Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

[T30] silnik - jak nie fabryczny to jaki ?


bartekj
 Share

Recommended Posts

Mam QR20, nie jest on idealny, podobnie jaki diesle. Co jakis czas chodzi mi po glowie czy by nie przeszepić jakiejś innej jednostki. Albo benzyny pod LPG albo jakiegos diesla. To przeriany przez kogoś temat? Jakieś motorownie do polecenia bez większych przeróbek ? Miejsca jest dużo...

Link to comment
Share on other sites

QR20 jest silnikiem calkiem ok. Wg. mnie jesli juz przeszczepiac to przynajmniej vq30/35 ze staini nissana lub cos innej marki. Przeszczep v6 bylby czyms o czym warto pisac. Jak bys tak dorwal jakiegos Muranca, moze anglika.... Fabrycznie byly tez montowane sr20vet

Edited by Kazik_R52
Link to comment
Share on other sites

Mam QR20, nie jest on idealny, podobnie jaki diesle. Co jakis czas chodzi mi po glowie czy by nie przeszepić jakiejś innej jednostki. Albo benzyny pod LPG albo jakiegos diesla. To przeriany przez kogoś temat? Jakieś motorownie do polecenia bez większych przeróbek ? Miejsca jest dużo...

Masz 4x4?

Poszukaj 2.5 będzie dobrze i tanio. Te z Murano chodzą z automatami tylko.

Link to comment
Share on other sites

QR20 trochę słaby, niezbyt oszczędny, a wręcz paliwożerny ( w trasie jeśli chce się utrzymać prędkosci dozwolone na autostradzie to benzyna znika ) - z innej strony może palić, ale niech idą za tym osiągi, no i powszechna kwestia zużycia oleju ( pierścienie, itp. )

Edited by bartekj
Link to comment
Share on other sites

niestety nie masz racji z olejem

 

Z tego co widzę po tym forum i po innych to częsty przypadek. Cena tych silników też sie skądś bierze. Bezawaryjne są tanie i leżą na szrotach bo nikomu się nie psują.

Link to comment
Share on other sites

Kolego, nie wiem czy są trwalsze benzyny w suvach i do tego tak mało kłopotliwe. U mnie pali 10 a umiem też zejść do 8-5-9.

Link to comment
Share on other sites

Co jakis czas chodzi mi po glowie czy by nie przeszepić jakiejś innej jednostki. 

Zrobić można wszystko - kwestia chęci i kasy, lecz obawiam się, że z ekonomicznego punktu widzenia najlepsze efekty przy najmniejszych nakładach da wymiana całego samochodu na inny model spełniający Twoje wymagania.

 

1) koszt przeróbki może przekroczyć 50% wartości auta

2) sprzedaż "ulepu" może okazać się kłopotliwa - to nie klasyk, nie model kultowy, anie nie coś co jest poszukiwane z przeszczepem (jak np. patrol z silnikiem bmw 3.0d czy rx8 z 2jz)

3) mimo swapu Xtrail pozostanie Xtrailem

 

Jeśli mimo to chcesz... :) dawaj znać o postępach 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...