eddred Opublikowano 14 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2017 W mnogości problemów, na jakie natrafia każdy nowy właściciel nieznanej marki, przy tym z opisami po niemiecku, umknął mi ważny temat, nie wiem czy przegapiłem, czy nie było o tym w instrukcji: przy jakich prędkościach zmieniać poszczególne biegi? Nie mam, niestety, wersji, z podpowiedziami. Muszę na ucho/wyczuj, ale wydaje mi się, że za bardzo piłuję silnik. Ktoś? Coś? Gdzieś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mike12345 Opublikowano 14 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2017 Raczej trzeba patrzec na obrotomierz, twoj silnik osiaga maksymalny moment obrotowy przy 2000obr/min. wiec przy takich obrotach najlepiej zmienic bieg na wyzszy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Andrzej G Opublikowano 14 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2017 eddred Jak będziesz zmieniał biegi przy 2000 - będzie ekonomicznie (góra 2500). Natomiast jeżeli zależy Ci na ekonomicznym zużyciu paliwa, to utrzymuj 2000. Ale w tym przypadku jak będziesz chciał sprawnie wyprzedzić, czy przyspieszyć, to redukcja obowiązkowa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddred Opublikowano 16 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2017 Andrzej G. i Mike 12345 - dzięki! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniujr Opublikowano 21 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2017 w miarę szybko przyspieszasz i później trzymasz stałą prędkość -> niskie spalanie btw - na trasie (ok 110km/h) udało mi się zejść do 6.2-6.4, a obecnie średnią przy żwawej jeździe (ok 130) mam ok 8. Przy lataniu z trumną na dachu idzie do ok 8,3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.