Gość Vaiu Opublikowano 4 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2005 w wiec podczas ruszania wystepuje tak jakby stukanie jakbycos sie lekko gniotlo czy cos i takze podczas hamowania ale mnie czyzby przegluby do wymiany jesli tak to jakie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Vaiu Opublikowano 4 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2005 a i te stukanie wystepuje po bokach z oby stron z przodu w kabinie slychac je od dolu w okolicach kola i wyzej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KeriSR Opublikowano 4 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2005 przegub -terkocze -na skręconych kołach i raczej przy ruszaniu wtedy jest obciążony,nie sądze żeby to było to Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość --Mlody-- Opublikowano 4 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2005 jesli nie stuka przy skrecaniu (ale jadac `na biegu` a nie na luzie) to nie jest przegub. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość schulla Opublikowano 17 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2005 Mi też zaczyna coś terkotać przy skręcie,tylko pytanie jak sprawdzić,który przgub terkocze tzn.prawy czy lewy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dżodżo Opublikowano 17 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2005 Mi też zaczyna coś terkotać przy skręcie,tylko pytanie jak sprawdzić,który przgub terkocze tzn.prawy czy lewy. Skrec do konca w lewo kolami i ruszaj tak zwawiej-jesli pyka to przegub prawy, natomiast jesli pyka jak kola sa skrecone w prawo, to pada przegub lewy. POZDRAWIAM..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość schulla Opublikowano 21 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2005 Już po sprawie.Tak jak podejrzewałem strzelał prawy.Wymieniony i nie strzela.Tak apropo strzelania,to oczywiście najgłosniej było słychać przy skręcie w lewo,ale w prawo było słychać również. W każdym razie dzięki za pomoc. Mam nadzieję,że autor tego tematu też już rozwiązał swój problem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Vaiu Opublikowano 24 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2005 wymienilem gumy stabilizatorów i jest ok a teraz pytanko jak jest zomno to strzeszczy mi kokpit jak juz sie troche nagrzeje to przestaje macie jakies sposoby ostatnio zauwazylem ze silikon pomaga na wszelkiego rodzaju trzaski oczywiscie ten w spraju no i tak polka tylnia porazka napie... ze szok jak z tym sobie poradziliscie czy po prostu glosniej muzyka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dr0m Opublikowano 24 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2005 Mam takie pytanie czy temperatura ma wplyw na poziom halasu przegubow? W zimie chyba slychac je bardziej... pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dżodżo Opublikowano 25 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2005 Mam takie pytanie czy temperatura ma wplyw na poziom halasu przegubow?W zimie chyba slychac je bardziej... pozdrawiam Raczej nie, ale wszystko jest mozliwe :):) POZDRAWIAM..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kondzio Opublikowano 29 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2005 wymienilem gumy stabilizatorów i jest ok a teraz pytanko jak jest zomno to strzeszczy mi kokpit jak juz sie troche nagrzeje to przestaje macie jakies sposoby ostatnio zauwazylem ze silikon pomaga na wszelkiego rodzaju trzaski oczywiscie ten w spraju no i tak polka tylnia porazka napie... ze szok jak z tym sobie poradziliscie czy po prostu glosniej muzyka Ja od oparów silikonu juz nie mogę wytrzymać a dalej trzeszczy Natomiast na tylną pólkę to faktycznie albo radyjko na max, albo ... wyjąć pólkę Ja raz musiałem coś przewieźć, wyjąłem ją i problem zniknął, ale nie kontynuuję tego drastycznego eksperymentu [/img] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kondzio Opublikowano 29 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2005 A w temacie: Jak długo mozna jeździć z terkoczącym przegubem, tzn. czy mi się coś urwie i kiedy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mario Opublikowano 10 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2006 Witam! Dołączam się do pytania powyżej... I jeszcze coś ode mnie: 1. jaki będzie koszt zakupu przegubów zew.?