Guest symek Posted November 5, 2005 Share Posted November 5, 2005 Ratujcie. Jakieś gnoje w nocy chciały mi się włamać do mojego SŁONECZKA i rozwaliły mi całkowicie zamek od strony kierowcy. Finał był taki, że rano jak włożyłem klucz do drzwi to już go nie mogłem wyciągnąć. Po 20 minutach walki udało mi się jakoś go wyciągnąć, niestety trochę się pogiął. Ale nie pogięty klucz jest tu największym problemem. W warsztacie powiedzieli mi, że muszę wymienić wkładkę zamka i najprawdopodobniej trzeba będzie to zamawiać z Nissana bo zamienników się nie produkuje. Co mam robić ?? Może szukać na allegro jakiegoś rozbitego złoma i dogadać się z kolesiem, żeby sprzedał mi sam zamek A może ktoś z Was ma do sprzedania ??? Nawiasem mówiąc trochę upierdliwe jest wsiadanie prawymi drzwiami … Pozdrawiam symek Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Vaiu Posted November 5, 2005 Share Posted November 5, 2005 mozna kupic komplet zamkow w sklepie z czesciami do japonskich sam. a jak nie to zamontuj centralny odlancz ten zamek i zamaskuj dziurke na klucz i musle ze tak bedzie lepiej :] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest SL Posted November 5, 2005 Share Posted November 5, 2005 Właśnie przegladam sobie allegro i np: http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=70105485 pozdr Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest nowikg Posted November 5, 2005 Share Posted November 5, 2005 Ja zrobiłem coś chyba najtańszego, przełożyłem do drzwi kierowcy zamek od stony pasażera i w drzwiach pasażera rozłączyłem dźwignie tak aby z zewnątrz się nie otwierały. 6 lat już tak mam. Po co otwierać drzwi od pasażera skoro jest centralny zamek. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest symek Posted November 6, 2005 Share Posted November 6, 2005 Chyba zrobie tak jak mówi "nowikg". Tylko zastanawiam się jak sciągnąć wewnętrzną część drzwi. Po odkręceniu wszystkich śrub nadal na czymś sie trzyma to ustrojstwo. Najprawdopodobniej trzyma jeszcze ten caly panel od sterowania szybami ... ?? Jak to zdemontować ?? Oprócz panela trzeba cos jeszcze ściagać ?? Pozdrawiam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jarros Posted November 6, 2005 Share Posted November 6, 2005 jesli potrzebujesz zamka i innych czesci to polecam stronke www.czesci.ambit.pl ale koledzy dobrze radza zalozyc centralny i spokoj na dlugiczas !! :wink: pozdr Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest symek Posted November 6, 2005 Share Posted November 6, 2005 Centralny mam, ale otwierany z kluczyka, a nie pilota Wiec musze coś z tym zrobić ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest piomal Posted November 6, 2005 Share Posted November 6, 2005 A może ktoś z Was ma do sprzedania ??? Jutro sprawdzę na zaprzyjaźnionym szrocie, stoi tam N14, może jeszcze mają zamki. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest symek Posted November 6, 2005 Share Posted November 6, 2005 Ja zrobiłem coś chyba najtańszego, przełożyłem do drzwi kierowcy zamek od stony pasażera i w drzwiach pasażera rozłączyłem dźwignie tak aby z zewnątrz się nie otwierały. 6 lat już tak mam. Po co otwierać drzwi od pasażera skoro jest centralny zamek. Próbowałem dobrać się do zamka od strony pasażera. Ściągnąłem wewnętrzne obicie drzwi, ale nie mam pojęcia jak wymontować zamek. Trzeba najpierw ściągnąć klamkę zewnętrzną ??? Dość utrudniony jest dostęp do niego... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest nowikg Posted November 6, 2005 Share Posted November 6, 2005 odłączyć cięgła od klamki zewnętrznej odkręcić 2 nakrętki i wyjąć klamkę zewnętrzną Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest symek Posted November 6, 2005 Share Posted November 6, 2005 Uff po długiej i mozolnej walce udało mi się przełożyć zamek z prawych drzwi do lewych. Ale tak się zastanawiam, żeby jednak kupić nowe wkładki bo ta z prawych drzwi też jest jakaś „rozklekotana” i może się okazać za jakiś czas, że będę musiał wsiadać przez bagażnik … Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest skuler Posted March 12, 2007 Share Posted March 12, 2007 Odswieze temat. Ma ktos patent na odkrecenie drugiej sruby trzymajacej klamke? Chodzi o ta od os skraju drzwi. strasznie trudnodostepna. chyba tylko rece japonskiego robotnika moga sie tam wcisnac Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grzegorz53 Posted March 13, 2007 Share Posted March 13, 2007 Witam Wkładki zamków znajdziesz na www.doaut.pl, ceny normalne Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest skuler Posted March 14, 2007 Share Posted March 14, 2007 Grzegorz53, a ktos o to pytal? Ale jak juz mowimy o tym sklepie to maja dziwne oznaczenie - wkladka klapy bagaznika HB 5d. na moje oko 5d to liftback. Szukam wkladki do hatchabackowej klapy. Nie wiem czy sie czyms roznia. w sklepie tez nie wiedza. Znasz jakis inny sklep gdzie mozna to dostac? