wojtasZzz Opublikowano 30 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2017 (edytowane) Witam jak w temacie obilo mi sie o uszy ze wersja 300km to najmniej udana wersja silnika od 350z , czy to prawda i jesli tak to jakie wystepuje problemy czy obawiac sie samochodu z ta wersja silnika dzieki za pomoc 2002-2005 -> 287KM2005-2006 -> 300KM2007 -> 306KM2008 -> 313KM Jesli sie nie mysle to tak to wyglada. Edytowane 30 Sierpnia 2017 przez wojtasZzz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz83 Opublikowano 30 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2017 2003-05 280 km to najslabsza jednostka, potem 2006 300 km ulepszona i najlepszą 2007-2008 313 km z 2 przepustnicami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel508 Opublikowano 31 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2017 Raczej chodzi mu o wady, podobno rev up 300KM ma największe zużycie oleju ale ja jakoś na to nie narzekam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz83 Opublikowano 31 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2017 Revup jest ulepszona więc ciężko powiedzieć że gorsza jednostka od DE. Ma więcej koni może się wyżej kręcić (odcinka przy 7 tyś a nie przy 6600 jak w DE) pobór oleju nie wiem może ma trochę większy ale ja również nigdy na to nie narzekalem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szachi Opublikowano 31 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2017 wszystkie są udane, a z kolejnymi liftami jeszcze bardziej. HR (313km) w porównaniu do DE(280) i Rev Up (300) nie pobiera oleju ale za to miewa problem z ciśnieniem, jest za to najbardziej elastyczny i nie trzeba go tak kręcić żeby w ogóle jechał, DE pod tym względem wypada najgorzej, w Rev Upi'e rozszerzono zmienne fazy rozrządu o wałki wydechowe, a sam silnik kręci wyższe obroty niż DE (i mniejsze niż HR). Także ogólnie źle Ci się obiło o uszy.Patrząc na to który silnik jest najlepszy to dość proste równanie:HR > RevUp > DE Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz83 Opublikowano 31 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2017 Dokładnie tak jak pisze Szachi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BogdanROX Opublikowano 31 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2017 Mam RevUp motor, dla ścisłości to 301KM katalogowo. Na 7tys km dolałem 1litr oleju, myślę ok. Każdy motor jest w różnym stanie, auta mają po kilka lat i dostawały w palnik na pewnym etapie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtasZzz Opublikowano 31 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2017 Wielkie dzieki za pomoc ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mlody98 Opublikowano 2 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2017 Tak sie zastanawiam... chyba mam cos nie tak bo ja nie musze dolewac wogole oleju miedzy wymianami o_O a powiem uczciwie ze motoru nie oszczedzam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 3 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2017 Raczej chodzi mu o wady, podobno rev up 300KM ma największe zużycie oleju ale ja jakoś na to nie narzekamWynika to z prostej przyczyny 5w30 plus 7000rpm Technologicznie revup bardziej dopracowany jest od DE: - pompa oleju z wzmocnionymi trybami - mocniejsze śruby w korbowodach - lżejsze sworznie tlokowe - agresywniejsze wałki + twardsze sprężyny zaworowe - dodatkowe zmienne fazy rozrzadu na walkach wydechowych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZyGA669 Opublikowano 7 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2017 (edytowane) Ja mam 2007 roadster. Bixenon, ledy ale maska bez garba i silnik DE. Wiec Sam nie wiem jaka moc.. Jakaś przejsciowka? Sterowanie radia z fajery + tempomat. Auto angielskie ma najechane 33k mil tj. ~52k km. Kupilem w zelszym roku kiedy mial 19k i oprocz kosztów eksploatacji zadnych dodatkowych. Na konsumpcje oleju nie narzekam, leje 5w50 mobil 1. dolewka raZ na miesiac Edytowane 7 Września 2017 przez ZyGA669 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.