Marcinbob Opublikowano 10 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2017 He he koledzy i koleżanki a ja kupiłem Frontiere z brakiem kompresji na jednym cylindrze od bardzo uczciwego gościa masakra , mam pytanie bo będę robił silnik tak mówią mechanicy albo kupię nowy inny , czy może ktoś coś podpowiedzieć , bardzo dziękuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazik_R52 Opublikowano 10 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2017 remont tego to 10k zł lub więcej, orientowałeś się ile kosztuje taki silnik w PL ?, w Usa to koszt 2000$ (1500-2500$) + opłaty koszt sprowadzenia. Jak będziesz sam kupował cześć to sporo zaoszczędzisz, jak mechanik serwis to przepłacasz od 2 krotności do 5 krotności. przykład http://www.ebay.com/itm/Pistons-Rings-Std-Engine-Bearings-25mm-05-for-4-0L-Nissan-Suzuki-VQ40DE-/322300137575?hash=item4b0a95d067:g:vmQAAOSwHsRYCRAZ&vxp=mtr u nas potrafią brać za to 4000zł. trzeba na początku zdjąć głowice i oblukać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
camo Opublikowano 11 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2017 ja mam obie głowice w idealnym stanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazik_R52 Opublikowano 11 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2017 Swego czasu moj brat mial podobny problem i naprawial tylko to co mial popsute, mimo ze doradzano mu full remont, dokupil uzywke 1 glowice, tlok, uszczelki. Poskladal i 2 lata smigal, potem sprzedal i dalej cisza... Najwazniejsze to diagnostyka uszkodzen i ustalenie domniemanej przyczyny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KrisT Opublikowano 11 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2017 brak kompresji, czy po pomiarze zrobiono drugi uprzednio wlewając trochę oleju do cylindra? jesli tak i kompresja się nie podniosła to masz problem z zaworami jesli się podniosła to masz problem z tlokiem (pierscieniami) oczywiscie może być i problem obustronny tłok-zawory, czy silnika mocne przedmuch do skrzyni korbowej? mocno wali po odkręceniu korka wlewu oleju? dobry mechanik pozna co może być przyczyną po odpowiedniej diagnostyce, dodatkowo można "sondowo" zerknąc do silnika sprawdzić zawory i gładz cylindra, czy podać ciśnienie przez świecę...... Suma sumarum i tak bez zdjęcia głowicy się nie obejdzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DamianT Opublikowano 29 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2017 najpierw jedz do innego warszatatu na drugi pomiar. bo uczciwi mechanicy czasami lubia oszukac pomiar aby zrobic wymyslony remont silnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.