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest hermoll Posted March 14, 2007 Share Posted March 14, 2007 skuler w drzwiach jest otwor wycentrowany do nakretki klamki wkladasz tam klucz nasadowy taki dluzszy i odkrecasz, nie potrzbne rece japonskiego robotnika [ Dodano: Sro 14 Mar, 2007 15:35 ] a wkladki od drzwi i do klap nie sa takie same przypadkiem, chodzi mi oczywiscie o obudowe wkladki Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grzegorz53 Posted March 14, 2007 Share Posted March 14, 2007 Witam Skuler - rozumiem, że jak się włamywali to w pierwszej kolejnosci z wkładki złom. Nie polecam używanych, bo są kiepskie i trzeba je regenerować. Adres który podałem to jedyne miejsce jakie znam, gdzie można w rozsądnej cenie kupić zamienniki wkładek, jeśli znasz inne to podaj. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest skuler Posted March 14, 2007 Share Posted March 14, 2007 hermoll - tak kombinowalem ze ten otwor do czegos sluzy .. problem w tym ze nei mialem nasadowej 10tki :/ powalczylem z tym kluczem plaskim.. dlugo to trwalo.. ale klamka juz siedzi z nowa wkladka Co do wkladki bagaznika - sama wkladka jest taka sama.. nie wiem czy takie samo jest to "skrzydelko " trzymajace cieglo. I tak kombinuje ze musi byc jakis powod dlaczego jest drozsza niz drzwiowa .. przynajmniej w doaut.pl. Wymienilbym najachetniej sam wklad.. ale "skrzydelko" u mnie jest w zlym stanie.. przyrdzewiala do niego zawleczka. EDIT - mam obie wkladki przed soba - z klapy i drzwi.. roznia sie obudowa niewiele ale znaczaco. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ostek Posted March 14, 2007 Share Posted March 14, 2007 Panowie poszukuję kompletu zamków ze stacyjką(bez immo) do wersji N14 3D, na www doaut-kpl.zamków jest kilka kpl, ale nie wiem który do 3d będzie pasował Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ostek Posted March 15, 2007 Share Posted March 15, 2007 Z zamkami to chyba sobie jaja robicie Co za różnica jaka wersja?? Pewnie od N13 i od P10 tez by pasowały Od razu jaja jak nie wiem to próbuję się dowiedzieć. Ja posiadam 4 różne kluczyki(taki już kupiłem), powoli już mnie to doprowadza do szewskiej pasji, i chce zrobić porządek z tym pier..iem. A tak się ostatnio złożyło że leżę chory z dzieciakiem, i nie mam możliwości rozkręcenia wszystkiego(jak dzieciak muszę się tłumaczyć z niewiedzy ) a głownie to interesuje mnie stacyjka, bo posiada taki przycisk do blokady kierownika, czy nie ma różnicy która stacyjka z w/w linka będzie pasowała.(czy to właśnie en czarny bolec w tej wersji bez immo to ta blokada?? :oops: ) Wiem można w tej cenie centralny założyć i kieszenie powiększyć w spodniach Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest skuler Posted March 15, 2007 Share Posted March 15, 2007 Z zamkami to chyba sobie jaja robicie Co za różnica jaka wersja?? Pewnie od N13 i od P10 tez by pasowały Bombel - wkladka klapy rozni sie od wkladki drzwi, a w roznych wersjach n14tki wkladka klapy byla w roznych miejscach lokalizowana (w sedanie jest w plastikowej blendzie nad rejestracja, w hatchbacku bezposrednio w blasze) Wiec jesli roznia sie wkladki drzwi i klapy to mozna wnioskowac ze jest roznica miedzy wkladkami klap poszczegolnych wersji. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest skuler Posted March 15, 2007 Share Posted March 15, 2007 Bombel, nie bardzo rozumiem :029: Mowisz o wnetrzu samochodu? co maja zamki w drzwiach do wnetrza? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest skuler Posted March 16, 2007 Share Posted March 16, 2007 tylko chyba nie bardzo jedynie o to chodzi jesli mowimy o tym samym "bebenku" to zamek z klapy rozni sie bebenkiem i obudowa bebenka od tego z drzwi. Poza tym zamki w roznych typach klap napewno ciagna innaczej ulozone ciegla wiec inaczej moze wygladac zaczep tego ciegla. Poogladaj sobie zdjecia zamkow na www.doaut.pl klapa sedan, a klapa lioftback to spora rozniaca Zreszta co sie czepiasz ?! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest marcin101 Posted March 19, 2007 Share Posted March 19, 2007 Centralny mam, ale otwierany z kluczyka, a nie pilota Wiec musze coś z tym zrobić ... Wystarczy podlaczyc centralke od zamka pod centralke od alarmu :one: kabelki te 2 dodatkowe co ida do siłowników masterów (na ogol brazowy i biały) tam gdzie potrzeba w centralce tylko trzeba zrobic tak aby przy wlaczaniu alarmu zamykal, a przy wylaczaniu otwieral Wazne: wiekszosc centralnych ma wymuszenie masowe Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Varial Posted April 3, 2007 Share Posted April 3, 2007 kup zamek i jak chcesz go otwierac starym kluczykiem to wystarczy przerobic zapadki (ja tak zrobilem) jest troche zabawy ale satysfakcja gwarantowana, no i nie trzeba miec peku kluczy:) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Zak Posted June 10, 2007 Share Posted June 10, 2007 Dolacze sie tutaj przy okazji. Wczoraj w nocy jakis zlodziej amator walczyl z moimi zamkami. Skutek jest taki, ze obydwa dzialaja poprawnie tyle,ze od strony kierowcy ta szczelina ktora jest zakryta klapka aby nie dostawaly sie zadne syfy do zamka jest cala powyginana i pieknie bedzie mi wsyzstko lecialo do srodka do zamka. Orientuje sie ktos moze czy mozna to jakos wyprostowac w miare mozliwisci ?? Potrzeba do tego demontowac caly zamek czy moze od razy wymienic wkladki ?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.