bartekj Posted September 7, 2017 Share Posted September 7, 2017 Mam QR20, nie jest on idealny, podobnie jaki diesle. Co jakis czas chodzi mi po glowie czy by nie przeszepić jakiejś innej jednostki. Albo benzyny pod LPG albo jakiegos diesla. To przeriany przez kogoś temat? Jakieś motorownie do polecenia bez większych przeróbek ? Miejsca jest dużo... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kazik_R52 Posted September 7, 2017 Share Posted September 7, 2017 (edited) QR20 jest silnikiem calkiem ok. Wg. mnie jesli juz przeszczepiac to przynajmniej vq30/35 ze staini nissana lub cos innej marki. Przeszczep v6 bylby czyms o czym warto pisac. Jak bys tak dorwal jakiegos Muranca, moze anglika.... Fabrycznie byly tez montowane sr20vet Edited September 8, 2017 by Kazik_R52 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OsobaNN Posted September 8, 2017 Share Posted September 8, 2017 Były jeszcze w T30 QR25DE,fajny silnik i więcje mocy. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
karibox1 Posted September 8, 2017 Share Posted September 8, 2017 Mam QR20, nie jest on idealny, podobnie jaki diesle. Co jakis czas chodzi mi po glowie czy by nie przeszepić jakiejś innej jednostki. Albo benzyny pod LPG albo jakiegos diesla. To przeriany przez kogoś temat? Jakieś motorownie do polecenia bez większych przeróbek ? Miejsca jest dużo... Masz 4x4? Poszukaj 2.5 będzie dobrze i tanio. Te z Murano chodzą z automatami tylko. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kazik_R52 Posted September 8, 2017 Share Posted September 8, 2017 Pytanie w czym masz problem z qr20 ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bartekj Posted September 9, 2017 Author Share Posted September 9, 2017 (edited) QR20 trochę słaby, niezbyt oszczędny, a wręcz paliwożerny ( w trasie jeśli chce się utrzymać prędkosci dozwolone na autostradzie to benzyna znika ) - z innej strony może palić, ale niech idą za tym osiągi, no i powszechna kwestia zużycia oleju ( pierścienie, itp. ) Edited September 9, 2017 by bartekj Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
karibox1 Posted September 9, 2017 Share Posted September 9, 2017 niestety nie masz racji z olejem Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bartekj Posted September 11, 2017 Author Share Posted September 11, 2017 niestety nie masz racji z olejem Z tego co widzę po tym forum i po innych to częsty przypadek. Cena tych silników też sie skądś bierze. Bezawaryjne są tanie i leżą na szrotach bo nikomu się nie psują. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
karibox1 Posted September 11, 2017 Share Posted September 11, 2017 Kolego, nie wiem czy są trwalsze benzyny w suvach i do tego tak mało kłopotliwe. U mnie pali 10 a umiem też zejść do 8-5-9. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bartezm Posted September 17, 2017 Share Posted September 17, 2017 Co jakis czas chodzi mi po glowie czy by nie przeszepić jakiejś innej jednostki. Zrobić można wszystko - kwestia chęci i kasy, lecz obawiam się, że z ekonomicznego punktu widzenia najlepsze efekty przy najmniejszych nakładach da wymiana całego samochodu na inny model spełniający Twoje wymagania. 1) koszt przeróbki może przekroczyć 50% wartości auta 2) sprzedaż "ulepu" może okazać się kłopotliwa - to nie klasyk, nie model kultowy, anie nie coś co jest poszukiwane z przeszczepem (jak np. patrol z silnikiem bmw 3.0d czy rx8 z 2jz) 3) mimo swapu Xtrail pozostanie Xtrailem Jeśli mimo to chcesz... dawaj znać o postępach Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.