Karminadel Opublikowano 3 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2017 (edytowane) Dałem depa z postoju . Silnik wył a samochód nie przyśpieszał jak powinien chodz telepato go ostro. Po drugiej stronie córka stała i też niby koła się nadmiernie nie kręciły. Na trawie próbowałem hamować i nie widziałem wydartego zielska. Muszę z kolegom ten manewr powtórzy ,bo kobiety są nie miarodajne ☺ Co Ty bab potrzebujesz do tego ??? I sam sobie odpowiedziałeś, że koła mieliły w miejscu. Na pewno nie działa ASR co pozwala przypuszczać, że i ESP. A zapala Ci się kontrolnie w ogóle ikonka ESP po włączeniu zapłonu? Może tylko guzik włożyli by "podnieść" wyposażenie. Gdy masz ASR to w sytuacji uślizgu kół napędowych w pierwszej kolejności system zmniejsza obroty silnika - mimo wciśniętego gazu do podłogi obroty mogą być na poziomie 1200-1400 obr/min czasami mniej (niektórzy mówią, że nawet może zgasić silnik - nie sam system bezpośrednio, ale poprzez zastosowanie za niskich obrotów - stąd wyłacznik). I Auto jedzie do przodu. W drugim etapie dodatkowo system przyhamowuje impulsowo ślizgające się koło. Edytowane 3 Października 2017 przez Karminadel Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chudson Opublikowano 3 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2017 Moim zdaniem jeśli kontrolki od esp czy absu nie zapalają się przy przekręcaniu kluczyka na chwilkę to nie ma co sprawdzać czy działają. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radar Opublikowano 4 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2017 Wystarczy wypiąć przełącznik ESP i sprawdzić czy jakiekolwiek kable są do niego podpięte.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fonir Opublikowano 4 Października 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Października 2017 ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karibox1 Opublikowano 4 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2017 Był odczyt vinu i ma VDC Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek3 Opublikowano 4 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2017 Dla mnie to wszystko wyglada ewidentnie jak auto po dzwonie,naprawione po taniości i przygotowane do sprzedaży. Kontrolki zostały odłączone celowo aby nie informowały o nie działajacych systemach . P.S. Sugerowanie sie przy zakupie auta głownie grubościa lakieru jest bardzo złudne. Juz od dawna naprawa aut mocno rozbitych jest wręcz nie opłacalna przez prostowanie,naciaganie,szpachlowanie,itp.To jeszcze ma sens ale tylko przy mlodych i drogich modelach Teraz dobiera sie całe elementy z rozbiorek(najcześciej anglików) i to jeszcze pod kolor.To wszystko bez wiekszego problemu mozna kupić za proporcjonalnie nie wielkie pieniadze A w dodatku jeszcze przód X-traila to tylko maska jest metalowa a reszta to plastik,wiec z miernikiem nie ma czego sprawdzać. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fonir Opublikowano 4 Października 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Października 2017 (edytowane) No widzę ,że na fachurę trafiło ☺. Po jednej zgaszonej kontrolce - dokładnie "P0 JEDNEJ" ,zdiagnozowałeś dzwona . Nie pytasz się o choćby - jak wychodzi geometria . Gratulacje... P.S. A tak w ogóle skąd taka wiedza u kolegi ? Edytowane 4 Października 2017 przez fonir Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nysska Opublikowano 4 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2017 A jak myślisz czemu powypinał te piny jak sam to nazwałeś? A dlaczego po jednej wypowiedzi Piotrka-dokładnie "PO JEDNEJ" nazywasz kogoś "fachurą"? Nie pytasz się choćby czemu kolega tak uważa. Zresztą moim zdaniem może mieć dużo racji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fonir Opublikowano 4 Października 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Października 2017 A jakie piny odpięte ? 0d pasów ? To już odpowiadam - są łatwo dostępne (pod siedzeniami ) i do tego jak je połączyłem to od razu wiedziałem czemu tak zrobił - bo teraz jak odpinam pasy to wyje sygnał non stop. Już je rozłączyłem zpowrotem. Tu wkleje to co napisał: "Dla mnie to wszystko wyglada ewidentnie jak auto po dzwonie,naprawione po taniości i przygotowane do sprzedaży. Kontrolki zostały odłączone celowo aby nie informowały o nie działajacych systemach ." Co wszystko ? Jedna kontrolka sią nie pali ! Samochód jest z 2004-go roku - stary rumpel . Ale zadziwie Cię. Ma 176KM. ,podgrzewane skórzane fotele i klimatyzację. Do tego to wszystko działa ! Dla mnie każdy kto twierdzi ,że nie paląca się kontrolka jest przyczynął DZWONA jest super fachórą ! Ja pytałem - gdzie są piny które mogły by być wypięte . Czytaj dokładnie . Nie wymyślaj teorii spiskowych proszę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nysska Opublikowano 4 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2017 Jak ogarnąłeś te "piny" to powinieneś już dawno ogarnąć też jedną kontrolkę. Nie do końca rozumiem czym miałeś mnie zdziwić. Mój też jest z 2004 roku i też ma klimę i skórzane fotele podgrzewane. No może różni się tym że ESP działa ale to tylko jedna kontrolka a i nie mam basenu w bagażniku. Bawi mnie sposób w jaki prowadzisz dyskusję. Już dawno koledzy napisali Ci co masz zrobić ale... