Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[T30] silnik - jak nie fabryczny to jaki ?


bartekj
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Mam QR20, nie jest on idealny, podobnie jaki diesle. Co jakis czas chodzi mi po glowie czy by nie przeszepić jakiejś innej jednostki. Albo benzyny pod LPG albo jakiegos diesla. To przeriany przez kogoś temat? Jakieś motorownie do polecenia bez większych przeróbek ? Miejsca jest dużo...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

QR20 jest silnikiem calkiem ok. Wg. mnie jesli juz przeszczepiac to przynajmniej vq30/35 ze staini nissana lub cos innej marki. Przeszczep v6 bylby czyms o czym warto pisac. Jak bys tak dorwal jakiegos Muranca, moze anglika.... Fabrycznie byly tez montowane sr20vet

Edytowane przez Kazik_R52
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam QR20, nie jest on idealny, podobnie jaki diesle. Co jakis czas chodzi mi po glowie czy by nie przeszepić jakiejś innej jednostki. Albo benzyny pod LPG albo jakiegos diesla. To przeriany przez kogoś temat? Jakieś motorownie do polecenia bez większych przeróbek ? Miejsca jest dużo...

Masz 4x4?

Poszukaj 2.5 będzie dobrze i tanio. Te z Murano chodzą z automatami tylko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

QR20 trochę słaby, niezbyt oszczędny, a wręcz paliwożerny ( w trasie jeśli chce się utrzymać prędkosci dozwolone na autostradzie to benzyna znika ) - z innej strony może palić, ale niech idą za tym osiągi, no i powszechna kwestia zużycia oleju ( pierścienie, itp. )

Edytowane przez bartekj
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niestety nie masz racji z olejem

 

Z tego co widzę po tym forum i po innych to częsty przypadek. Cena tych silników też sie skądś bierze. Bezawaryjne są tanie i leżą na szrotach bo nikomu się nie psują.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego, nie wiem czy są trwalsze benzyny w suvach i do tego tak mało kłopotliwe. U mnie pali 10 a umiem też zejść do 8-5-9.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co jakis czas chodzi mi po glowie czy by nie przeszepić jakiejś innej jednostki. 

Zrobić można wszystko - kwestia chęci i kasy, lecz obawiam się, że z ekonomicznego punktu widzenia najlepsze efekty przy najmniejszych nakładach da wymiana całego samochodu na inny model spełniający Twoje wymagania.

 

1) koszt przeróbki może przekroczyć 50% wartości auta

2) sprzedaż "ulepu" może okazać się kłopotliwa - to nie klasyk, nie model kultowy, anie nie coś co jest poszukiwane z przeszczepem (jak np. patrol z silnikiem bmw 3.0d czy rx8 z 2jz)

3) mimo swapu Xtrail pozostanie Xtrailem

 

Jeśli mimo to chcesz... :) dawaj znać o postępach 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...