Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

Gaz do podłogi a brak reakcji 1.8 benz


radii
 Share

Recommended Posts

Witam, kilka razy doświadczyłem już dziwnego zjawiska tj. Przy obrotach 3000 i prędkości 120km/h wciskam gaz w podłogę a obroty nie rosną ani prędkośc na liczniku i w rzeczywistości auto nie przyspiesza (na drodze prostej i z gorki). Po jakimś czasie i puszczaniu pedału gazu obroty rosną. Dzieje się tak tylko przy tej prędkości, tak jakby odcinka przy 120km/h, co to może być, przepustnica? Dodam że na mniejszych obrotach/predkosciach auto dobrze się zbiera. Benzyna 1.8 kombi

Link to comment
Share on other sites

134tys niby, auto pali 7-8l nic nie dzwoni i brak błędów na desce i w oczekiwaniu.

Edited by radii
Link to comment
Share on other sites

Należy postawić najpierw pytanie ile masz katalizatorów . W niektórych wersjach były więcej niż 1 - ja taka wersję mam. Puszka katalizatora znajduje się w kolektorze wydechowym i na tłumiku. Sprawdz jaka ty masz wersję.

Link to comment
Share on other sites

Nie pali,teraz trochę jeździłem i problem nie występował, kolejnym razem jak się przytrafi spróbuję zrzucić bieg niżej albo zgasić silnik. Mechanik może sprawdzić katalizatory bez demontażu? Ps mam przepływomierz na podmianę(orginalny Bosch), ale wtyczka nie pasuje jest szersza od tej którą mam w aucie :-(

Edited by radii
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Zrób diagnostykę OBD charakterystyki MAF,TP,RPM,OX1,OX2,SHORT FUEL TRIM,LONG FUEL TRIM to podstawa w tym aucie gdzie masz sterowanie obrotami w taki a nie inny sposób i cały czas do tego zmieniają się mapy.

O sprawdzaniu podstawowych wartości z manuala zapomnij nic ci to nie da tylko to czy dane urządzenie jeszcze działa.

Myslisz że tak łatwo wyjąć kata jak te śruby i szpilki o twardości gwoździa urwą ci się wszystkie wszyściutenkie.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Problem ten występuje rzadko i zawsze przy 120km/h. Myślałem nad wymianą przepływomierza. Zamówiłem używkę do 1.8 bosha orginalny i wtyczka w aucie nie pasuje do wejścia w przepływomierzu(wejście jest szersze). U mnie jest zamontowany jakiś noname, nie widzę miejsca lutu. Czy warto się w to bawić i wlutowac inna wtyczke na aucie? Ktoś miał podobny przypadek?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...