Gość MALEKI Opublikowano 4 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2005 MMOZE KTOS mi podpowie czy warto wyciac kat. jak to wplynie na prace silnika i spalanie ,powoze p10 gt. co mozna zrobic by ewentualnie wyrwac pare koni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piomal Opublikowano 4 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2005 Masz gt i jeszcze ci mało :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Grzegorz Opublikowano 4 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2005 Masz gt i jeszcze ci mało :?: no właśnie???? pozdro... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pavoolon Opublikowano 4 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2005 zawsze jest malo :twisted: wycinaj, do tego rura ok 54 mm od kolektora az do srodkowego tlumika, przyspieszony zaplon, dolot i bedzie naprawde czuc roznice Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość elcoruso Opublikowano 4 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2005 zawsze jest malo :twisted: Tak jest! :wink: Ja wywaliłem kata w escorcie jeszcze i efekt był od razu odczuwalny no i fajny dźwiek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MALEKI Opublikowano 5 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2005 a jak spalanie :?: moze zamiast samej rury lepiej dac strumiennice. :?: nie wplynie na prace sondy co za tym idzie spalania . :?: doradzcie ps.wiadomo ze apetyt rosnie w miare jezdenia.pozdrooo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość elcoruso Opublikowano 5 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2005 a jak spalanie :?: No w Escorcie spadlo na zbirniku przejeżdzalem p wycieciu kata ok. 500 km a przed 420 km. Zreszta jak masz jeszcze watpliwosći to zapytaj Coobcia. Ja bym tam u siebie od razu wywalił kata tylko, ze nie moge Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość LESZEK Opublikowano 5 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2005 Po to masz tego kata by zadbac o Twoje zdrowie i innych istot żyjących. No ale są tacy, którzy dbają o własne ego dla paru koników. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qwasar Opublikowano 7 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2005 Bez przesady z ta ekologia. Czepiasz się wycięcia kata, gdy jeździ tyle starych diesli i to na opale... W moim przypadku gdy auto ma 11 lat i ponad 200kkm przebiegu, katalizator i tak nie istniał. Wycięcie go tylko polepszyło pracę silnika. We wrześniu br. robiłem badanie techniczne i analizator spalin wykazał książkową normę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kazek Opublikowano 7 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2005 a jesli chodzi o strumienicę to nienajlepszy pomysł, lepeij wypukac wkład z kata i wsadzić tą samą puszkę lub dac tłumik przlowtowy o odpowiedniej średnicy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
velociraptor Opublikowano 7 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2005 a jesli chodzi o strumienicę to nienajlepszy pomysł, lepeij wypukac wkład z kata i wsadzić tą samą puszkę lub dac tłumik przlowtowy o odpowiedniej średnicy Historia z katem w mojej P11 była taka : 1. auto trochę muliło (i dalej muli) , razem z mechanikiem wymyśliliśmy że to może być katalizator, 2. wyciął go i wstawił rurę. 3. jeździłem bez przez około tydzień - nie zauważyłem żeby auto dostało jakiegoś zauważalnego kopa - dla mnie bez różnicy 4. mechanik wspawał kata na miejsce parę słów odnośnie wyglądu samego katalizatora, jednolita kratownica i pod światło miała przelot tzn światło było widać Sławek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość macias-1981 Opublikowano 7 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2005 katalizator możesz wywalic bez problemów...Bedzie gitara Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość 28Darek Opublikowano 7 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2005 W swojej primefce GT niedawno wymienialem caly uklad wydechowy i postanowilem pozbyc sie katalizatora bo pewnie za wiele z jego wkladu juz nie zostalo.Firmy produkujace uklady wydechowe w swojej ofercie posiadaja dwa rodzaje srodkowej czesci ukl.wydechowego - z katalizatorem lub tlumikiem w jego miejsce (wystarczy zajrzec na strone np firmy Bosal). Jako ze uwielbiam cisze w samochodzie wybralem wariant z tlumikiem i nie odczuwam roznicy w mocy . Jest natomiast o wiele ciszej w srodku. Wersja GT ma tez wieksza srednice rur w ukladzie wydechowym na co warto zwrocic uwage. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dewiant23 Opublikowano 8 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2005 Czy mógłbyś powiedzieć mi ile taki tłumik przelotowy zamiast katalizatora kosztuje ewentualnie jak go znaleźć na srtonie firmy bosal bo mam z tym problem, pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 8 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2005 a jak spalanie :?: moze zamiast samej rury lepiej dac strumiennice. :?: nie wplynie na prace sondy co za tym idzie spalania . :?: doradzcie ps.wiadomo ze apetyt rosnie w miare jezdenia.pozdrooo Temat ten walkowany w dziale Tuning. Strumienicy nie polecam, tylko prosta rura... Po wywaleniu kata dalej twoja nysa będzie spełniać wymogi czystości saplin bez problemu. Pzodrawiam Ps. Kilka koni to większe zadowolenie z auta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MALEKI Opublikowano 8 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2005 dzieki za rady . mysle ze wstawie po prostu prosta rure . gdyby bylo cos nie tak to moj maggajwer wstawi z powrotem. o o spaliny sie nie martwie bo na lpg jest buzo czysciej niz na benzynie.pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MALEKI Opublikowano 9 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2005 dzieki Coobcio za dobre rady.od niedawna jezdze swoja primera i chcialbym troche tam dodac od siebie wiec cenne sa dla mnie wszystkie wskazowki, i mysle ze bede mial jeszcze nie jedno pytanko, ale najwazniejsze jest to ze lubie ten sport ...pozdro dla wszystkich Nissanmaniakow Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 10 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2005 Wal śmiało z chęcią pomogę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.