Gość frobek Opublikowano 4 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2005 Witam!!! Czy ktos próbował może w warunkach domowych regulować kąt wyprzedzenia wtrysku w motorze CD20. Jeżeli tak to jak i z jakim skutkiem? Pozdrawiam Robert Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość heineken72 Opublikowano 5 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2005 ja nie próbowałem ale chyba bede musiał.. bo regulowałem dafke paliwa i chyba jest ok .. jest na granicy mocy i kopcenia ale jest cos mułowaty... przejechałem sie kolegi primerą 2,o d rok młodsza i idzie lepiej podejzewam ze to moze byc kat wyprzedzenia jeszcze zły ale nie dam 200 za regulacje bo nie wiem jak wypadnie a narazie spalanie w normie może ktos juz próbował na forum?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość frobek Opublikowano 6 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2005 Nie wiem czy i dawki wtrysku nie bedę musiał wyregulować. Może ktos mógłby mi opisać jak to zrobić. Pozdrawiam Robert Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ruda Opublikowano 6 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2005 Moim skromnym zdaniem w warunkach domowych nie da się tego zrobić dobrze. Potrzeba specjalnego czujnika zegarowego wkręcanego w pompę wtryskową. Jeżeli jednak koniecznie chcesz to zrobić sam, to możesz sobie zrobić znaki na obudowie pompy i podstawie pompy, żeby było wiadomo do jakich ustawień wrócić, gdyby nie wyszło. I spróbuj: poluzować pompę od podstawy, na pracującym silniku obracać do silnika lub od silnika, zależnie czy chcesz opóźnić, czy przyspieszyć zapłon. Na podstawie dźwięku silnika, na podstawie wkręcania się na obroty zablokuj w najlepszym położeniu. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ruda Opublikowano 6 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2005 Dawka wtrysku jest zablokowana i nie da się tego zrobić w domu, bo trzeba rozbierać pompę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jasiu666 Opublikowano 6 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2005 ja także nie polecam kręcić przy pompie "na ucho" .... to nie VW Golf... moim zdaniem bez zegara ani rusz..... chyba że chcesz sobie pokręcić ale z regulacją będzie to miało mało wspólnego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaano Opublikowano 6 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2005 nawet z zegarem nie jest to az takie proste, bo jest tam ciasno ))) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dandi_X Opublikowano 6 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2005 moze to nie vw, ale na 'sluch' tez mozna miec dobre efekty. nie bedzie idealnie, ale moze byc lepiej, przekrecej po milimetrze i sluchaj. jak pracuje. bedzie zywszy, ale bedzie mial wieksze spalanie, od 0,5 litra na 100km wiecej do ilu sobie ustawisz u siebie tez musze zmienic, bo pali wiecej niz bym sobie zyczyl, ale za to jedzie ladnie, na 3 do 80km/h, co przy wczesniejszym ustawieniu bylo wyczynem nie lada. ps. to nie benzyna, ten diesel powinien byc mulowaty jesli chcesz miec oszczedne auto. a jesli nie to... moj rekord w trasie przy 120km/h to 5,5l z 2 osobami i pelnym bagaznikiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dzida Opublikowano 6 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2005 Troszkę masz daleko, ale do wiadomości pozostałych wrzucam na forum namiary chyba do IMHO najlepszego pompiarza/fachowca od diesli w Polsce: Skrobów niedaleko Lubartowa (woj. lubelskie) do ktorego pompy przysyla wiele warsztatow z calej PL. Właścielem jest p. Włoch (zwany Szeryfem ), tel: 0 81 855 42 24, adres: Skrobów 88. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość heineken72 Opublikowano 7 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2005 dawka paliwa jest stała reguluje sie podobno w pompie na listwie chyba... ale z lewej strony jest sruba regulacyjna która posrednio tez odpoiada na ilość paliwa w jednym cyklu wkrecajac ją zmniejsza sie dawkę samochod mniej pali i nie kopci... miałem tak ustawione w wakacje i srednio z 1500 km (plus 4x po 1h w korku) spalanie wyszło 5,9 l/100 km za to był mułowaty teraz podkreciłem pali wiecej i czasem zakopci pog górkę ale niedługo musze poprawic bo przegląd bedzie i jeszcze sie doczepi ps. ja zaznaczyłem sobie pisakiem i jak cos to mozna wrócic zawsze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
innypx Opublikowano 8 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2013 Wracając do tematu to wie ktoś ile wynosi ten kąt wyprzedzenia,kolega ma czujnik tylko nie wiemy jaki kąt wyprzedzenia. Jeszcze apropo regulacji dawki na pompie ,to zwiększa się wkręcając. Jeszcze raz w kwestji wyprzedzenia zapłonu w silnku 2.0 D.A więc dziś spróbowałem to zrobić na słuch i jest dużo lepiej,znikł problem porannego zapalania -3 i zapalił za pierwszym obrotem ,do tej pory palił za drugim podejściem. Dodatkowy plus w końcu przestały klekotać zawory. Co do wyprzedzenia zapłonu na zimnym silniku to regulacji dokonałem też na tych dżwigienkach z tyłu pompy.Służy do tego śrubka na samym dole i pośrednia ta ze sprężynką,górna służy do regulacji obrotów na zimnym silniku. Dzięki za wasze porady przydały się w końcu chodzi tak jak powinien . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.