Keagen Opublikowano 19 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2017 Witam wszystkich., od roku jestem właścicielem x trail 2003, problem jak w temacie. Jak przyspieszam osiaga dana predkość np 60 i dalej nic nawet jak pedał gazu na podłodze, po chwili szarpnie i leci. Dodatkowo pozdrawia wszystkich z tyłu pięknym czarnym obłoczkiem. Dodam ze egr był wymieniany, zbiornik czyszczony. Dodam również że przed tym spakiem mocy kopcił na czarno. Prosze o pomoc. O mechanicy potrafia tylko obiecywac a potem jak zawsze. przepraszam za uogólnienie. Bede bardzo wdzieczny za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 19 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2017 2,2 co? Di, Dci? uzupełnij profil. 2003r może być taki i taki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Keagen Opublikowano 19 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2017 Dokładnie 2.2 dci Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 19 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2017 VNT w turbinie działa? Przykład: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Keagen Opublikowano 20 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2017 Kurcze musze sprawdzić bo nie wiem Zaden ze mnie nawet poczatkujacy mechanik, trzeba go znowu oddac bo nie wiem jak to sprawdzić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 20 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2017 Otwierasz maskę, patrzysz w dół i widzisz turbo, a do niego dochodzi wężyk. Reszta na filmie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Keagen Opublikowano 20 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2017 Pk zaraz sprawdze a czy przepływomierz moze mic tez powodować takie sytuacje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 20 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2017 Odepnij przepływomierz i sprawdź. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Keagen Opublikowano 20 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2017 Jak go odepne to sie przejade i zobacze, co do turbo mam watpliwosc bo widze krotki wezyk a nawet bardzo krotki z trudnym dostepem i dluzszy ale grubszy, moge jakos wyslac zdjecie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 20 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2017 Zrób zdjęcie. Klikasz na "więcej opcji" i tam masz narzędzia do wrzucania fotek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Keagen Opublikowano 20 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2017 Czy to ten? Przeplywomierz czysty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 20 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2017 Patrząc na zdjęcie, wygląda mi to na Di 114KM, czyli brak VNT w turbinie. Ślepa uliczka. Sprawdź tą przepływkę. A filtr powietrza jak wygląda? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Keagen Opublikowano 20 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2017 Filtr powietrza wymieniony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 20 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2017 Przepływka czysta faktycznie. Tylko czy jest sprawna? Próbowałeś jazdy przy rozłączonej wtyczce przepływki? Tu masz podobny temat do poczytania http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/90857-p12-22di-czasami-brakuje-mocy-i-strasznie-kopci-na-czarno/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Keagen Opublikowano 20 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2017 Przepływka czysta faktycznie. Tylko czy jest sprawna? Próbowałeś jazdy przy rozłączonej wtyczce przepływki? Tu masz podobny temat do poczytania http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/90857-p12-22di-czasami-brakuje-mocy-i-strasznie-kopci-na-czarno/ Bez przeplywki to nawet nie ruszalem bo jak odpalilem to dymek szedl sobie kadny, wiec ona musi byc sprawna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zeshky Opublikowano 21 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2017 Kopcenie na czarno to albo za mało powietrza albo za dużo paliwa. Sprawdź czy się któryś z węży nie obluzował lub pękł. do sprawdzenia też Intercooler czy nie dziurawy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Keagen Opublikowano 21 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2017 Dzisiaj jechalem do pracy i do 4 biegu ok ale potem mół, poza tym nie słyszalem juz intercoolera, zawsze byl gwizd a teraz nic tylko cisza. czy to znaczy ze on jest powodem moich klopotów? Kopcenie na czarno to albo za mało powietrza albo za dużo paliwa. Sprawdź czy się któryś z węży nie obluzował lub pękł. do sprawdzenia też Intercooler czy nie dziurawy. Kopcenie na czarno to albo za mało powietrza albo za dużo paliwa. Sprawdź czy się któryś z węży nie obluzował lub pękł. do sprawdzenia też Intercooler czy nie dziurawy. Czy jest jakis sposob "domowy" sprawdzic czy cooler padl? