camello Posted September 16, 2017 Share Posted September 16, 2017 Proszę o pomoc bo poległem na wymianie paska. Widzę rolkę napinacza, ale nie na żadnych śrub lub nie wiem jak się di nich dostać. Dodam że mam dwa paski proszę o radę jak wymienić obydwa. Wszystkie tematy jakie znalazłem w sieci dotyczące K11 nie mają nic wspólnego z moim silnikiem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
TESTER 1956 Posted September 17, 2017 Share Posted September 17, 2017 Poczytaj tu; http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/48004-k11-paski-do-napedu-alternatora-i-sprezarki-klimy/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
camello Posted September 17, 2017 Author Share Posted September 17, 2017 Ten temat też czytałem niestety nic nie pomaga. Alternator nie ma żadnych opcji przesuwania, nawet jak go odkrece to go nie przykrece z powrotem z paskiem. Co do nadkola czy osłon blotnych też nic to nie da. Później zrobię fotki. Może jest jakaś książka lub sam naprawiam pod mój model? Link to comment Share on other sites More sharing options...
TESTER 1956 Posted September 17, 2017 Share Posted September 17, 2017 Alternator ma możliwość regulacji. Ma on dwie śruby, jedna mocuje go do korpusu silnika (albo bezpośrednio albo poprzez łapę nie pamiętam) a druga śruba mocuje go do tzw. napinacza, który wygląda jak poniżej; http://allegro.pl/napinacz-alternatora-micra-k11-lift-99-1-0-16v-i5610232640.html#imglayer Aby go ruszyć luzujesz obie śruby alternatora i kręcisz śrubą napinacza by go przesunąć w jedną lub w drugą stronę. Potem, po jego właściwym ustawieniu, musisz jedynie pamiętać by obie wcześniej poluzowane śruby dokręcić. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pawlik118 Posted October 1, 2017 Share Posted October 1, 2017 zluzować trzeba śrubę którą odkręca się śrubokrętem włożonym w mały otwór koło koła pasowego - samej śruby nie widać ale jest na pewno. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.