Adams Opublikowano 4 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2005 piszę żeby podzielić się małymi wątpliwościami odnośnie zgodności numeru VIN ze stanem aktualnym samochodu. Otóż z VIN'u wynika że wnętrze autka powinno być wykończone w innym kolorze niż jest w rzeczywistości i błędna jest również informacja o rozmiarze kół (chodzi o 200sx S14a). Cała reszta się zgadza. Mam jechać po autko do Niemiec i staram się sprawdzić w nim co mogę z Polski. Czy uważacie, że można to zignorować, czy może to być wskazówka, że coś z samochodem nie jest tak (przebijane numery????). Nie znam się na tym zbytnio więc chciałem zaczerpnąć języka... Z góry dzięki za pomoc! Pozdrawiam! Adam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość EnDrIu WAWA Opublikowano 4 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2005 piszę żeby podzielić się małymi wątpliwościami odnośnie zgodności numeru VIN ze stanem aktualnym samochodu.Otóż z VIN'u wynika że wnętrze autka powinno być wykończone w innym kolorze niż jest w rzeczywistości i błędna jest również informacja o rozmiarze kół (chodzi o 200sx S14a). Cała reszta się zgadza. Mam jechać po autko do Niemiec i staram się sprawdzić w nim co mogę z Polski. Czy uważacie, że można to zignorować, czy może to być wskazówka, że coś z samochodem nie jest tak (przebijane numery????). Nie znam się na tym zbytnio więc chciałem zaczerpnąć języka... Z góry dzięki za pomoc! Pozdrawiam! Adam rozmiar kol to jednak chyba nie ma wiele wspolnego po kola mozna w 5 min zmienic.Jezeli jedziesz po niego to dokladnie sie przypatrz czy przypadkiem nie byl malowany. W klubie 100NX Squad patrzylismy i kazdemu dane sie zgadzaly, anwet liczba glosnikow, wiec raczej sadze, ze te dane sa wiarygodne(chociaz nie wiem jak w przypadku S14). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...