Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

wątpliwości co do VIN'u


Adams
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

piszę żeby podzielić się małymi wątpliwościami odnośnie zgodności numeru VIN ze stanem aktualnym samochodu.

Otóż z VIN'u wynika że wnętrze autka powinno być wykończone w innym kolorze niż jest w rzeczywistości i błędna jest również informacja o rozmiarze kół (chodzi o 200sx S14a). Cała reszta się zgadza. Mam jechać po autko do Niemiec i staram się sprawdzić w nim co mogę z Polski.

Czy uważacie, że można to zignorować, czy może to być wskazówka, że coś z samochodem nie jest tak (przebijane numery????). Nie znam się na tym zbytnio więc chciałem zaczerpnąć języka... Z góry dzięki za pomoc!

 

Pozdrawiam!

Adam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość EnDrIu WAWA
piszę żeby podzielić się małymi wątpliwościami odnośnie zgodności numeru VIN ze stanem aktualnym samochodu.

Otóż z VIN'u wynika że wnętrze autka powinno być wykończone w innym kolorze niż jest w rzeczywistości i błędna jest również informacja o rozmiarze kół (chodzi o 200sx S14a). Cała reszta się zgadza. Mam jechać po autko do Niemiec i staram się sprawdzić w nim co mogę z Polski.

Czy uważacie, że można to zignorować, czy może to być wskazówka, że coś z samochodem nie jest tak (przebijane numery????). Nie znam się na tym zbytnio więc chciałem zaczerpnąć języka... Z góry dzięki za pomoc!

 

Pozdrawiam!

Adam

rozmiar kol to jednak chyba nie ma wiele wspolnego po kola mozna w 5 min zmienic.

Jezeli jedziesz po niego to dokladnie sie przypatrz czy przypadkiem nie byl malowany. W klubie 100NX Squad patrzylismy i kazdemu dane sie zgadzaly, anwet liczba glosnikow, wiec raczej sadze, ze te dane sa wiarygodne(chociaz nie wiem jak w przypadku S14).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:) zgadzam sie ze kola zmienic mozna ale te ktore sa na nim sa w 100% seryjne a mimo to z VIN'em sie nie zgadzaja (to samo z wnetrzem).