DINO Posted September 14, 2017 Share Posted September 14, 2017 mam TK1382 gdzie najlepiej podpiąć się aby zmierzyć A?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vlad24 Posted September 14, 2017 Share Posted September 14, 2017 Mierzył A czego? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DINO Posted September 14, 2017 Author Share Posted September 14, 2017 ogólne, całkowite bo jak czegoś poszczególnego to wiem Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Andrzej G Posted September 14, 2017 Share Posted September 14, 2017 W tym poście zamieściłem filmik instruktażowy http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/103399-%C5%82adowanie-akumulatora/?view=findpost&p=1182605 ... ale tym sposobem zmierzysz tylko "doraźnie" na postoju, a Ty zapewne chcesz podłączyć to ustrojstwo na stałe Może to Ci pomoże Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DINO Posted September 14, 2017 Author Share Posted September 14, 2017 to ja znam (fajnie przedstawione) ale to nie rozwiązuje mojego pytania Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vlad24 Posted September 14, 2017 Share Posted September 14, 2017 Najlepiej zmierz tym bezpośrednio prąd akumulatora i będzie spokój. A na poważnie to tobie tu http://s.aliexpress.com/bUVVNN7R Albo tu http://s.aliexpress.com/ey6biqeE Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
skit Posted September 14, 2017 Share Posted September 14, 2017 Dino na takich cieniutkich przewodach nie puszczałbym pomiaru prąd akumulatora. Porządny bocznik (tak jak podał kolega wyżej) zamontowany zaraz za klemą plusową i pomiar spadku napięcia na nim. Pamiętaj też że podczas pracy może się on dość mocno nagrzewać, no i jeszcze jeden problem, nie będziesz mógł mierzyć dokładnie niskich prądów, amperomierze przeznaczone do pomiaru wysokich prądów (a powinien mieć zakres przynajmniej do 100A) są najczęściej mało wrażliwe na niskie prądy. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DINO Posted September 14, 2017 Author Share Posted September 14, 2017 dobra "A" odpuszczam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vlad24 Posted September 14, 2017 Share Posted September 14, 2017 Starczy ci zwykłe V o poranku przed odpaleniem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DINO Posted September 14, 2017 Author Share Posted September 14, 2017 wiem ale jak jest w komplecie na wyświetlaczu to mogło by sobie coś migać ehh chyba coś pomyślę z Arduino z motorem się udało to pewnie i tu da radę Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
skit Posted September 14, 2017 Share Posted September 14, 2017 A powiedz chociaż jaki główny cel Ci przyświecał, o ile pomiar ciągły niskich prądów podczas spoczynku może być zasadny, to pomiar prądu podczas pracy i użytkowania ma już mniejsze znaczenie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DINO Posted September 14, 2017 Author Share Posted September 14, 2017 w sumie żaden jest to dlaczego ma nie wskazywać Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
skit Posted September 14, 2017 Share Posted September 14, 2017 to podłącz przez niego radio, to zobaczysz jakie fajne wyniki będzie pokazywał Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DINO Posted September 14, 2017 Author Share Posted September 14, 2017 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.