Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Nowy z Jukiem kilka pytan


andi_pl

Rekomendowane odpowiedzi

witam

 

wlasnie zonie zakupilem Juka 1.6 DIG-T 190 PS  wersja S CVT  2015 z USA i mam kilka pytan

 

1. czy ktos robil swapa lamp USA na lampy EU (musze miec lampy EU bo rejstruje go w DE i musi przejsc niemiecki TÜV)

 

2. mam radio bez nawigacji i mysle o wlozeniu nawet org Navi byle poprostu byla zeby zona miala jak bedzie gdzies jechac gdzie potrzeba navi

 

wyczytalem gdzies ze zwykle radio ma w sobie wzmacniacz a navi org juz nie i tu juz  nie podejdzie swap ale nie wiem jak jest w modelu USA

 

3. chce wlozyc (mam taka mozliwosc) cale zawieszenie od NIsmo zeby byl troche sztywniejszy  czy da rade 1 do 1 przelozyc ??

 

kola juz kupilem 18 od nissmo z tym wiadomo nie ma problemu

 

narazie tylko to

 

 

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  W dniu 9.09.2017 o 20:09, andi_pl napisał:

3. chce wlozyc (mam taka mozliwosc) cale zawieszenie od NIsmo zeby byl troche sztywniejszy  czy da rade 1 do 1 przelozyc ??

 

Jeśli przekładasz z wersji AWD do AWD albo z FWD do FWD odpowiednio, to nie ma problemu, wszystko pasuje. Tylko pytanie, czy jest sens. 

 

Ja w Nismo RS AWD jakiś czas temu wymieniłem fabryczne zawieszenie na zestaw Eibach B12 Pro-Kit. Eibach ten sam zestaw oferuje do 1.6 DIG-T i Nismo (oczywiście są osobne wersje do FWD i AWD, ale specjalnej wersji dla Nismo nie przewidziano) i jest to zdecydowanie lepsze rozwiązanie od tego, co oferuje fabryka. Oczywiście da się ustawić taką samą wysokość jak na fabrycznym zawieszeniu - komfort jazdy jest bez porównania większy, szczególnie jakość tłumienia niewielkich nierówności poprawiła się znacznie. Taki zestaw kosztuje 650-700 EUR i jest wart tych pieniędzy. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mi chodzilo o to ze wszystkie zestawy obnizaja auto o okolo  30mm a zawieszenie od nismo obniza go tylko o 15mm z tego co wyczytalem

cale zawieszenie od nismo ma przebieg 1850km i kosztuje mnie 150 euro calosc

 

30mm juz duzo dlatego chcialem dac te org 15mm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  W dniu 10.09.2017 o 10:33, andi_pl napisał:

mi chodzilo o to ze wszystkie zestawy obnizaja auto o okolo  30mm a zawieszenie od nismo obniza go tylko o 15mm z tego co wyczytalem

cale zawieszenie od nismo ma przebieg 1850km i kosztuje mnie 150 euro calosc

 

30mm juz duzo dlatego chcialem dac te org 15mm

 

 

OK - nie mam porównania do zwykłej wersji, ale w przypadku Nismo RS zawieszenie jest tak samo wysokie jak przed wymianą. Niby w specyfikacji napisano że obniża 15mm tył i 20 mm przód, ale być może dotyczy to "zwykłego" 1.6 DIG-T AWD, u mnie nie widać różnicy po zmianie, mierzyłem odległości od środka koła do krawędzi błotnika przed i po wymianie, jest tyle co było z dokładnością do 1-2mm. Właściwie jedyna wizualna różnica to kolor amortyzatorów, bo sprężyny Eibach też są czarne.

 

Natomiast w czasie jazdy różnicę na plus czuć - jasne, że takie odczucia to sprawa mocno subiektywna, ale jeśli na fabrycznym zawieszeniu przy jeździe po kostce brukowej trzeszczała mi deska, a po wymianie na tej samej drodze już nie trzeszczy, to chyba coś jest na rzeczy.  Podobno amortyzatory Bilstein B12 są za twarde na zwykłe drogi - Nissan chyba o tym nie słyszał, skoro do Nismo RS wpakował jeszcze twardsze.  :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...