JACKO29 Opublikowano 4 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2017 Jak w temacie,pacjent przejechał bez problemu kilkaset kilometrów po kupnie,Po przyjeździe silnik mi podpadł bo zbyt mocno go tyrpało,ale palił,mial moc i wchodzil na obroty.Po pewnym czasie zapaliła się kontrolka silnika(żółta).Odczyt P0011...czujnik.Nowy tylko w serwisie,cena szok.Kupiony używany sprawdzony przed założeniem działa. Po założeniu chec zaświecił się znowu po kilkudziesięciu km.Bawił się ktoś tym w K13??? Myślę też nad rozrządem,ale do K13 baaardzo ciężki orzech do kupienia! Nie psują się czy co??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 4 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2017 jak czujnik wywalił drugi raz błąd to skłaniał bym się ku sprawdzeniu rozrządu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 4 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2017 Też tak myslę,ale dzisiaj zrobione z młodą ponad 50km i nic! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 4 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2017 zależy za co trzymałeś :D ale chyba rozrząd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 7 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2017 Kurna Dino! Córka! A więc ,sprawy mają się tak! Czujnik faz wyjąłem,Czujnik ma dwa piny,więc podłączyłem go do akumulatora i okazało się ,że przestał działać,więc:Wpiąłem w imadło i odgiąłem zawalcowaną część korpusu która trzymała część z czujnikiem.Po rozgięciu i wyjęciu tej części(uwaga ! Nie można zgubić oringu który jest pod obsadą czujnika!) dostałem się do "wnętrza" gdzie jest obsadzony tłoczek,działający jako rdzeń elektromagnesu.Tłoczek nie dał się wyjąć nawet siłą persfazji.Wypłukałem więc w czystej benzynie i zalałem na noc wyrobem K2 "VULCAN" (coś w rodzaju WD40) Nazajutrz tłoczek wyszedł,ale z użyciem cęgów i siły.Był mocno przytarty.Do średnicy tulei w korpusie elektromagnesu dopasowałem wiertło (ale chodziło mi o uchwyt wiertła) i nawinąłem papier wodny 500 i ręcznie kilkanaście minut czyściłem tuleję.Następnie tłoczek umocowałem we wkrętarce aku(jest go za co złapać) i takim samym papierem szlifowałem go na obrotach blisko godzinę.Pewnie można by było i krócej robiąc to grubszą gradacją papieru,ale chodziło mi o poler,wręcz lustro! Po tych zabiegach tłoczek wchodził na sucho i poruszał się bez oporów.Zakropiony kilkoma kroplami oleju cylinder złożyłem z tłoczkiem i czujnikiem i zaklepałem tą zawalcowaną część.Próba na akumulatorze i banan na gębie czujnik klika bez oporów.Założony do Micry,błąd skasowany i zrobione blisko 200km bez niespodzianki! Wszystko działa!!! Nawet silnik chodzi lepiej nie tyrpie nim! 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubalon Opublikowano 7 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2017 Szacunek za wiedzę i cierpliwość, brawo Ty Ciekawe czy w innych autkach można taką operacje przeprowadzić . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 7 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2017 brawo TY potrzeba matką wynalazków Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 7 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2017 Szacunek za wiedzę i cierpliwość, brawo Ty Ciekawe czy w innych autkach można taką operacje przeprowadzić . Jeżeli działa to tak jak ten czujnik zero-jedynkowo,włącz wyłącz,a da się rozebrać,to myślę że tak! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubalon Opublikowano 7 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2017 To teraz czekamy na awarie, czego oczywiście nie życzę nikomu ale nauka czyni mistrza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 7 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2017 Zawsze mozna zaoszczędzić sporo grosza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polo32 Opublikowano 7 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2017 Nie zastanawiało Ciebie, jaki był powód zatarcia selenoidu ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 8 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2017 Olej...zapieczony osad z oleju. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MisilYE Opublikowano 8 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2017 JACKU to który czujnik rozbierałeś ten pierwszy czy ten używany co kupiłeś?Oba zapieczone? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 8 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2017 Ten pierwszy to się urwał przy próbie wyjęcia.Drugi działał przed założeniem,ale po kilkukilometrowej jeździe złapało go i to dość solidnie.Być może winowajcą był olej którym zalana była Micra (5W40) a na którym przyjechała z Niemiec.Teraz ma 5W30 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polo32 Opublikowano 8 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2017 Czyżby long life ? Ile po serwisie przekulał ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 8 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2017 Około 6 tys,ale prawie rok od przekulania stała wystawiona na sprzedaż,więc trudno powiedzieć czy to wina oleju,czy naturalnego zużycia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polo32 Opublikowano 8 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2017 Oby nie z Indii - warto sprawdzić po VIN-ie : http://autokult.pl/4241,nissan-micra-k13-z-wada-fabryczna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 29 Listopada 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2017 Problem z czujnikiem znowu sie powtórzył,tzn świeci.Skasowany pojawia się co jakiś czas.Chodziła mi po głowie wymiana rozrządu,ale ich ceny zwalają z nóg,a nikt nie da pewności że problem nie wyjdzie znowu. Co sądzicie o takiej perełce? Zamiast grzebać się z rozrządem,wymienić wszystko na nowe http://allegro.pl/silnik-1-2-hr12-nissan-micra-k13-lift-2016-0km-i6768104439.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubalon Opublikowano 30 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2017 Jeśli to faktycznie nówka nie śmigania to warto, warto też byłoby osobiście podjechać i pomacać żeby potem nie bujać się ze zwrotem no i oko fachowca prawdę powie a i zobaczy czy w środku bebechy ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 30 Listopada 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2017 Daleko do Mielca nie mam . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubalon Opublikowano 30 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2017 Więc kalosze na kopytka bo cena atrakcyjna, jeśli zgodna z opisem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 30 Listopada 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2017 Właśnie z nimi rozmawiałem,990 zł goły słupek a 1400 kompletny cały z zerowym przebiegiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubalon Opublikowano 30 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2017 No proszę warto pytać, w opisie nie było że golas. Niemniej ja podjechałbym i pooglądał a golasa nie brałbym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polo32 Opublikowano 30 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2017 Za piękne aby to było prawdziwe - nowy silnik za taką cenę!!! Negatywy w komentarzach mówią aby być ostrożnym. Gwarancję rozruchową daje? Pod jakimi warunkami? Ewentualny zwrot - kto ponosi koszty montażu/demontażu i wysyłki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 30 Listopada 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2017 13 tys pozytywów i tylko 7 nega,poza tym już rozmawiałem z nimi i to jest real.Taka cena,tylko prawdopodobnie trzeba jechać po niego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.