Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[E11] Problem z paskami klinowymi


kwa_sek

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Mam drobny problem z Nissanem Note 1.4 Benzyna.

Tydzień temu wymieniałem wszystkie filtry, oleje w samochodzie. Postanowiłem wymienić także paski klinowe ( od pompy wody i alternatora), ponieważ podczas jazdy był straszny świst.Po wymianie pasków klinowych tylko jeden dzień była cisza. Niestety, następnego dnia do dzisiaj nadal świszczą. Paski były kupione nowe, nie żadne używane. 

Mam teraz pytanie - co jest przyczyną tego świstu? Wiem, że z początku były powodem paski ale teraz po wymianie powinna być raczej cisza a nie to samo? 

Czy mogą być powodem rolki do pasków klinowych?

 

Uprzedzając, z silnikiem wszystko okey, paski były już dosyć użyte więc nadawały się do wymiany.

Paski były wymieniane u znajomego mechanika, który od lat wymienia w moim samochodzie części eksploatacyjne/oleje.

Z początku myślałem, że owe paski nie były dosyć naciągnięte ale ponownie do niego wróciłem, sprawdził ponownie i powiedział, że paski są założone poprawnie i bez żadnych luzów.

Za wszelkie rady, sugestie dziękuje z góry :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może nie paski, albo nie tylko paski były powodem wydobywających się spod maski pisków. Może współwinnym albo głównym winowajcom tychże jest rolka napinająca lub łożysko na którymś z kółek lub alternatorze...??? Mechanik słyszał te piski, diagnozował je..???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też sprawdziłbym rolki napinajace lub wymienił chociażby dla własnej pewności. U mnie trafiło nowy napinacz na niecałe 2000 km po wymianie. Rozrzad był zmieniany, części nowe a jednak zawarty był błąd produkcyjny w samym mechanizmie napinającym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...