JACKO29 Opublikowano 21 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2017 Polecam Dąbrowę Górniczą,trochę masz drogi ,ale niejednemu już z Polski pomogli. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karminadel Opublikowano 22 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2017 Mi wymienili na gwarancji - ale pytałem ile to kosztuje - usłyszałem, że ponad 7 tys. zł. 8-) czy tak jest faktycznie? Nie wiem. 7 tys. mnie przeraziło. Ale to cena z ASO. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WWMOTYL Opublikowano 23 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2017 Panowie, odnośnie rozrządów Nissan odkrył że są one wadliwe i wprowadził program Good Will każdy pojazd po gwarancji 3lata lub 100 tyś km. Nissan deklaruje pokryć koszty wymiany oraz części do 5 lat po końców trwania gwarancji. Jednak warunkiem jest wcześniejsze wykonywanie przeglądów w ASO. Takie info dostałem od ASO Kraków. 1 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 23 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2017 Ale znowu jak zwykle będzie cisza,a tylko w biuletynie dla serwisów być może będzie dyspozycja,a klient nieświadomy może płacić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawcio Opublikowano 24 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2017 A wiadomo w jakim okresie były montowane wadliwe rozrządy albo zakres VIN? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toruńczyk Opublikowano 24 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2017 Tak jak wspomniał Jacko , tego nikt się nie dowie ... bo Nissan nie "strzeli sobie w stopę a da na przetrzymanie" ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dragan Opublikowano 8 Stycznia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2018 Witam wszystkich chciałem odświeżyć temat. Po wielkich bojach wymieniono mi cały blok silnika na nowy. Na tym nowym silniku przejechałem 3 tys km. Silnik bierze dalej olej! Plus dalej występuje terkotanie silnika przy dużym obciążeniu. Wczoraj jechałem trasę 400km i słyszałem to terkotanie 2-3 razy. Ma ktoś pomysł co to może być? Może turbina? bo jej nie wymieniali.... To to że włożyli stary silnik to ASO bym nie podejrzewał tym bardziej że cała akcja wymiany trwała 3 tygodnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawcio Opublikowano 8 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2018 A byłeś już w ASO i zgłaszałeś, że pomimo naprawy nadal słyszysz niepokojące odgłosy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 8 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2018 Aż się wierzyć nie chce! Wymienili Ci cały silnik bez osprzętu,czy tylko blok,a głowicę i resztę przełożyli???Bo nie chce mi się wierzyć byś w drugim silniku miał takie same objawy! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dragan Opublikowano 8 Stycznia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2018 właśnie nie wiem czy zgłaszać? silnik niby na dotarciu...bo przejechałem 3 tys. Po okresie gwarancyjnym wymienili mi go gratis. I skoro to nie silnik to co? Ma ktoś pomysł? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 8 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2018 Goń do serwisu! To co mi opisałeś jednoznacznie świadczy o lichym remoncie z Twoimi starymi częściami,a nie wymianie silnika. Skoro wymienili Ci uszczelkę pokrywy zaworów,uszczelkę pokrywy rozrządu,uszczelniacz wału korbowego,to na pewno nie miałeś wymienionego silnika.Silnik przychodzi kompletny do wymiany!!! Wymaga tylko włożenia w komorę i obłożenia osprzętem!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 8 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2018 Napisal przecież, że wymienili blok (słupek) czyli nie silnik. Inną sprawą jest to, czy dali nowe graty, w co wątpię jeśli silnik dalej wciąga. Ciekawe czy w ogóle wymienili, czy zrobili remont trupa. Sprawdź po numerach bloku, czy to na pewno nowy siedzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dragan Opublikowano 16 Stycznia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2018 dzwoniłem do nissana. Kazali mi przyjechać w poniedziałek. Ciekaw jestem co powiedzą. Byłem wczoraj w tym serwisie. Sprawdzali przez godzinę. Potem jeździli nim przez 20 min. Dolali oleju do pełna. Kazali przyjechać po kolejnych 1500km. Kierownik warsztatu mówi, że on słyszy rozrząd ale chce sprawdzić. Dzisiaj ja jeszcze chce dać auto na podnośnik i sprawdzić jak to wygląda od dołu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 16 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2018 Ale co chcesz sprawdzić od dołu??? Tam nic nie ma.Zdejmiesz osłonę i zobaczysz miskę olejową z pokrywką filtra oleju.Szkoda zachodu. Dragan PW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dragan Opublikowano 16 Stycznia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2018 pytanie panowie.... spradzilem auto od dolu.... macie pomysl co to za wtyczka i dlaczego nie jest podłączona? jest też mały wyciek.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gibek1 Opublikowano 12 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2018 ciekawe nie wiem ale może pytanie panowie.... spradzilem auto od dolu.... macie pomysl co to za wtyczka i dlaczego nie jest podłączona? jest też mały wyciek.... od stanu oleju Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomkek1912 Opublikowano 12 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2018 Od oleju? Normalnie jak u handlarzy z przekładką żarówki od podświetlania kontrolki check engine. Coś często zapominają w aso jakieś wtyczki powpinać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 12 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2018 Tam jest gniazdko,a nie wtyczka....właśnie tam nie ma wtyczki i instalacji,żeby to uzupełnić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomkek1912 Opublikowano 12 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2018 Faktycznie, nie zauważyłem, że brązowa wtyczka jest wpięta. Czyli co? Jest wyprowadzone gniazdo do podączenia wtyczki, której w wersji elektryki tego QQ poprostu nie ma, tak? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 13 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2018 Na to wygląda.Widocznie w Renault była instalacja,ale w Kaśkach księgowy stwierdził,że to zbyteczne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Conan1979 Opublikowano 6 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2019 witam Panowie dopadlo mnie grzechotanie w silniku. Czy to rozrzad czy jakies lozysko sobie gra prze pasku. Najbardziej slyszalne jest jak zrzucimy noge z gazu. przeglad wypada mi w czerwcu , rocznik 2014 dawno po gwarancji a przebieg to nie cale 64k. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 6 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2019 Na moje ucho rozrząd i nie ma tu nic do rzeczy przebieg... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Conan1979 Opublikowano 6 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2019 (edytowane) Jacko orientujesz sie jakie koszty?? i co odrazu za to sie brac?? jak to jest z aso skoro jest niewymienialny ?? Edytowane 6 Marca 2019 przez Conan1979 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 6 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2019 Eeeetam niewymienialny....ASO wymieniało na potęgę,później się obcieli,że to tylko napinacze się psują. Jedź może najpierw na diagnostykę do serwisu...jak stwierdzą że to rozrząd,umów się,i szukaj sam gdzieś mechanika co by to zrobił,bo ASO zedrze z Ciebie skórę.A zrobić trzeba. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 6 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2019 Nie wymienialne łańcuchy to mit, a w obecnych czasach łańcuch to wręcz gorsze rozwiązanie niż pasek, bo często nie wytrzymuje połowy dystansu paska, a koszt wymiany większy. Wysłane z mojego BAH-L09 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.