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 21 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2017 Nie słyszysz raczej turbosprężarki nie intercoolera. I tu może być pies pogrzebany. Turbo stoi i stąd brak potrzebnego powietrza do spalania paliwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zeshky Opublikowano 21 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2017 IC domowymi sposobem - zdemontować zatkać jeden koniec a w drugi dmuchać powietrzem z np. kompresora/pompki, tylko musisz zrobić jakąś redukcję aby połączenie było szczelne. Inna opcja to zatkać jeden koniec i nalać wody - tylko suszenie trochę potrwa - żebyś nie zamontował mokrego IC do auta bo narobisz bałaganu! Jak będziesz miał wszystko zdemontowane to dobrze obejrzyj wszystkie gumowe przewody i obejmy - coś mogło pęknąć lub się zsunąć. Ale jak nie słychać turbo to odkręć rurę przy turbo (po stronie zimnej - to ta bez rdzy)- tą najbliżej i spróbuj poruszać wirnikiem - ja się nie kręci to masz winowajcę. Jak się rusza to należałoby odpalić auto i zobaczyć czy się kręci - może być wirnik ukręcony. Jak będzie ukręcony to widoczna cześć wirnika będzie stała lub nierównomiernie się kręciła - tylko nie wkładaj rąk - nic nie dotykamy na uruchomionym silniku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Keagen Opublikowano 21 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2017 Dziekuje bardzo za podpowiedz, jestem bardzo wdzieczny. Zabiore sie za to jutro bo niestety mam awarie prawej nogi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wd40 Opublikowano 22 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2017 Mialem ostatnio podobnie, nie chodziła turbina. Wyczyszcilem zawór egr i zawór ciśnieniowy ten który znajduje sie nad turbina kolo ic.Ida do niego 3 gumowe wężyki. U mnie przy zapalonym silniku i ściągnięciu po kolei tych wężyków nie bylo wyczuwalne żadne powietrze ( dotknij palcem do końcówki wężyka powinno być czuć lekkie zasysanie, tylko nie pomyl wężyków przy zakładaniu, ja przykleiłem kartki z numerami. Teraz wszysko śmiga jak trzeba. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Keagen Opublikowano 26 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2017 IC domowymi sposobem - zdemontować zatkać jeden koniec a w drugi dmuchać powietrzem z np. kompresora/pompki, tylko musisz zrobić jakąś redukcję aby połączenie było szczelne. Inna opcja to zatkać jeden koniec i nalać wody - tylko suszenie trochę potrwa - żebyś nie zamontował mokrego IC do auta bo narobisz bałaganu! Jak będziesz miał wszystko zdemontowane to dobrze obejrzyj wszystkie gumowe przewody i obejmy - coś mogło pęknąć lub się zsunąć. Ale jak nie słychać turbo to odkręć rurę przy turbo (po stronie zimnej - to ta bez rdzy)- tą najbliżej i spróbuj poruszać wirnikiem - ja się nie kręci to masz winowajcę. Jak się rusza to należałoby odpalić auto i zobaczyć czy się kręci - może być wirnik ukręcony. Jak będzie ukręcony to widoczna cześć wirnika będzie stała lub nierównomiernie się kręciła - tylko nie wkładaj rąk - nic nie dotykamy na uruchomionym silniku. Czy to normalne ze w przewodzie w dolocie jest olej? Zalacznik Czy olej w dolocie powinien byc? IC domowymi sposobem - zdemontować zatkać jeden koniec a w drugi dmuchać powietrzem z np. kompresora/pompki, tylko musisz zrobić jakąś redukcję aby połączenie było szczelne. Inna opcja to zatkać jeden koniec i nalać wody - tylko suszenie trochę potrwa - żebyś nie zamontował mokrego IC do auta bo narobisz bałaganu! Jak będziesz miał wszystko zdemontowane to dobrze obejrzyj wszystkie gumowe przewody i obejmy - coś mogło pęknąć lub się zsunąć. Ale jak nie słychać turbo to odkręć rurę przy turbo (po stronie zimnej - to ta bez rdzy)- tą najbliżej i spróbuj poruszać wirnikiem - ja się nie kręci to masz winowajcę. Jak się rusza to należałoby odpalić auto i zobaczyć czy się kręci - może być wirnik ukręcony. Jak będzie ukręcony to widoczna cześć wirnika będzie stała lub nierównomiernie się kręciła - tylko nie wkładaj rąk - nic nie dotykamy na uruchomionym silniku. Czy moge benzyna czyscic zeby szybciej odparowalo? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 26 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2017 Sprawdzałeś turbo? Ile tego oleju tam jest? Możesz czyścić benzyną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Keagen Opublikowano 26 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2017 Olej jest od odmy do dolotu sporo w kolektorze hurtowo smoly czy to powoduje kopcenie? Sprawdzałeś turbo? Ile tego oleju tam jest? Możesz czyścić benzyną. Po jakim czasie od wlania benzyny ekstrakcyjnej do kolektora moge sprobowac odpalic samochod? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 26 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2017 Olej jest od odmy do dolotu Norma. w kolektorze hurtowo smoly czy to powoduje kopcenie? Jak zmniejszyła przekrój to pewnie tak Po jakim czasie od wlania benzyny ekstrakcyjnej do kolektora moge sprobowac odpalic samochod? Wlałeś benzynę do kolektora? Po co? A co z turbiną? Sprawdzałeś jak @zeshky radził? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.