Pavvel Opublikowano 22 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2017 (edytowane) Cześć, Almera N16, 2004, benzyna 1,5 98KM. Zostałem wezwany pismem z Nissana do kontaktu z serwisem, ponieważ moja poduszka pasażera jest do wymiany w związku z przekrętem (i w konsekwencji bankructwem) firmy Takata. Było o tym głośno na początku roku. Problem jest taki, że ładunek pirotechniczny łapie wilgoć i wybucha ze zbyt dużą siłą. Powoduje to rozrywanie układu i można oberwać odłamkami. Do tej pory zginęło kilkanaście osób na całym świecie, o wiele więcej jest rannych. Były przypadki że wybuch następował nie koniecznie z powodu kolizji, ale również pracy przy desce. Dzwoniłem do serwisu w piątek (18.08.2017) i kazali mi czekać. Dostawa nowych części zajmie co najmniej 10 dni. W tym czasie wożę żonę na tylnym siedzeniu. Według pisma wymiana ma trwać ok. 1,5 godziny. Dam znać. P ---- EDIT Jest możliwe, że to nie jest nowa akcja tylko kontynuacja sprawy z 2013 roku. Edytowane 22 Sierpnia 2017 przez Pawel Wroclaw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nismo Opublikowano 22 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2017 Czy dotyczy to też nissanów p12? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pavvel Opublikowano 22 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2017 Niestety nie wiem jakich modeli, roczników ani których poduszek to dotyczy. Generalnie wiem że sprawa dotyczy wielu producentów, głównie azjatyckich, ale nie tylko. Serwis sprawdza to po VIN. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nismo Opublikowano 22 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2017 ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kammaol Opublikowano 22 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2017 Czy to jest coś nowego względem tego co bylo dyskutowane w tym temacie? Dzwoniłem do serwisu i Panowie nic nie wiedzą na temat "nowej" akcji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mati Opublikowano 22 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2017 Ja byłem dwa tygodnie temu w czwartek w serwisie nissana w Białej Podlaskiej, wszystko sprawnie zrobili. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pavvel Opublikowano 22 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2017 Nie wiem czy to jest ta sama akcja. To możliwe, ale to by oznaczało ze to strasznie długo trwa = ogromny burdel i zagrożenie dla ludzi. Dostałem swoje pismo w zeszłym tygodniu. Mój serwis we Wrocławiu sprawdził mój VIM w jakiejś bazie i potwierdził sprawę. Z tego co zdołałem się zorientować, to telefony im się urywają z tego powodu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mati Opublikowano 22 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2017 Akcja ta sama, dotyczy błędu poduszki. Dostałem pismo chyba trzy tygodnie temu i nie miałem problemu z terminem. Być może wrocławski serwis jest zdecydowanie bardziej oblegany i dlatego tak to wygląda. Sama naprawa trwała u mnie mniej więcej 50 minut. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pavvel Opublikowano 23 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2017 Dostałem info na facebooku od Nissana: "jest to akcja zapobiegawcza, więc Nissan zaleca klientom kontynuowanie użytkowania samochodów do czasu wykonania naprawy." Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pemo_ Opublikowano 26 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2017 Dotyczy to wszystkich N16 czy od któregoś rocznika? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Denver1979 Opublikowano 27 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2017 Dostałem info na facebooku od Nissana: "jest to akcja zapobiegawcza, więc Nissan zaleca klientom kontynuowanie użytkowania samochodów do czasu wykonania naprawy." 3 raz wzywają do serwisów. Czy Nissan nie mogli sobie spisać numerów serii i numerów seryjnych poduszek podczas PIERWSZEJ Akcji? Teraz by wiedzieli co ma zamontowane każde auto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bazylia Opublikowano 27 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2017 Ponawiam pytanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LordGod Opublikowano 30 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2017 Ja byłem już na spradzaniu i od tamtego czasu dostałem dwa wezwania. Chyba się do nich przejadę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bazylia Opublikowano 3 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2017 Zadzwoniłem do serwisu we Wrocławiu i podałem Vin , mój samochód jest za stary i nie podlega pod ten problem.(2001) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pemo_ Opublikowano 12 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2017 Napisałem do serwisu i moja Almera z 2003 roku kwalifikuje się do wymiany poduszki... Zamierzam się umówić w najbliższym czasie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pavvel Opublikowano 21 Września 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Września 2017 Byłem w serwisie - wszystko było niby ok i wymiana nie była konieczna. Niestety zostałem wezwany ponownie - rzekomo wiązka wymaga dodatkowego sprawdzenia. Zaczyna mnie to wkurzać... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sonic Opublikowano 29 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2017 Byłem, sprawdzili, zamówili, wróciłem po tygodniu, 40min i sprawa załatwiona Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
limo Opublikowano 25 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2017 Problem jest taki, że te rzekomo bezpieczne moduły Takata zawierająca osuszacz w ładunku też są objęte akcją przywoławczą, więc moim zdaniem Takata nie bez powodu ogłosiła bankructwo i ten smród będzie się ciągnął pewnie przez następnych kilka lat wliczając coraz to nowsze auta z tego roku i poprzedniego: "UPDATE 7/11/2017, 4:00 p.m.: Takata is recalling another 2.7 million airbag inflators in the United States for rupturing. Unlike all the other 100 million inflators recalled globally to date, these inflators contain a moisture-absorbing desiccant. Until now, Takata had said that only non-desiccated inflators were at risk for exploding shrapnel during a crash. These driver’s-side front airbags were manufactured between 2005 and 2012 and were installed on Ford, Mazda, and Nissan vehicles, Takata said in a NHTSA filing. Only inflators with the desiccant calcium sulfate are currently under recall; these inflators still contain the propellant ammonium nitrate. The affected automakers will release separate recalls at a later date.i Podsumowując wymiana modułu ma sens pod warunkiem, że dostaniemy najlepiej moduł innego producenta Autoliv, ZF TRW itd. W przypadku, gdy wymienią Wam moduł Takata na moduł Takata trudno mówić, że to rozwiązuje problem. Firma nie bez powodu ogłosiła bankructwo wiedząc jak beznadziejna jest sytuacja i pogrążona jest w kłamstwach. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.