Marcinbob Posted September 10, 2017 Share Posted September 10, 2017 He he koledzy i koleżanki a ja kupiłem Frontiere z brakiem kompresji na jednym cylindrze od bardzo uczciwego gościa masakra , mam pytanie bo będę robił silnik tak mówią mechanicy albo kupię nowy inny , czy może ktoś coś podpowiedzieć , bardzo dziękuje Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kazik_R52 Posted September 10, 2017 Share Posted September 10, 2017 remont tego to 10k zł lub więcej, orientowałeś się ile kosztuje taki silnik w PL ?, w Usa to koszt 2000$ (1500-2500$) + opłaty koszt sprowadzenia. Jak będziesz sam kupował cześć to sporo zaoszczędzisz, jak mechanik serwis to przepłacasz od 2 krotności do 5 krotności. przykład http://www.ebay.com/itm/Pistons-Rings-Std-Engine-Bearings-25mm-05-for-4-0L-Nissan-Suzuki-VQ40DE-/322300137575?hash=item4b0a95d067:g:vmQAAOSwHsRYCRAZ&vxp=mtr u nas potrafią brać za to 4000zł. trzeba na początku zdjąć głowice i oblukać Link to comment Share on other sites More sharing options...
camo Posted September 11, 2017 Share Posted September 11, 2017 ja mam obie głowice w idealnym stanie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kazik_R52 Posted September 11, 2017 Share Posted September 11, 2017 Swego czasu moj brat mial podobny problem i naprawial tylko to co mial popsute, mimo ze doradzano mu full remont, dokupil uzywke 1 glowice, tlok, uszczelki. Poskladal i 2 lata smigal, potem sprzedal i dalej cisza... Najwazniejsze to diagnostyka uszkodzen i ustalenie domniemanej przyczyny. Link to comment Share on other sites More sharing options...
KrisT Posted September 11, 2017 Share Posted September 11, 2017 brak kompresji, czy po pomiarze zrobiono drugi uprzednio wlewając trochę oleju do cylindra? jesli tak i kompresja się nie podniosła to masz problem z zaworami jesli się podniosła to masz problem z tlokiem (pierscieniami) oczywiscie może być i problem obustronny tłok-zawory, czy silnika mocne przedmuch do skrzyni korbowej? mocno wali po odkręceniu korka wlewu oleju? dobry mechanik pozna co może być przyczyną po odpowiedniej diagnostyce, dodatkowo można "sondowo" zerknąc do silnika sprawdzić zawory i gładz cylindra, czy podać ciśnienie przez świecę...... Suma sumarum i tak bez zdjęcia głowicy się nie obejdzie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
DamianT Posted September 29, 2017 Share Posted September 29, 2017 najpierw jedz do innego warszatatu na drugi pomiar. bo uczciwi mechanicy czasami lubia oszukac pomiar aby zrobic wymyslony remont silnika. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.