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karibox1 Opublikowano 4 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2017 Dobrze, że ma 176 koni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gkowal Opublikowano 4 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2017 Chłopaki proszę stonujcie trochę swoje wypowiedzi bo dyskusja poszła w złym kierunku. Mamy sobie pomagać a nie na siebie naskakiwać. Zaraz się wszyscy do siebie pozrażają. Proponuję przejść do HYDE PARKU i ponownie otworzyć dyskusję o wyższości X-a nad Octawią lub XC60 lub czymś podobnym i za dwa dni już wszystkim zejdzie powietrze. Pozdrawiam. 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chudson Opublikowano 4 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2017 No dobra pasy odpiął bo mu piszczały podczas jazdy na lansera bez pasów. Ale po co ktoś miał by odpinać ESP skoro można je było wyłączyć przyciskiem. Wtyczka podpięta do przełącznika nic nie mówi, mój też ma wtyczkę i mógł bym sobie podpiąć przycisk ESP ale nie mam ESP więc by więc nie zadziała. Może właśnie taki biedo upgrade zrobił poprzedni właściciel ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karibox1 Opublikowano 5 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2017 WG VINU MA ESP Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zeshky Opublikowano 5 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2017 Komp jakieś błędy pokazuje? spróbuj kluczykiem wymigać błędy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fonir Opublikowano 5 Października 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Października 2017 Nie zabardzo rozumiem pytanie. Muszę do diagnosty żeby wiedzieć chyba ? Bezpieczniki w kabinie: 15A - nr. 22 10A - nr. 8 10A - nr. 11 Bezpieczniki pod maską: 30A - nr. L 50A - nr. I Tak to wygląda . W puszce przy akumulatorze znalazłem bezpiecznik od ESP.- zaznaczyłem. Ale reszty nie . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chudson Opublikowano 5 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2017 Wymigać kluczykiem = odczytać błędy bez komputera przy pomocy odpowiedniej sekwencji kluczykiem i pedałem gazu. bez jechania do diagnosty się da. Ale nadal uważam ,że brak kontrolki esp czy abs to znaczy ,że moduł się nie komunikuje. Poza tym wymigać można chyba tylko błędy silnika a nie esp/abs. Rozbierz schowek nad kierownicą i posprawdzaj czy wszystko jest podpięte oraz czy abs pod maską jest podpięty. No i oczywiście przy bezpiecznikach w kabinie i za schowkiem dużo wtyczek może być rozłączonych. Możliwe ,że abs wywalał błąd to odłączył ktoś całkowicie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 5 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2017 Nie zabardzo rozumiem pytanie. Muszę do diagnosty żeby wiedzieć chyba ? Kasowanie i kody błędów http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/99966-kasowanie-i-kody-b%C5%82%C4%99d%C3%B3w-t30/?do=findComment&comment=1058539 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gkowal Opublikowano 5 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2017 Kurcze u mnie chyba jest inna skrzynka bezpiecznikowa, tzn. podobna ale z ponumerowanymi gniazdami bezpieczników. Teraz nie ma jak tego sprawdzić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karibox1 Opublikowano 5 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2017 A sam przełącznik sprawdzić czy działa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek3 Opublikowano 5 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2017 A sam przełącznik sprawdzić czy działa? To akurat jest bez znaczenia bo jak jest esp i jest nie sprawne czy wyłaczone bedzie to sygnalizowane palaca sie kontrolką. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fonir Opublikowano 9 Października 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Października 2017 Jak włączę światła to podświetlony jest ten włącznik. Z tyłu włącznika wpięta jest kostka z kablami. Muszę podjechać na komputer to pewnie wykaże . Tylko czasu muszę wysupłać ,bo do 18-tej pracuje. ABS działa . Sprawdziłem na mokrych jesiennych liściach leżących na asfalcie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karibox1 Opublikowano 9 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2017 (edytowane) Ta taśma od kąta skrętu może po zdarzeniach drogowych była grzebana i padła. ..albo czujniki...innej opcji nie ma Edytowane 9 Października 2017 przez karibox1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 9 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2017 Jak włączę światła to podświetlony jest ten włącznik. Z tyłu włącznika wpięta jest kostka z kablami. Muszę podjechać na komputer to pewnie wykaże . Tylko czasu muszę wysupłać ,bo do 18-tej pracuje. ABS działa . Sprawdziłem na mokrych jesiennych liściach leżących na asfalcie. Jak już ktoś wyżej pisał, jak nie działa lub jest wyłączone świeci kontrolka. Jej bym się przyjrzał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chudson Opublikowano 9 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2017 kontrolka to dioda więc raczej sie nie spaliła Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi