Ziootek Opublikowano 27 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2017 Dzisiejszy newsletter IBRM Samar przyniósł wiadomość o akcji serwisowej dotyczącej poduszek powietrznych pasażera w Tiidach i Note. Więcej szczegółów znajdziecie tutaj. Numer VIN mojej Tiidy znalazł się na liście. Co ciekawe, polski oddział Nissana, do którego zadzwoniłem, nic o sprawie nie wie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skyller Opublikowano 27 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2017 Ano jest taka akcja... Dotyczy również Note https://www.samar.pl/__/19/19.m/33/19.t/6/19.2a/94485/Nissan---Poduszki-w-modelach W 2016 też była (nawet jest o tym na forum) http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/105109-akcja-serwisowa-na-poduszkę-kierowcy/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krawiec1974 Opublikowano 27 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2017 Mój też jest na liście, a w kwietniu byłem w salonie tyle, że z poduszką kierowcy normalnie ręce opadają. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazik_R52 Opublikowano 28 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2017 Dlaczego normalnie rece opadaja? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OsobaNN Opublikowano 28 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2017 Panowie to nie wina producenta samochodu tylko dostawcy poduszek powietrznych ( Takata). Nie tylko Nissan ma problem z tym ustrojstwem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krawiec1974 Opublikowano 28 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2017 Dla zainteresowanych dzwoniłem do centrali NISSANA potwierdzili, że jest taka kampania pytałem czy czekać na listowną informację od nich czy można samemu podjechać do autoryzowanego serwisu, pani ( bardzo mila ) poinformowała, że można umówić się w serwisie bez listownej informacji. Zadzwoniłem więc do serwisu i pan mi powiedział, że co prawda kampania jest "świeża" jak to określił ale mogę się umówić na sprawdzenie jeżeli tylko mój samochód jest na liście. W centrali też mogą sprawdzić po numerze VIN. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazik_R52 Opublikowano 29 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2017 Nie wiem czy tam siedzi akurat Takata, ale Takata to japonska firma by sie wydawalo, ze jakosc oki, a bylo odwrotnie i olbrzymia firma juz upadla, producenci musza sami ponosic koszty wymiany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacekdh12 Opublikowano 4 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2020 Po kupnie nissana w 2018 sprawdzałem Vin i mojego nie było na liście, wczoraj otrzymałem list z nissana z informacją o umówieniu się w serwisie w celu wymiany poduszki, na stronie wbiłem Vin i nagle mój samochód obejmuje naprawą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.