Guest kazek Posted November 4, 2005 Share Posted November 4, 2005 gość ma jakieś whacze z niemieckiej firmy, czy moze ktoś kupował u niego lub tej firmy http://www.allegro.pl/show_item.php?item=70629852 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Dżodżo Posted November 4, 2005 Share Posted November 4, 2005 Sa to wachacze firmy FEBI. Na forum ktos pisal, ze moze je bedzie mial taniej. Zglos sie do kolegi Banshior on ma wachacze innej firmy po 125 zł/szt. Qwasar taki zakladal i jest zadowolony.Ja mu go zmienialem i moim zdaniem jest to to samo co te FEBI. POZDRAWIAM..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest piomal Posted November 5, 2005 Share Posted November 5, 2005 Jak na warunki allegro to strasznie drogo. Ja kupowałem 555 po 159,90 u tego gościa: http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=3782807 Raz na jakiś czas wystawia te wahacze, ostatnio chyba nawet miał taniej. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mike Posted November 5, 2005 Share Posted November 5, 2005 Ja kupiłem SH za 170 zeta do N15 i jestem zadowolony. Febi tp dpbry zakup, wiem że dużo osób chwali sobie 555. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mel Posted November 6, 2005 Share Posted November 6, 2005 mam pod wawą warsztat gdzie wymienia sie wahacze po ok.120.w moim przypadku starczają na jakieś 30-40 tkm.cena za element regenerowany plus wymiana Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gre Posted November 6, 2005 Share Posted November 6, 2005 czyli co??wytrzymuja 120 kola czy mnie bo nie kumam?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bobroy Posted November 7, 2005 Share Posted November 7, 2005 Ja kupiłem SH za 170 zeta do N15 i jestem zadowolony.Febi tp dpbry zakup, wiem że dużo osób chwali sobie 555. A ja właśnie niedługo będę wymieniał. Mam jeszcze 555 i stukają po ok. 16 000km! Może więc ten mit o świetnych wahaczach firmy 555 należy włożyć między bajki? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mike Posted November 7, 2005 Share Posted November 7, 2005 Ja na SH zrobiłem na razie jakieś 10 tyś więc wiele nie powiem. Myślę, że na to pukanie jest jedna rada...podgłośnić radio :-D Chyba trzeba zaakceptować, że w Primerze musi pukać Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kazek Posted November 7, 2005 Share Posted November 7, 2005 Ja na SH zrobiłem na razie jakieś 10 tyś więc wiele nie powiem. Myślę, że na to pukanie jest jedna rada...podgłośnić radio :-D Chyba trzeba zaakceptować, że w Primerze musi pukać a czy dłuższe takie pukanie może miec jakieś negatywne skutki dla auta :?: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Dżodżo Posted November 7, 2005 Share Posted November 7, 2005 Napewno luz na jednej z czesci zawieszenia nie wplywa zdrowo na inne czesci.Np masz luz na koncowce drazka to juz szybciej moze poleciec np. wlasnie gorny wachacz lub sworzen. Jak np. jest bicie na tarczach hamulcowych przy hamowaniu to moze cala maglownica poleciec, koncowki drazkow, wachacze. POZDRAWIAM..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mike Posted November 9, 2005 Share Posted November 9, 2005 Na pewno jak coś puka to sygnał, żeby zrobić przegląd zawieszenia. Dobry diagnosta z odpowiednim sprzętem zrobi to w 5 minut (czasami organizują akcje za friko, teraz np.Bosh). Jeżeli jedynym negatywnym efektem pukania jest sam odgłos pukania to ja bym dał sobie spokój. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Maniek-ol Posted November 10, 2005 Share Posted November 10, 2005 Jeżeli jedynym negatywnym efektem pukania jest sam odgłos pukania to ja bym dał sobie spokój. Jeśli wahaczma luzy to zmienia się kąt pochylenia koła. Jeśli stać kogoś na opony to proszę bardzo , niech nie wymienia Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mike Posted November 10, 2005 Share Posted November 10, 2005 Jeżeli jedynym negatywnym efektem pukania jest sam odgłos pukania to ja bym dał sobie spokój. Jeśli wahaczma luzy to zmienia się kąt pochylenia koła. Jeśli stać kogoś na opony to proszę bardzo , niech nie wymienia I to powinno wyjść na diagnostyce. Ja piszę o przypadkach kiedy coś puka pomimo, że zawieszenie jest w 100% sprawne. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.