radii Opublikowano 10 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2017 Witam, kilka razy doświadczyłem już dziwnego zjawiska tj. Przy obrotach 3000 i prędkości 120km/h wciskam gaz w podłogę a obroty nie rosną ani prędkośc na liczniku i w rzeczywistości auto nie przyspiesza (na drodze prostej i z gorki). Po jakimś czasie i puszczaniu pedału gazu obroty rosną. Dzieje się tak tylko przy tej prędkości, tak jakby odcinka przy 120km/h, co to może być, przepustnica? Dodam że na mniejszych obrotach/predkosciach auto dobrze się zbiera. Benzyna 1.8 kombi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nismo Opublikowano 10 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2017 zapchany katalizator potencjometr pedału gazu przepływomierz przepustnica rozrząd. W takiej kolejności bym sprawdzał. Ile masz przebiegu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radii Opublikowano 10 Września 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Września 2017 (edytowane) 134tys niby, auto pali 7-8l nic nie dzwoni i brak błędów na desce i w oczekiwaniu. Edytowane 10 Września 2017 przez radii Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nismo Opublikowano 10 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2017 zapchany katalizator na początku nie daje błędów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radii Opublikowano 10 Września 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Września 2017 Jak mogę sprawdzić czy to katalizator? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nismo Opublikowano 10 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2017 Należy postawić najpierw pytanie ile masz katalizatorów . W niektórych wersjach były więcej niż 1 - ja taka wersję mam. Puszka katalizatora znajduje się w kolektorze wydechowym i na tłumiku. Sprawdz jaka ty masz wersję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radii Opublikowano 10 Września 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Września 2017 Chyba są dwa, po liftingu 2005 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nismo Opublikowano 11 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2017 (edytowane) pali Tobie olej? Edytowane 11 Września 2017 przez nismo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radii Opublikowano 11 Września 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Września 2017 (edytowane) Nie pali,teraz trochę jeździłem i problem nie występował, kolejnym razem jak się przytrafi spróbuję zrzucić bieg niżej albo zgasić silnik. Mechanik może sprawdzić katalizatory bez demontażu? Ps mam przepływomierz na podmianę(orginalny Bosch), ale wtyczka nie pasuje jest szersza od tej którą mam w aucie :-( Edytowane 11 Września 2017 przez radii Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nismo Opublikowano 11 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2017 nie bez demontażu się nieda sprawdzic. coś mały ten przebieg... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fryc Opublikowano 20 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2017 Zrób diagnostykę OBD charakterystyki MAF,TP,RPM,OX1,OX2,SHORT FUEL TRIM,LONG FUEL TRIM to podstawa w tym aucie gdzie masz sterowanie obrotami w taki a nie inny sposób i cały czas do tego zmieniają się mapy. O sprawdzaniu podstawowych wartości z manuala zapomnij nic ci to nie da tylko to czy dane urządzenie jeszcze działa. Myslisz że tak łatwo wyjąć kata jak te śruby i szpilki o twardości gwoździa urwą ci się wszystkie wszyściutenkie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radii Opublikowano 8 Października 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Października 2017 Problem ten występuje rzadko i zawsze przy 120km/h. Myślałem nad wymianą przepływomierza. Zamówiłem używkę do 1.8 bosha orginalny i wtyczka w aucie nie pasuje do wejścia w przepływomierzu(wejście jest szersze). U mnie jest zamontowany jakiś noname, nie widzę miejsca lutu. Czy warto się w to bawić i wlutowac inna wtyczke na aucie? Ktoś miał podobny przypadek? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.