorze, rozstaw również. Nie pasują szpilki i trochę trzeba turbiny odsadzić od bloku. Dopasować kolumnę kierowniczą, by zrobić miejsce dla lewej turbiny. Do tego drobne modyfikacje ale nic kosmicznego Do zamontowania turbin zostały zaprojektowane takie podkładki. Tutaj widać po podkładce ile turbina musiała się odsunąć od bloku. Łapa silnika pasuje. Trochę gorzej z drugiej strony, bo oryginalna łapa silnika koliduje z turbiną co ładnie widać na zdjęciach Ale i na to jest sposób... Dodatkowo silnik wszedł na stół i zostały wymienione wałki na wersje pod turbo Na koniec kolejna modyfikacja która wjechała już ponad rok temu. Pozbyłem się seryjnych przednich kanap i zamontowałem coś, co bardziej pasuje do obecnego charakteru auta Modyfikacje trwały praktycznie rok, ale nic dziwnego skoro poświęcałem na to tylko około 5-7 godzin tygodniowo, a do tego zmiany konceptów po drodze. W nocy przyśniło mi się, że mogę zrobić coś inaczej/lepiej i robiłem od nowa bądź poprawiałem Poskładane, odpalone i wstępnie wystrojone. W sumie wszystko działa bez problemów, bez świecących kontrolek. Jak z fabryki Idzie jak wściekły. Turbiny wstają już od 1500 obrotów! Jak w dieslu Czasem jak za szybko się puści sprzęgło przy ruszaniu (działa praktycznie w systemie zero-jedynkowym) i jest wyłączona kontrola trakcji to kręci kołami w miejscu poniżej 2000 obrotów. Nie miałem jeszcze okazji porobić dokładnych pomiarów przyśpieszeń. Czekam na lepszą pogodę, czyli ciepło i sucho. Przy obecnych warunkach (7 stopnii i wilgotna nawierzchnia) tylne koła potrafiły zerwać przyczepność podczas przyśpieszania przy 160km/h... Przed sezonem chce jeszcze zrobić kompletne zawieszenie (gwint i wymiana wszystkich gum na poliuretany), aktywny wydech sterowany zależnie od obrotów i otwarcia przepustnicy. No i pewnie jeszcze kilka pomniejszych pierdółek... Poniżej jeszcze kilka fotek: Edytowane 5 Stycznia 2021 przez Lukasz_G35 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.