andi_pl Opublikowano 9 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2017 witam wlasnie zonie zakupilem Juka 1.6 DIG-T 190 PS wersja S CVT 2015 z USA i mam kilka pytan 1. czy ktos robil swapa lamp USA na lampy EU (musze miec lampy EU bo rejstruje go w DE i musi przejsc niemiecki TÜV) 2. mam radio bez nawigacji i mysle o wlozeniu nawet org Navi byle poprostu byla zeby zona miala jak bedzie gdzies jechac gdzie potrzeba navi wyczytalem gdzies ze zwykle radio ma w sobie wzmacniacz a navi org juz nie i tu juz nie podejdzie swap ale nie wiem jak jest w modelu USA 3. chce wlozyc (mam taka mozliwosc) cale zawieszenie od NIsmo zeby byl troche sztywniejszy czy da rade 1 do 1 przelozyc ?? kola juz kupilem 18 od nissmo z tym wiadomo nie ma problemu narazie tylko to Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daniel_I Opublikowano 10 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2017 3. chce wlozyc (mam taka mozliwosc) cale zawieszenie od NIsmo zeby byl troche sztywniejszy czy da rade 1 do 1 przelozyc ?? Jeśli przekładasz z wersji AWD do AWD albo z FWD do FWD odpowiednio, to nie ma problemu, wszystko pasuje. Tylko pytanie, czy jest sens. Ja w Nismo RS AWD jakiś czas temu wymieniłem fabryczne zawieszenie na zestaw Eibach B12 Pro-Kit. Eibach ten sam zestaw oferuje do 1.6 DIG-T i Nismo (oczywiście są osobne wersje do FWD i AWD, ale specjalnej wersji dla Nismo nie przewidziano) i jest to zdecydowanie lepsze rozwiązanie od tego, co oferuje fabryka. Oczywiście da się ustawić taką samą wysokość jak na fabrycznym zawieszeniu - komfort jazdy jest bez porównania większy, szczególnie jakość tłumienia niewielkich nierówności poprawiła się znacznie. Taki zestaw kosztuje 650-700 EUR i jest wart tych pieniędzy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andi_pl Opublikowano 10 Września 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Września 2017 mi chodzilo o to ze wszystkie zestawy obnizaja auto o okolo 30mm a zawieszenie od nismo obniza go tylko o 15mm z tego co wyczytalem cale zawieszenie od nismo ma przebieg 1850km i kosztuje mnie 150 euro calosc 30mm juz duzo dlatego chcialem dac te org 15mm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daniel_I Opublikowano 10 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2017 mi chodzilo o to ze wszystkie zestawy obnizaja auto o okolo 30mm a zawieszenie od nismo obniza go tylko o 15mm z tego co wyczytalem cale zawieszenie od nismo ma przebieg 1850km i kosztuje mnie 150 euro calosc 30mm juz duzo dlatego chcialem dac te org 15mm OK - nie mam porównania do zwykłej wersji, ale w przypadku Nismo RS zawieszenie jest tak samo wysokie jak przed wymianą. Niby w specyfikacji napisano że obniża 15mm tył i 20 mm przód, ale być może dotyczy to "zwykłego" 1.6 DIG-T AWD, u mnie nie widać różnicy po zmianie, mierzyłem odległości od środka koła do krawędzi błotnika przed i po wymianie, jest tyle co było z dokładnością do 1-2mm. Właściwie jedyna wizualna różnica to kolor amortyzatorów, bo sprężyny Eibach też są czarne. Natomiast w czasie jazdy różnicę na plus czuć - jasne, że takie odczucia to sprawa mocno subiektywna, ale jeśli na fabrycznym zawieszeniu przy jeździe po kostce brukowej trzeszczała mi deska, a po wymianie na tej samej drodze już nie trzeszczy, to chyba coś jest na rzeczy. Podobno amortyzatory Bilstein B12 są za twarde na zwykłe drogi - Nissan chyba o tym nie słyszał, skoro do Nismo RS wpakował jeszcze twardsze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.