(istnieją zamienniki czy montaż tylko oryginałów?) 2. czy to dużo roboty jest przy wymianie? ( jakieś specjalistyczne narzędzia?) Pytam, bo czeka mnie wymiana i chciałbym wiedzieć, ile mnie to będzie kosztować i czy jest sens samemu się za to zabierać... Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wszok Opublikowano 10 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2006 teoretycznie jak nie bedziesz palil buta czy ostro przyspieszal na skreconych kolach to i rok moga wytrzymac albo i wiecej:) ( mi stukal przez 2 lata zanim wymienilem, ale trzeba jezdzic z glowa:P) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas004 Opublikowano 11 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2006 Witam sredecznie przy hamowaniu, również może być slychać "trykające" przegumy - prędkość obrotowa półosiek i całego mechanizmu różnicowego jest hamowana przez tarcze, więć mają prawo trykotać- najczęściej jednak obiawia się to przy ruszaniu na skręconych kołach... Pozdraiwm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wszok Opublikowano 11 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2006 jak prezy wyprostowanych kolach trykaja p[rzy zwyklym hamowaniu to lepiej je wymien odrazu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Hermol Opublikowano 16 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2006 ja mialem tak wyjebany lewy przegub zewn....ze: najpierw ale doslownie stukal przy skreconcyh kolach i w lewo, w prawo oczywiscie bardziej, denerwowalo mnie ze przy przyspieszaniu szczegolnie na 3-jce cos stukalo jakby krasnal siedzial stukal mloteczkiem coraz szybciej im wieksza predkosc obrotowa silnika, hehe myslalem ze to przeguby wewnetrzne, po dluzszym czasie podnioslem caly przod druga osoba odpalila i przyhamowywala na biegu to co zobaczylem sklonilo mnie ze na drugi dzien mialem juz nowy przegub zewn po prostu az wyginelo(no bez przesady) na boki przy gaz-hamulec gaz hamulec, uznalem ze to jest powodem stukanai podczas jazdy na wprost, po wymainie ->spokoj pod koniec zywotu przy depnieciu 1 2 ogien to pukanie bylo juz starszne-myslalem ze w koszu wewn przegubu jest z 0,5 cm luzu zaraz po tym wymienilem drugi przegub zewn, leciukto pukal skret kola na lewo- ale zeby miec spokoj po tygodniu zalozylem tez nowy z powodu ograniczonych funduszy kupilem przeguby po 170 zl za sztuke Hart w sklad kompletu smar osona opaski zimering, osolona - nie polecam jakas mala i objetosciowa duzo mniejsza, mniejsze te "zwoje" zostawilem "stare" osolony JC wymeinione pol roku wczesniej oczywiscie nie deptalem go na skreconych kolach itp, ani na zakretach wymiana jak dla mnie prosta, ale brudna, u mechnika to z 50zl od sztuki najlepiej jest wykrecic kolumne albo koncowke drazka, przegub wybic drewnianym mlotkiem, trzymajac polos aby nie wyszla ze skrzyni, przy zalozeniu dobrze zacisnac opaski , wcisnac dobrze smaru, trzeba pozniej idealnie zalozyc tak samo kolumne jesli ja wyciagalismy, minimalna roznica w zalozeniu zmieni zbieznosc pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krol Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Odswiezam temat: mam N14 '92 1.4 automat. Moje przeguby klekocza przy skrecaniu makabrycznie (slychac je juz, gdy delikatnie przyspieszam na kierownicy skreconej o 1/3). Ba! slychac je juz na prostych kolach!! Co sie moze niebezpiecznego stac, gdy taki przegub mi sie zerwie? wole wiedziec, bo jezdze duzo na trasie (praktycznie tylko), i to w dodatku nie sam. Slyszalem, ze wtedy kolo zaczyna "latac" jak mu sie podoba, co przy duzej predkosci moze byc niefajne (da sie go utrzymac bez problemow na trasie?). Oczywiscie orientuje sie, ze wtedy auto staje i do przodu nie pojedzie. Ponadto: czy takie przeguby z allegro daja rade? http://moto.allegro.pl/item346383069_nissa..._kompletny.html ja jako student nie mam kasy na takie po 170, a zdaje sie, ze musze wymienic oba. Dodam, ze gdy na parkingu manewruje (oczywiscie bez gazowania), przy mocnym skreceniu czuje klekotanie na kierownicy (delikatnie, ale jednak). Mam automat - przeguby te same? //zdaje sie, ze tak, ale pytam dla pewnosci. Pozdro! i z gory dzieki za odpowiedz! Potrzebuje pilnej porady. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość g-adam Opublikowano 29 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2008 To i ja może zapytam. Co to może być, że jak samochód toczy się ze wciśniętym sprzęgłem to słychać czasami (nie zawsze) takie lekkie stukanie? Miał ktoś taką przypadłość? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krol Opublikowano 29 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2008 ok. to po zabawie. Przegub zerwany, rozlecial sie na czesci, Na szczescie pod garazem <lol> I teraz jakie wybrac? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
supernissanb12 Opublikowano 30 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2008 Co sie moze niebezpiecznego stac, gdy taki przegub mi sie zerwie? wole wiedziec, bo jezdze duzo na trasie (praktycznie tylko), i to w dodatku nie sam. ok. to po zabawie. Przegub zerwany, rozlecial sie na czesci,Na szczescie pod garazem <lol> I teraz jakie wybrac? No to już wiesz co sie może stać :one: przyjrzyj się jak wygniecione są gniazda przez kulki. Przy dużym zużyciu przegubów jak stukają to kulki przetaczają się przez wygniecenia i przegub bije na boki obciążając nadmiernie łożysko w piaście i przyspiesza jego zużycie. Ja nie sprawdzałem tych z allegro kupiłem 2 lata temu HDK 210zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sergiej Opublikowano 18 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2008 ja jezdze z pol roku na zaminniku tylko ze zaplacilem za niego jakies 140 zl a teraz widze ze na allegro mozna juz za 54 zl kupic a wlasnie mi chyba prawy idzie i nie wiem czy zaryzykowac takiego taniego ...moze ktos ostatnio montowal cos taniego ...??najgorzej ze borsk juz za 4 dni i chyba nie zdarze wymienic i bede takim stukaczem jecal na zlot ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość markuzz Opublikowano 18 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2008 Witam Mam parę zapytań odnośnie almerki Niedawno zaczął wali mi lewy przegub juz przy nie wielkim skręcie. Pojechałem na kanał i oczom mym ukazała sie popękana guma na przegubie. Moje pytanie do Was jest nastepujące co mogę z tym zrobic Czy wystarczy że kupię na allegro przegub http://allegro.pl/item360932063_przegub_ze...mera_sunny.html i wymienię czy tez jestem juz zmuszony wymienić całą półośkę Czy dam rade sam to wymieni może ktoś ma jakiś manual do wymiany. Sprawdzałem też stan gumy z drugiej strony i stwierdziłem ze nie jest najlepszy. Gdzie mogę dostać samą gumę i smar żeby zapobiec sytuacji przegubu z lewej strony (który już klamocze przy małym skręcie) kolejna sprawa która spędza mi sen z powiek to falowanie obrotów. Mam instalację gazową na mieszalniku i nie zawsze ale ostatnio często silnik zmienia sobie obroty od 500 do 1500 obr/ min dzieje sie to zarówno na gazie jak i na paliwie. Przypuszczam że może to by sonda lambda, nie mniej jednak 2 miesiące temu wymieniłem na oryginał z salonu i nadal mam te objawy czy może mi ktoś podsunąć pomysł co to może by i jak się tego pozbyć Ps świece też wymieniłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość halski Opublikowano 18 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2008 markuzz, O almerach jest osobny dział. Tam sobie poszukaj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sergiej Opublikowano 18 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2008 o problemach z gazem znajdziesz w dziale LPG tam jest opisany taki problem jaki masz ze swoim autem ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.